S ex

Po dlouhé době jsem se, tak nějak odhodlala napsat tenhle článek. Jenom bych chtěla napsat něco po rozchodu, kamarádství a co mě vztah nauči...

Po dlouhé době jsem se, tak nějak odhodlala napsat tenhle článek. Jenom bych chtěla napsat něco po rozchodu, kamarádství a co mě vztah naučil.

Abych řekla pravdu i přes všechny neshody, urážky, hádky a další věci svému ex nepřeji nic zlého, ale jen to dobré. I když jsme si ublížili, řekli pár srdcervoucích slov, pořád je to člověk, který byl v mém životě obrovskou součástí, moje soulmate a můj nejlepší kamarád. A chci ať je v mém životě pořád, sice už nebudeme pár, ale i přátelství je důležité, nemusí být kdoví jaké.

Vždycky jsem se pro něj snažila být výjimečná, ale sama jsem si ani neuvědomila, jak moc výjimečná byla zrovna naše láska. A já jsem strašně ráda za to malé nekonečno, které jsme spolu prožily. Žádný čas s ním nebyl dost dlouhý.

Doufám, že tenhle článek nechápete tak že jsem do něj stále zamilovaná a proto tohle píšu. Jenom píšu, jak moc ho mám ráda i po tom všem a budu šťastná ať už bude s kýmkoliv. Mrzí mě, co jsem mu kdy řekla, ale ten moment to tak asi mělo být.

Náš vztah mě naučil, co to je se snažit přejít všechny překážky a to společně. Jaké je to milovat do zbláznění, co člověk pro lásku dokáže udělat a jak se změní.

Láska je zvrácená. Je matoucí, děsivá. Bolestivá, je hrozná. Ale když se na toho člověka podíváte, chcete to risknout. Každý má o lásce své vlastní představy. Různé filozofie, fakta, pravidla, jak to funguje a co máte dělat. Ale na ničem z toho by nemělo záležet. O lásce se nemluví, láska se prožívá.


You Might Also Like

6 komentářů

  1. Moc to chápu a i kdybys byla ještě zamilovaná/milovala jej, tak co? Nemusíš mít naději, že se k sobě vrátíte, ale nelze si jen tak říct, že ten cit už tam není. Přeji ti, aby se tvůj život odvíjel co nejlépe, a aby z toho občas mám ráda svůj život, bylo mám ráda svůj život. :-)
    A kdyby tě zajímal pohled někoho, kdo má momentálně za sebou taky rozchod, tak sdílím odkaz. Neber to jako propagaci, pokud nečteš dlouhé články, ani to nebude nic pro tebe. Ale je tu vždy šance, že bys mohla, chtěla číst něco podobného. :-)
    http://taychimono.blogspot.cz/2017/09/jak-jsem-snedla-kilo-okurek-zamavala.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tvůj milý komentář, moc mě potěšil:) Článek si určitě přečtu!:)

      Vymazat
  2. Moc pěkný článek :) A ta písnička k tomu? Awww

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, rozumím ti. Přítel se se mnou rozešel po půl roce vlastně jen proto, že odjel na rok do ciziny. A i když jsme se rozhodli, že to zvládnem, zkrátka si to nakonec rozmyslel.. a tak jsem dostala kopačky nečekaně u kanálu v Amsterdamu, kam jsem ho jela navštívit. Spoustu lidí si pak myslelo, že ho "nenávidim", že mi ublížil, protože jsem byla tak strašně smutná. Ale vlastně je to přesně naopak. Udělal to důstojně, upřímně, přesně tak, jak by to mělo být vždycky. Za ten půl rok jsme se pohádali snad je jednou, neměli jsme žádný spor a já nemám důvod teď nenávidět někoho, kdo byl pro mě jednu dobu vším.
    Psala jsem o tom článek, kdyby ses chtěla podívat.. http://linheart.cz/2017/09/are-you-fine-speakout/
    A drž se :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc hezky si to napsala, opravdu! :) A článek si jdu přečíst. Děkuju za tvůj komentář, potěšil mě a uklidnil:)

      Vymazat

Like us on Facebook