𝚚𝚞𝚊𝚛𝚊𝚗𝚝𝚒𝚗𝚎 𝚖𝚘𝚘𝚍 - 𝐣𝐚𝐤 𝐬𝐞 𝐧𝐞𝐧𝐮𝐝𝐢𝐭🦠

Unsplash / Hannah Busing / Vlastní úprava A hojte , Musím říct, že moje karanténa se zdá být nekonečná a já bych vám chtěla dát pár svých ti...


Unsplash / Hannah Busing / Vlastní úprava

Ahojte,

Musím říct, že moje karanténa se zdá být nekonečná a já bych vám chtěla dát pár svých tipů, jak to tak nějak přežít. Každopádně asi záleží na tom, jak vám zrovna je a mě se zdravotní stav mění z minuty na minutu, takže je to chvilkama složitý. Za normálních okolností bych asi byla ráda, že jsem doma a mám nějaký čas na sebe, ale tím že je mi tak jak mi je bych vlastně byla raději v práci.

  • Plánujte✍🏼
V tomhle stavu stejně nikam nemůžete, ale můžete si naplánovat co všechno podniknete až budete fresh! Já třeba otevřela svůj dávno zapomenutý cestovatelský deník - a ano mám cestovatelský deník. Je spíš o tom na jaké místa mě to táhne a proč. Takže si do něj o karanténě píšu, kam všude chci vyplout, jak opustím přístav postel. Dost mě to baví tohle plánování, protože díky tomu se snažím všechno ve svém životě uspořádat, abych to mohla co nejdřív uskutečnit. 

  • Tvořte👩🏼‍🎨
Nemusíte být ani Picasso a můžete vytvořit nějaké mistrovské dílo. Můj obraz by se nejspíš jmenoval "Hele, měla jsem covid a nudila jsem se, takže tohle z toho vzniklo". Buďte kreativní a nebojte se do něčeho píchnout a pokud je vám dobře zkuste ten čas nějak využít. Já dala vyprat a už tohle je pro mě úspěch. Můžete zkusit udělat třeba nějaké super jídlo místo donášky. 


  • Udělejte si pořádek✨
Nemusíte uklízet komplet celý byt, ale co takhle třeba promazat zbytečné fotky v telefonu nebo uvolnit místo v noťasu? Já si říkám, že když mám čisto na ploše svého notebooku, tak mám čisto i v duši. Navíc se vždycky i pobavím, protože vždy narazím na nějakou fotku o které jsem ani nevěděla, že ji mám. Vaše kosmetika potřebuje taky už oprášit, tak vyražte pro čisticí prostředky a hurá do toho. Věřte mi že vám pak bude lépe, možná i zdravotně. 

  • Čtěte a vzdělávejte se📚
Vaše výmluva "nemám na to čas" momentálně neplatí. Takže pokud už dlouho toužíte si přečíst nějakou knihu a vždy jste měli dobrý důvod to oddálit, tak teď je ten správný čas se do toho pustit. Pokud víte, že budete doma třeba delší dobu, tak co takhle si zaplatit nějaký online kurz? Ne jenom, že z karantény vylezete zdraví, ale dokonce o něco moudřejší. Já teď o své karanténě rozjela kurz Základy reklamní textařiny od Kurzeo (byl to dárek k Vánocům) a cítím se skvěle, že i ve své neschopnosti se snažím něco malinko dělat. 

Nejspíš by se našlo mnohem více věci, co byste mohli dělat, ale já zatím ještě nejsem v tom bodu, že bych toho zvládla více, takže tohle jsou rady z mé vlastní karanténské zkušenosti. Podstatné je ať jsme hlavně zdraví i kdyby za celý den byl náš úspěch jen to, že jsme si zvládli udělat čaj.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Ahoj, mě ještě karanténa za celou pandemii nezastihla, ale dokážu si to představit. Celkově poslední dobou furt potřebuju něco dělat, abych zaměstnala hlavu a netýrala se zbytečnýma myšlenkama. Zároveň však věčně nestíhám, protože nejsem schopná se soustředit, takže je to jedno s druhým. Diář jedu každý rok, ale chtěla bych si letos zase pořídit nějaký propriety na to - samolepky, washi pásky, stabilo popisovače a tak

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahooj😊Tak to je dobře, že se ti karanténa vyhýbá. A je to tak, taky raději furt něco dělám než abych myslela na zbytečnosti. To já to mám s tím diářem docela těžký, ale taky by se mi líbílo si ho nějak okouzlit páskami a taaak

      Vymazat
  2. Ahoj, já jsem se sice v karanténě ještě neocitla, ale online vyučování vnímám vlastně dost podobně. Taky jsem si pořád vymýšlela, co budu dělat, protože mě to doma brutálně nebavilo.

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoooj, tak to je jenom dobře🙌🏼já některé dny fakt jen proležela, ale když jsem mohla, tak jsem furt něco dělala a online vyučování je super!

      Vymazat

Like us on Facebook