Me and sunday

Je nádherná deštivá neděle. Společnost mi dělá zázvorový čaj a pohodová hudba. Léto se pomalu, ale jistě chýlí ke konci což mě celkem těší, ...

Je nádherná deštivá neděle. Společnost mi dělá zázvorový čaj a pohodová hudba. Léto se pomalu, ale jistě chýlí ke konci což mě celkem těší, protože moje nejoblíbenější roční je období je zrovna podzim. Moje neděle je celkově taková klidná a já se díky tomu cítím naprosto skvěle. Proto vám chci napsat pár rad, jak se v neděli můžete skvěle odreagovat a připravit se na pondělí.

Unsplash a vlastní úprava
Udělejte si dobrý čaj a šup k filmu..

Všichni milujeme valení v posteli a koukání na filmy, ale když venku prší a je zataženo má to úplně jinou atmosféru. Já mám třeba v takových dnech ráda film Stmívání, ale vám doporučím jiný, protože ne každý je fanoušek jako já. Nedávno jsem viděla film Ready Player One Hra Začíná a byla jsem opravdu nadšená, protože film je skvělý, takže pokud se i vám zalíbil neváhejte. Odkaz na trailer zde -> https://www.youtube.com/watch?v=WHJpYm9CwrM

Jóga? V Neděli?

Ano! I meditace je skvělá. Rozhodně svoje tělo mile překvapíte pokud necvičíte pravidelně. Jestli nemáte zrovna chuť se válet v posteli můžete ten čas zdravě využít. Musím říct, že od té doby co každou neděli cvičím se cítím mnohem lépe. Je to uvolňující a skvělé pro mé tělo. Na Googlu nebo Youtube najdete videa i články, jak cvičit jógu, když jste začátečník. Za zkoušku nic nedáte. Třeba vás to začne bavit a stane se z toho pravidelný rituál.



Kavárna? Obchody?

Podle mě je super vyrazit v deštivých dnech do kavárny nebo na nákupy. Být v nějaké té cool kavárničce, když venku leje je jako z filmu. Vezměte si notebook a tvořte v kavárně :) Já sama nechodím skoro nikam, tím pádem jsem v podstatě na někom závislá a hrozně mě to štve. Rozhodla jsem se to změnit a budu kavárenský povaleč.

Chvilka pro sebe

Taky nemusíte dělat nic. Nicnedělání je taky super. Prostě se jen tak zachumlejte do deky, dejte si skvělý čaj a přemýšlejte. Třeba budete mít nějaký milionový nápad a vaše neděle bude nezapomenutelná. Tyhle dny jsou skvělé na uspořádaní vlastních myšlenek. Občas člověk potřebuje opravdu vypnout.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Také jsem si řekla, že budu více chodit do kaváren, ale s knížkou! :) Na podzim se moc těším!

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S knížkou to zní mnohem lépe :) Ano, podzim je super, už ať je tu:)

      Vymazat
  2. Mám rozhodně v plánu se od září začít józe věnovat víc než dřív...moc pěkný článek!
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě začni je to skvělé uvolnění:) a děkuju <3 !

      Vymazat

Like us on Facebook