Radosti z Trenyrkarna.cz 💖

Unsplash / Augustine Wong / Vlastní úprava  Krásný den!☀️ Před pár dny mě oslovil e-shop trenyrkarna.cz. Mile mě to překvapilo a hned jsem s...

Unsplash / Augustine Wong / Vlastní úprava

 Krásný den!☀️

Před pár dny mě oslovil e-shop trenyrkarna.cz. Mile mě to překvapilo a hned jsem se vrhla na výběr krásných kousků. Musím říct, že to bylo opravdu těžké, protože jejich výběr je velice pestrý a já nevěděla, co dřív. Ale nakonec jsem si vybrala něco, co jsem opravdu potřebovala.

Na e-shopu najdete spoustu známých značek, jak české tak i zahraniční. Vybírat můžete pánské, ale i dámské spodní prádlo, krásné veselé ponožky a dokonce i oblečení.

Samozřejmě jsem prvně koukala po nějakých super ponožkách, ale ne vždy jsem našla svou velikost, tak jsem si zvolila alternativu krásných bílých ponožek Champion. Chtěla jsem udělat radost i kamarádovi, tak jsem mu jedny vzala jako překvapení. Já mám upřímně ponožek nedostatek, protože mám doma nejspíš někoho, kdo mi je krade. Těžko říct jestli je to pračka a nebo nějaký skřítek. ( Měla jsem tam tři páry, což se mi hodí)! 

Ale co mě asi nejvíce zaujalo byly párové trenky. Podle mě je to strašně milé a já si vybrala. Sice ne do páru, ale chtěla jsem si udělat radost. Mají krásný výběr a rozhodně se to hodí i třeba jako dárek na Valentýn. Navíc jsem ráda, že jsem mohla podpořit i českou značku. Myslím si, že cenově jsou dostupné a za kvalitu to stojí. 

<3

Vybrala jsem si tedy srdíčkové❤️trenky značky Emes. Je to česká značka, kterou založila Marija Šmaková spolu se svým manželem. Kolečko v logu znázorňuje rodinný kruh. Já se do nich prostě hned zamilovala, hlavně já nemám žádné normální pyžamo, takže jsem strašně vděčná že jsem našla právě tyto trenky. Guma na trenýrkách je taková pevnější. Normálně nosím velikost XS, ale ještě že jsem si vzala S, protože jsou mi těsnější. Na pohodlnosti to neubralo a i tak se mi v nich spí dobře. Takže doporučuju si vzít o velikost větší. 

Každopádně jsem ze spolupráce nadšená, protože mi to udělalo velkou radost a konečně mám krásné pyžámko a bílé ponožky, které budu střežit tentokrát. Takže pokud momentálně sháníte na nějaký dáreček, tak za sebe určitě můžu doporučit z této stránky. K balíčku jsem dostala i slevový poukaz na příští nákup, který určitě využiju.🤪Doufám, že si něco vyberete a budete stejně nadšení jako já. 

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Trenýrkárna nabízí fakt super produkty, moc se mi jejich zboží líbí a ty sis vybrala skvělé kousky! :)

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook