27.8.2020

Unsplash a vlastní úprava / Karsten Winegeart Po delší době Vás opět všechny zdravím. V mém životě se toho opět hodně událo a já z toho...

Unsplash a vlastní úprava / Karsten Winegeart
Po delší době Vás opět všechny zdravím. V mém životě se toho opět hodně událo a já z toho všeho byla, tak špatná, že jsem nemohla psát a dokonce ani jíst. Jsem ale připravená se zase dát do pořádku a žít ten nejlepší život vůbec.

Přes veškerou snahu jsem přišla o dlouholétý vztah se svou bývalou nejlepší kamarádkou. Mrzí mě to, ale upřímně mi to hodně dalo a dost nakoplo. Mám s ní ty nejkrásnější zážitky na, které nikdy nezapomenu a za to jsem nesmírně vděčná. Díky tomu všemu jsem si, ale uvědomila, že ikdyž znáte člověka celý život a myslíte si, že o něm víte vše, tak jednoho dne se může naprosto vše otočit. A vy třeba zjistíte, že vaše nejlepší kamarádkou na vás celou dobu čeká v Radvanicích.

Ještě jsem neměla sílu napsat něco k rozchodu, ale můžu tady v podstatě napsat cokoliv, protože on si za celý náš vztah bohužel žádný můj článek nepřečetl, tak si ho určitě nepřečte ani teď. Jsem vděčná, že jsem mohla být po jeho boku ikdyž to nevyšlo. Nikdy jsem nepotkala někoho, kdo by ke mě tak pasoval. Každopádně nebudu rozebírat detaily, protože je to dost osobní. Jen chci říct, že tenhle rok nemohl být opravdu lepší. Sice jsem o hodně přišla, ale taky mi to něco dalo. Když přijdete o člověka o kterém jste si mysleli, že je vaše všechno celý život se vám kompletně otočí vzhůru nohama. Bolí to, ale život je jen jeden a pokud člověk s někým má být, tak bude.

Chvilka kreativity, kdy jsem to ze sebe potřebovala dostat.
Natrápila jsem se už hodně a přes všechnu bolest tady pořád mám lidi pro které opravdu stojí žít. Tenhle článek mi dost pomohl, psaní mi opravdu chybělo, ale nějak to nešlo. Sice není úplně obsahlejší, ale to určitě časem. Pokud se i vy nad něčím trápíte, neznám sice důvody, ale hoďte to za hlavu a žijte pro přítomný okamžik.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. To, že vnímáš, že máš kolem sebe lidi pro které sotojí žít je prvním a důležitým krokem jak se dostat z těchto pochmůrných záležitostí :) Vím, že je to těžký, obojím jsem si už prošla, ale ono to bude zase dobré.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, máš pravdu..je to těžké, ale nic co by se nedalo zvládnout. Moc děkuju za komentář :)

      Vymazat
  2. Každý rozchod bolí, ale vždy jsem si řekla, že to tak asi mělo být. Věřím, že na každého někde čeká jeho životní partner. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ti přeji, aby vše už bylo jen lepší. A jak říkáš, vše je pro něco dobré, tak když jsi o něco přišla, zároveň ti to něco dalo. Ale samozřejmě, bylo by to lepší, kdyby byly jen usměvavé dny. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, je to bolestivé, ale hodně mi to dalo :) Přesně, jak píšeš...určitě by bylo super, kdyby byly jen usměvavé dny. Měj se hezky! :)

      Vymazat

Like us on Facebook