Barcelona 2018

Nedávno jsem byla v Barceloně a byl to kouzelný zážitek, proto bych se s vámi ráda o něj podělila. Byl to skvělý týden plný zážitků a pozná...

Nedávno jsem byla v Barceloně a byl to kouzelný zážitek, proto bych se s vámi ráda o něj podělila. Byl to skvělý týden plný zážitků a poznání. Nikdy v životě jsem netušila, že se tady podívám, vlastně jsem ani neuvažovala o tom jet někdy do Barcelony. Letěli jsme já, bratr a sestra. Výlet do Barcelony byl dárek od bráchy k Vánocům :)

Vlastní fotka / VSCO

Let letadlem

Nejhorší zážitek. Jsem hrozný zmatkář a všeho se v podstatě bojím. Letěla jsem poprvé a hrozně jsem se o sebe bála. Vždycky si v hlavě vyvodím takové zvláštní teorie, které nejsou ani logické. Třeba - nevybouchne mi hlava v tom letadle? Co když už nikdy neuslyším? Při vzletu letadla jsem měla pocit jako bych měla každou chvílí omdlít. Nakonec jsem přesvědčila sama sebe, že je to vše jen v mé hlavě a ať se uklidním. Napila jsem se, stiskla pevně kabelku a nehybně seděla do konce letu. Když už jsme přistávali, tak jsem se cítila dobře a byla spokojená, že už jsme konečně na místě.

Vlastní fotka / VSCO

Konečně v Barceloně! 

Dojeli jsme k našemu hotelu, který byl celkem na známé ulici La Rambla. Opravdu nádherné místo, které vás pohltí a navíc máte vše blízko. Moře bylo kousek a v centru jsme vlastně byli. Dali jsme si věci na pokoj a hned vyrazili na procházku. Brácha do Barcelony lítá celkem často, rád cestuje, tak už věděl kam jít, což bylo super. Šli jsme se projít k moři, které bylo nádherné. Všude spoustu restaurací. Do jedné jsme museli taky zajít, protože nám brácha říkal, že musíme zkusit jejich místní specialitu a to je Paella. Je to dost podobné rizotu. Rýže s mořskými plody. Nebyla jsem moc fanoušek mořských plodů, ale od vyzkoušení Paelly bych nejedla nic jiného. Zbytek dne jsme zakončili procházkou k přístavu a do parku De La Ciutadella. Brácha měl vše naplánované, tak jsme se museli na druhý den vyspat.

Vlastní fotka / VSCO
Jídlo na každém rohu! 

Tržnice La Boqueria je ráj každého, kdo miluje jídlo víc jako sebe. Džusíky, restaurace, mořské plody všechno na co si vzpomenete. Brácha nám taky ukázal obchůdek Ale Hop, který je podobný Tigeru, ale je o něco lepší a řekla bych že i levnější. Mají tam spoustu blbostí, které ocení každá žena. Já si odnesla krásný diář a polaroidy na zeď. Navštívili jsme i park Tibidabo, který je až neskutečný. Když dojedete nahoru lanovkou, vidíte celou Barcelonu v celé její kráse. Kolotoče tomu dodávali krásnou atmosféru.

Vlastní fotka / VSCO
Park Guell a moře 

Podívat se do tohohle parku je povinnost každého kdo jede Španělsko navštívit. Park navrhl katalánský architekt Antoni Gaudí. Nádherné domky, které vás určitě aspoň na chvíli přenesou do pohádky. Když jsme pak zase šli k moři, zašli jsme do naší oblíbené restaurace a dali si opět Paellu.

Vlastní fotka / VSCO
Akvárium Barcelona

Nádherné využítí času. Viděla jsem zblízka opravdu velkého žraloka, což byl pro mě obrovský zážitek, protože já žraloky miluju a hrozně je obdivuju. Dokonce byla možnost se se žraloky potápět v kleci, ale já bohužel onemocněla a nejspíš bych se v té vodě udusila, ale určitě by to stálo za to. Viděla jsem taky spoustu mořských tvorů, kteří jsou naprosto roztomilí. Po akváriu jsme vyrazili na plavbu lodí. Je to divný a celkem překvapení, ale nebála jsem se. Loď sebou celkem házela a ségra z toho byla nesvá. Neužívala jsem si to úplně na 100% kvůli nemoci, ale i tak to bylo super.


A jak celkově hodnotím Barcelonu?
Pozitivně. Sice jsem po pár dnech šíleně onemocněla, protože v obchodech měli klimatizaci snad -30 a já mám trošku slabší imunitu, tak mě to dostalo. Měla jsem horečky, kašel a rýmu. V těch vedrech něco co se vážně těžce dalo snést. Snažila jsem se to, ale i tak užít na maximum. Barcelona je opravdu nádherná a hodně hlučná. Občas jsem si říkala jestli Španělé vůbec spí. Jejich jídlo je neskutečné, lidé hrozně pozitivní a jak říkám - hluční. Viděla jsem medúzu, svého milovaného žraloka, zkusila jsem mořské plody a viděla mnoho krásného. Doporučuju tuhle destinaci určitě navštívit stojí to za to! Ještě jednou děkuju svému bráchovi za tak krásné zážitky.

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Tak tu jejich specialitku bych ráda ochutnala! :D Miluju mořské plody :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to opravdu dobré! Zaručeně by ti to chutnalo:)

      Vymazat
  2. Anonymní8/16/2018

    Pěkné video i fotky :) Já byla před 2 lety ve Valencii, takže jsem paellu ochutnala také, ale mě moc neoslnila, protože jsem mořským plodům kromě krevet příliš nepřišla na chuť. Letadlem jsem letěla poprvé minulý rok a taky jsem se bála, teď už se na létání těším. :)

    L E N K A

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!:) Opravdu? Zrovna se tam chystá brácha, tak už se těší:) Jasně chápu, sto lidí - sto chutí. To ti závidím, že se na létaní těšíš. Já mám hrůzu a to chci hlavně vidět místa ke kterým se letadlem musí :(

      Vymazat
  3. Ja lietanie milujem, ale moja mača je úplne rovnaká čiže si viem jemne predstaviť ako si sa cítila. Určite to bol krásny trip, fotky sú super!
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje sestra a brácha to taky milujou, ale já teda vůbec. Hehe, soucítím s mamčou, je to fakt hrozné. Byl to skvělý výlet a děkuju! <3 :)

      Vymazat
  4. Super článok! Do Barcelony by som rada išla, pôvodne sme to aj toto leto zvažovali, ale nakoniec zvíťazil Berlín. Je škoda, že si bola trocha chorá, no verím, že i napriek tomu si si to užila! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Jestli někdy budete zvažovat zase dovolenou, určitě tuhle destinaci musíte navštívit, vážně to stojí za to. Ale určitě i Berlín je nádherný, tam mě to láká taky :) Je to škoda, dost mě mrzelo :/ Ale jak říkáš, i tak jsem si to užila, nebo aspoň jsem se snažila si to užít :)

      Vymazat

Like us on Facebook