slasher summer night

<3 Ahojte , Nejsem si úplně jistá jestli jsem to v nějakém článku někdy zmiňovala, ale jsem docela velká fanynka hororů. Kdyby jste viděl...

<3

Ahojte,

Nejsem si úplně jistá jestli jsem to v nějakém článku někdy zmiňovala, ale jsem docela velká fanynka hororů. Kdyby jste viděli mou stěnu v obývacím pokoji, tak mám zarámované své oblíbené horory. Nejradši mám asi ty starší klasiky jako je Freddy Krueger, The Shining a nebo Pátek třináctého. Každopádně i některé ty novější horory vám zvednou tlak. Je léto a s létem přichází kempování u vody a podobné aktivity. 

Právě z tohohle důvodu přes léto koukám spíše na horory zaměřené na zabíjení někde na chatě u vody a nebo prostě, kde se zabíjí v létě. Upřímně zní to dost divně, jak to píšu, ale miluju tu atmosféru - není to tak, že bych si libovala v utrpení. Možná.

Vím, že tento článek není asi úplně pro každého. Někdo se rád bojí a někdo si zase rád pustí komedii s Adamem Sandlerem. Sama upřímně netuším, co vlastně mě tak přitahuje k hororovému žánru. Možná je to ten pocit strachu a adrenalinu, který zažívám spolu s herci ve filmu. 

Sepíšu vám tady své oblíbené letní slasher filmy (slasher znamená, že se v tom filmu jedná o masového vraha, který většinou zabíjí teenagery). Nebudu vám jednotlivé filmy a seriály nějak zbytečně popisovat, protože vám k nim dám trailer. Celkově to nějak shrnu na konci článku. Bon Appétit.









Upřímně za mně by bylo nejlepší si takové filmy pouštět přímo někde na chatě u jezera, ale asi těžko se kvůli filmům sebereme a pojedeme na chatu k vodě že? No každopádně pokud máte tuto možnost, tak doporučuju. Rozhodně by to hned mělo jiný vibe. Je dost možné, že třeba znáte lepší slasher filmy nebo na podobné téma, tak to klidně můžete naházet do komentářů. Ráda poznám nějakého nadšence do hororů jako jsem já, protože moji kamarádi o hororech nechtějí ani slyšet natož se se mnou na ně dívat nebo chodit do kina. 

A teď k těm filmům a seriálům

Co se týče American, tak tohle je moje oblíbená série. Je to trošku na způsob pátku třináctého, ale je tam více příběhů a taky je to vtipnější. Pátek třináctého je klasika, která podle mě neomrzí, tak stejně jako díl Freddy vs Jason. Jsem ráda, že udělali tenhle film, protože Freddy je number 1 v mých hororech. Líbí se mi, jak udělali propojení snu a reality právě s Jasonem (Jason je ten vrah z pátku 13). Fear Street je pěkný krvák a je rozdělen do třech dílů. S tím, že každý díl má jiný příběh. Seriál Scream je naprosto geniální! Záměrně jsem ho dala jako poslední a vybrala takový trailer (ke konci je vtipný) z kterého se moc nedozvíte, ale přísahám, že je skvělý. 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Já se na horory moc nekoukám. Zvlášť ne na ty, ve kterých se lidé ubytují na místě, o kterém se na začátku dozvídáme, že je prokleté nebo v okolí řádí masový vrah. Normální člověk by pro své dovolenkování zvolil jinou lokalitu, ale oni tam zůstávají. A pak jem přikyvuju a říkám si "Dobře jim tak". To už jsou lepší válečné filmy. Kde lidé mají více pochopitelný důvod, proč se vystavovat nebezpečí.
    Ale mám ráda psychologické horory v knižní podobě. Takové, kde jsou rozpitvány emoce hlavní postavy do nejmenších detailů. Takové, kde zdroj strachu není něco tam venku, před čím jde normálně utéct, když se rozhodnu včas. Spíš to, co si člověk nosí v sobě. Nejistota, vzpomínky, svědomí, pocit že je člověk něčím neviditelným pozorován a pronásledován... A snad i pronásledován je i když mu nikdo nevěří nebo s tím nikdo neumí nic udělat. Takové ty horory, kde se člověk přestěhuje na strašidelné místo ne kvůli adrenalinu nebo či z lehkomyslnosti, ale proto, že ho fascinují místa s temnou atmosférou. Milujeten starodávný nábytek, ze kterého se ozývá hryzání červotoče, to děsivé skřípání v podkroví i praskot větví za větrných nocí. To rytmické bubnování deště na okením parapetu, které nikde jinde není takové, jako tam. A i jemu se ovšem obývání takového místa stane osudným. Ale ne hned. Spíš po letech, kdy pomalu a nenápadně degeneruje jeho mysl až k zešílení. A kdo ví? Snad byl šílený už před tím.
    No, snad můj komentář není nijak neurvalý. Potřebovala jsem jen nastínit situaci, jak to cítím já.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karin Cvernova8/02/2023


      Jakoby ja za tim hororem tolik nehledam. Mam je rada, protoze me to bavi a urcite bych je nedala uplne na spicku tech nejlepsich hororovych filmu. Ale nemuzu uplne srovnavat valecne filmy a slasher horory. Kazdopadne psychologicke horory me moc bavi a mam par svych oblibencu. Ale libi se mi, jak si to do detailu hezky popsala. Chapu co tim chces rict. Priste nahodim clanek o svych psycho oblibencich!😂😊

      Mej se krasne, K🌺

      Vymazat

Like us on Facebook