Filmové tipy #3

Unsplash a vlastní úprava 1. Upgrade Tenhle film vám ukáže, jak technologie může daleko zajít. Jeden den máte vše. Nádhernou příte...


Unsplash a vlastní úprava

1. Upgrade

Tenhle film vám ukáže, jak technologie může daleko zajít. Jeden den máte vše. Nádhernou přítelkyni, máte nohy a můžete chodit, bohužel druhý den můžete o tohle všechno přijít. Jednoho dne hlavní hrdina bude mít autonehodu, kdy se střetne s bandou grázlů a ti mu zavraždí přítelkyni a ho zmrzačí. Invalidní vozík ho má doprovázet do konce života. Vše se však změní, když ho osloví jeho kamarád s tím, že má něco co by mu mohlo pomoct. Technologické vylepšení. Čip, který se umístí do míchy a díky tomu bude moc opět chodit a pohybovat se normálně jako dřív. Tenhle čip má, ale mnohem více možností. Čip dokáže vystopovat pachatele a taky umí spoustu bojových triků o kterých by člověk mohl jen snít. Tenhle čip by mu mohl pomoct s pomstou. Bohužel ne vše půjde tak hladce.

Kdo má rád akční filmy, tak se mu tento bude zaručeně líbit. Mám ráda takové filmy, trochu mi to připomnělo film American Ultra, za mě doporučuju! :)


2. Děsivé dědictví

Bohužel ani nevím, jak vám mám popsat děj, protože sama ani úplně přesně nevím o čem ten film vlastně byl. Zkusím to nějak. Rodinka, která bydlí v nádherném domku je bohužel po smrti babičky doprovázená špatnými událostmi a jejich životy se navždy změní. Rodina pomalu, ale jistě začne odhalovat skryté tajemství babičky a dozvídají se hrozné věci.

 Pro mě rozhodně jeden z nejděsivějších hororů, který jsem kdy viděla. Málokdy se opravdu bojím u hororu, ale tenhle ve mě zanechal pár temných momentů kvůli kterým musím s někým na záchod. Určitě se dívejte v noci, to píšu hlavě proto, protože já mám tendenci se dívat na horory ve dne, tentokrát jsem se dívala v noci a to bylo něco.


3. Debbie a její parťačky

Debbie (Sandra Bullock) byla pět let ve vězení a konečně se dostane na svobodu. Ve vězení věrně slibuje, že už nikdy nic neprovede a bude žít prostý a slušný život. Pět let je, ale dlouhá doba na to si tenhle scénář nacvičit a vymyslet dokonalý plán na skvělou loupež. Napíše a sejde se s holkama, které jsou v tomhle oboru úžasné. Jak bude vypadat loupež na velkolepé Gala přehlídce se dozvíte ve filmu.

Za mě skvělá komedie. Doporučuju se podívat, pobavila jsem se a obsazení hereček super. Rozhodně mě i konec filmu překvapil a pobavil. Nedávala jsem tomu moc velkou šanci, ale nakonec jsem udělala dobře, že jsem se na film podívala.


4. Snowden

Film podle skutečných události, jeho jméno je známé celému světu. Edward Snowden, člověk kterého si navždy budou pamatovat všichni. Nechal celý svůj život za sebou, aby nám mohl ukázat pravdu. Jeho kariéra v tajných službách mu ukázala krutou pravdu, kterou nám on předal. Jak moc jsme sledováni a bez soukromí.

Je to až tak smutně pravdivé, že by tenhle film měl podle mě každý povinně shlédnout. Ráda sleduju takové filmy, které nám ukazují tu krutou realitu a že v dnešní době není nic, co by nevěděl ještě někdo jiný. Pokud i vy máte rádi něco takového doporučuju i seriály Mr. Robot a Black Mirror.


5. The first time

Dave (Dylan O'Brien), který je bezhlavě zamilovaný do holky, která o něj nestojí a bere ho za dobrého kamaráda. Pak je tu Aubrey (Britt Robertson) kreativní a vtipná holka, která chodí s klukem, který ji nechápe a je trošku blbý. Aubrey a Dave na sebe narazí na párty a jejich osudy se začnou proplétat.

Já tyhle slaďáky prostě miluju. Typická romantická komedie, která má vtipnou zápletku.


6. Velký dar

Frank (Chris Evans) je svobodný muž, který veškerý svůj čas věnuje výchově své neteře Mary. Jejich společný a šťastný život se začne rozpadat ve chvílí kdy se Frankova arogantní matka dozví o matematickém nadání vnučky a začne mít s ní jiné plány.

Dojemný a krásný příběh, který stojí za to vidět. Chris Evens je skvělý herec a do tohohle filmu se opravdu hodil.


You Might Also Like

6 komentářů

  1. Karin, super článek, který se mi (nejen mě) velmi hodí :-) všechny tipy na filmy jsem si zapsala do mobilu a brzy snad všechny zkouknu. Na horor Děsivé dědictví jsem chtěla jít kamarádkou do kina, bohužel ho dávali opravdu pozdě :-( ale ten mě teda láká nejvíce ze všech tvých tipů.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsem moc ráda, že se líbí :) Klidně pak dej vědět, jak se filmy líbily :) Ten horor je vážně šílený, pokud se s kamarádkou rády bojíte, rozhodně se mrkněte.

      Vymazat
  2. Horory a thrillery u nás doma nevedou :D ale Debbie a její parťačky si stáhnu díky

    OdpovědětVymazat
  3. Tipů na filmy není nikdy dost :) Nejvíc mě zaujal The first time, podobné filmy taky naprosto miluju :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda :) Je to supr film, viděla jsem ho už dávnoo :)

      Vymazat

Like us on Facebook