Kam na klidné místa v Itálii?

I love this Oliver Ahojte , Byla jsem tento rok s rodinou v létě na deset dní v Itálii . Jezdíme tam už od doby, co jsem byla ještě v plínká...

I love this Oliver

Ahojte,

Byla jsem tento rok s rodinou v létě na deset dní v Itálii. Jezdíme tam už od doby, co jsem byla ještě v plínkách, takže za tu dobu si tam rodiče našli italské kamarády za kterýma právě pravidelně každý rok jezdí. Dovolím si napsat, že je to taková naše italská rodinka.

Destinace se jmenuje Lido Di Volano. Není to úplně vhodné pro lidi, kteří hledají nějaké vzrušení nebo párty na pláži, ale spíše pro lidi kteří mají rádi klídek a ne turistický chaos. Je to moc krásné místo, kde se cítíte jakoby jste tam patřily. Je to taková italská vesnice, kde se každý s každým zná.

Poblíž máte moc krásné města, které stojí za návštěvu. Udělala jsem nám takovou rodinnou prezentaci, kde jsem napsala co zajímavého se v těch městech nachází a jak daleko od nás jsou. Pokud jste viděli film "Call me by your name" tak právě při návštěvách těch místo jsem se cítila jako Elio. 

Předem chci napsat, že v některým městech se liší otevírací doba restaurací a proto pokud byste opravdu měli v plánu některé z měst navštívit rozhodně se předem podívejte abyste náhodou nezůstali hlady. V těch menších mají Italové své siesty, které s radostí dodržují.

Ferrara

Zamilovala jsem si to místo. Centrum je docela velké a máte tam co objevovat. Nejvýznamnější památkou je hrad Catello Estense v centru města a taky tam najdete katedrálu Cattedrale Di Ferrara zasvěcenou sv. Jiří. Byla jsem tam letos poprvé a příští rok s námi beru i mou nejlepší kamarádku. Přes léto jsou tam různé festivaly a jídlo je fantastické, ale to snad v každém koutu Itálie. Máte tam takové ty roztomilé uličky, kde jsou všude magnetky a plátěné tašky. 

<3

Comacchio

Moje rodina tomu říká malé Benátky. Je to historické město na břehu laguny a v letech 1598-1860 bylo součástí papežského státu. Krásné romantické místo a co se týče památek, tak je tam most ze 17. století který sloužil jako vstupní brána pro lidi i lodě. Při procházce kolem vody vám oponují hezké malebné restaurace, které mají posezení přímo na lodích. Díky různým článkům jsem zjistila, že se tam dá objevovat mnohem více než jídlo a lodičky. Příjemné a klidné místo.

<3

Porto Garibaldi a Lido Delle Nazioni

Tyto dvě místa znám jako své boty. Je to spíš venkov a moc památek tady není nebo o nich ani za tu dobu, co tu jezdíme nevím. Garibaldi je původně rybářská vesnička, která se později změnila v moderní letovisko. Je tu mnohem hezčí moře než v naší destinaci. Takže pokud koupat, tak doporučuju spíš tady. V Nazioni je to příjemné a od mého dětství se tam toho moc nezměnilo. Herna je stále na stejném místě a lidé jsou stále milí. Spoustu jídla a dobré hudby. Bohužel nemám tolik fotek, abych vám ukázala celou krásu, protože jsem se na něm snažila být co nejméně a užívat si, že jsem s rodinou po delší době na dovolené i když jsme nebyli kompletní. 

<3
V nabídce je samozřejmě mnohem více měst, které nejsou tak daleko. Například Boloňa, Benátky či romantická Verona. To jsou moje cíle na příští rok a v další prezentaci s tím seznámím i rodinu. Itálie je mi velmi blízká a tento rok byla dovolená speciální, protože jsem to  vnímala jinak jako starší. Taky máme se ségrou konečně řidičáky, tak jsme mohly samy kdekoliv jezdit a nepřizpůsobovat se rodičům. A pokud je něco, co jsem se v Itálii naučila, tak je to L'amore Trova Una Via  láska si vždy cestu najde.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. V Itálii jsem byla jednou, ale byla to spíš taková válecí dovolená s kamarády. Super tipy na zajímavá místa, snad se tam ještě jednou vrátím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karin Cvernova10/14/2023

      Jo takhle, jasne☺️budu drzet palce at se tam zase nekdy mrknes🫶🏼

      Vymazat
  2. Ahoj, to je ale milý článek <3 Já byla v Itálii dvakrát ač jinak jsem příliš zemí nestihla. Jednou v Porto san Giorgio, Fermu, Morescu, Maceratě a Torre di Palma se školou v rámci spolupráce s jednou místní školou a pak letos s přítelem na prodloužený víkend v Římě. Itálie je jedna ze zemí, kam mám pocit, že se člověk může vracet celý život a stále ještě neobjevil všechno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karin Cvernova10/14/2023

      Ahoj, dekuju za tak mily komentar☺️fuha, ale taky si byla na krasnych mistech! Tos napsala moc hezky, ze se tam clovek muze vracet cely zivot, naprosto souhlasim🤩

      Vymazat
  3. Anonymní10/09/2023

    Moc krásná místa. Vloni jsem byla v Itálii hned 2x. Tento rok ani jednou :(

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karin Cvernova10/14/2023

      Nevadi, pristi rok si urcite vylet udelas!🧘🏼‍♀️🫶🏼

      Vymazat

Like us on Facebook