Take your blanket and...

Unslpash a vlastní úprava / Mint Owel Chilling Adventures Of Sabrina Dlouho jsem odkládala zkouknutí tohohle seriálu, ale nakonec jsem...

Unslpash a vlastní úprava / Mint Owel
Chilling Adventures Of Sabrina

Dlouho jsem odkládala zkouknutí tohohle seriálu, ale nakonec jsem onemocněla a neměla jsem na co koukat, tak jsem zvolila Sabrinu a byla to ta nejlepší satanistická volba, kterou jsem kdy udělala. Nechci tady úplně nějak spoilerovat, ale všechno se tam točí kolem "temného pána" Satana. A celkově je seriál takový temný narozdíl od Sabriny, kterou jsem mohli vídat na primě. Po prvních třech dílech budete mít chuť vyvolat nějakého démona, to mi věřte. V seriálu jde vidět, jak vás moc a síla může hodně rychle změnit a ne zrovna k lepšímu. Sabrina začne kráčet po temné cestě a uvidí, co všechno obnáší. Nechybí tam ani slavný kocour Salem ani tetičky Zelda a Hilda. Novinkou pro mě je její bratranec Embrose, který má 75 let domácí vězení. Seriál doporučuju všemi šesti! (Chvalme Satana).




Narcos

Pablo Escobar patřil k největším, nejobávanějším a nejbrutálnějším zločincům světa. Místo kde vládl a byl většinou uctíván je Kolumbie 80. let. Dokázal vydělat desítky milionů denně. Pokud vás zajímá vzestup a pád největšího kokainového impéria a jeho šéfa, tak rozhodně doporučuju. Je zajímavé pozorovat, jaké to tehdy bylo a že za peníze si můžeš koupit kohokoli. Ze začátku mě to úplně nenadchlo, ale čím blíž jsem byla tomu všemu, tak mě to naprosto pohltilo a měla jsem chuť se učit španělsky, abych si připadala drsně. Plata o Plomo. 



The Haunting of Hill House

Zvláštní seriál, který mě touhle divností naprosto pohltil. Jde o osudy členů rodiny Crainových, kteří krátce žili v opravdu zvláštním domě. Z domu si odnesli strašlivé zážitky, které je pronásledují i o 26 let později. Jsem teprve u čtvrtého dílu, ale musím říct, že je seriál opravdu skvělý i když ho chvilkama vůbec nechápu. Herecké obsazení je naprosto skvělé. Pokud se nebojíte a máte rádi trošičku tajemna, tak si myslím, že by se vám seriál mohl líbít. :)


You Might Also Like

4 komentářů

  1. Na Narcos jsem slyšela samé pozitivní recenze, ale ještě jsem se k tomu nedostala :) Momentálně jsem závislá na 13 Reasons Why :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Narcos rozhodně doporučuju:) U 13 Reasons Why mě už bohužel třetí série, tak nechytla..:/

      Vymazat
  2. Na Sabrinu se chystám podívat a druhý seriál mě taky zaujal, díky za tipy .)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook