Možnosti

Vaše síla je vždy v přítomném okamžiku.                                             Louise L. Hay Unsplash a vlastní úprava / Cami...


Vaše síla je vždy v přítomném okamžiku.
                                            Louise L. Hay

Unsplash a vlastní úprava / Camille Kmile 
V posledních pár dnech mi přišlo, že se mi úplně nějak nedaří a že moje múza mě nadobro opustila. Naštěstí jsem se z toho rychle dostala a můžu zase normálně žít. Teda normálně, jak se to vezme.. Spíš žiju pracovně. Mám ráda svojí práci, ale chci od života trošičku víc. Nechci dělat pořád to stejné, doufám, že se mi jednou podaří tomuhle stereotypnímu životu uniknout. Měla bych začít víc riskovat.

Nepotřebuju miliony, abych mohla žít ten nejkrásnější život. Stačí, když máte hlavu a víte, co chcete.  Vždycky jsem snila o tom, že budu jednou spisovatelka, že budu cestovat po světě a psát knížky. Já si myslím, že je to realné, jen je potřeba udělat první krok. Teda podle mě můžete uskutečnit každý svůj sen, jen je potřeba něco pro to udělat. 

Jde o to, že život nám nabízí tolik možností a někteří to stále přehlížejí. Je třeba toho využít dokud můžete, protože jednou už ty možnosti tady být nemusí. Pokud chcete své sny uskutečnit začněte hned. Začněte třeba tím, že si vytisknete své sny na papír a dáte si je někde, kde to každičký den uvidíte a bude vám to přípomínát proč se nevzdat. Buďte trpěliví.


Takhle to mám já :)
Doporučuju vám pustit si film Útěk do divočiny (film podle skutečných údálostí). Patří mezi mé oblíbené a dokáže ve vás vzbudit zvíře, které potřebuje ven. Pokud nemáte odvahu nebo sílu plnit si své sny, tak se podívejte. Je tam nádherně ukazáno, že všechno jde pokud to člověk opravdu chce. "Prchá a chodí sám po zemi, aby se ztratil sám v divočině". 

ZDROJ / Útěk do divočiny
Hrozně ráda píšu takové pozitivní a motivační články. Někdy je to těžké o tom psát, protože o tom jenom píšu, ale neprožívám to. Člověk musí sám vědět, co je pro něj správné a já jsem bohužel pako, které věci i sny vždy odkládá. Tomu všemu je ale už konec a já si opravdu pomalu, ale jistě plním sny. Sice je to obtížné a občas padnou i slzy, ale věřtě mi, že ten pocit stojí za to. Nebojte se žít. Nechci vás tady do něčeho nutit nebo tak, ale proč se s vámi o tohle všechno nepodělit. Život je krásný a ne všichni lidi jsou svině. Mějte se krásně a žijte ten nejkrásnější život. S láskou Karin.

3 KROKY K LEPŠÍMU DNI

I. Udělejte si hezké ráno, protože to je základ a odvíjí se od toho zbytek vašeho dne. Dejte si čaj/kávu a užívejte si ranní pohodu. Skvělá snídáné určitě taky bodne. Ráno vstaneš a život nádherně plyne.

II. Během dne si dej něco dobrého, pokud jsi v práci udělej hezký den třeba i kolegům, kteří taky potřebují povzbudit. Řekni jim něco milého a měj z toho dobrý pocit. Nezapomínej, že prostý výkýv emocí ti může změnit den i život.

III. Zavolej nebo napiš někomu a zeptej se ho jaký měl den a jak se má. Pozorně ho poslouchej. Věř mi, že to dotyčnou osobu mile překvapí. :) 

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Tak toto bol skvelý článok. :) A veeeľmi pravdivé slová!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju. Jsem ráda, že se článek líbí :) Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Film si pustim, diku za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Film jsem myslím už jednou viděla, ale bude to už hodně dlouho. Asi na něj mrknu znovu, protože se zrovna nudím a nemám co dělat :D Hezky sepsaný článek :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to "starší" kousek, ale ráda se na něj podívám, když mi něco schází :) A děkuju! :)

      Vymazat
  4. Skvělý článek a děkuji za tip na film. Já od září nastupuji jako novinářka do ČTK (resp. jako zpravodaj, ale je to stejná práce jako dělají novináři) a byl to můj sen už od střední školy, takže já věřím v nemožné. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, určitě se podívej. Jéé, no tak to je super :) Gratuluju! Doufám, že se mi taky jednou splní můj sen, ale jak píšeš mám to stejně ...věřím v nemožné. :) Měj se krásně!

      Vymazat

Like us on Facebook