Sunflower

Unsplash a vlastní úprava / Tyler Lastovich Už 2 měsíce jsem nic nenapsala. Jsem z toho smutná, protože psaní miluju a je mi líto, že n...

Unsplash a vlastní úprava / Tyler Lastovich
Už 2 měsíce jsem nic nenapsala. Jsem z toho smutná, protože psaní miluju a je mi líto, že na to nemám tolik času jako kdysi. Každopádně mám dovolenou a rozhodla jsem se to všechno napravit. Vydat se na dobrodružné cesty, které vám potom v článcích popíšu. Tohle pracovité léto zažívám poprvé ve svém životě, většinou jsem to měla nastavené, tak aby jsem na prázdniny měla volno. Chybí mi cestování, psaní a vůbec žít život.

Užívám dovolenou plnými doušky. Po menších chvilkach dopisuju svou knihu a snažím se nasát okolní inspiraci. Velkou inspiraci mi dala Praha, kde jsem teďka dva dny strávila s přítelem a rodinou. Je to tam nádherné, ale na můj vkus moc lidí. Zkusila jsem polévku Ramen a Asijské jídlo z restaurace Sia. Nádherná a moderní restaurace, moc milý personál a jídlo neskutečné. Nechyběl ani trdelník, který bych mohla jíst skoro pořád. Jsem ráda, že jsem zmizela z Ostravy a užila si jiné místo. Konečně se mé myšlenky točí i kolem něčeho jiného. :) Děkuju.

Ramen / Kachna o dvou chodech

Restaurace Sia a výhled z Letné
Byl to super odpočinkový výlet, ale už jsem zase zpátky v Ostravě. Mám dovolenou do 25.8. a nemám ještě moc naplánováné, co budu dělat. Jeden nápad bych teda měla a to vyrazit někde k vodě třeba na dva dny. Nevím teda úplně jestli seženu nějakého parťáka, protože mám všechny přátele většinou v práci nebo mimo čr, takže pokud se budete chtít přidat nejsem proti :) 

V nejblížších dnech si hodlám udělat "nejkrásnější den" samozřejmě každý den je v podstatě krásný, ale díky mé pomoci je ten den ještě krásnější. A jak takový můj den vypadá? Docela jednoduše. Většinou zkouším vstát brzo ráno, abych toho během dne mohla stihnout víc, ale ne vždy se to podaří, což vůbec nevadí. Udělám si skvělou snídání nebo brunch. Pustím si oblíbený seriál a užívám si pohodičku. O dvě hodinky později si jdu na zahradu zacvičit jógu a potom si zacvičím svoje běžné rutinní cviky. Zbytek dne buď trávím někde v přírodě a nebo s pejskem na zahradě. Pro mě je tohle opravdu nádherný a odpočinkový den, každý to máme nějak jinak :) 

Mockrát děkuju za přečtení a taky za vaší trpělivost. Určitě sami dobře víte, jak je občas těžké něco napsat. Samozřejmě se nesnážím vymlouvat, ale zkrátka toho teď bylo moc a já věřím, že jsem tu a ještě v lepší formě než kdykoli předtím. Mějte se krásně a žijte ten nejkrásnější život. Karin

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Občas ta chuť ke psaní prostě není, sama to moc dobře znám :) Každopádně doufám, že sis dovolenou užila naplno :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, někdy je to fakt složité. A děkuju, dovolenou si stále užívám! :) Měj se krásně K.

      Vymazat
  2. Tak ať se ti tvůj nejkrásnější den povede zrealizovat co nejdřív :)) Užívej si dovolenou :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, taky doufám, že se mi to povede uskutečnit co nejdřív. Měj se krásně! :)

      Vymazat

Like us on Facebook