Live Before I Die

Z droj Tenhle článek bude, tak trošku o mě. Přišla jsem totiž na to, že jsem se poslední dobou sama sobě vůbec nevěnovala. Je to z část...

Zdroj
Tenhle článek bude, tak trošku o mě. Přišla jsem totiž na to, že jsem se poslední dobou sama sobě vůbec nevěnovala. Je to z části i kvůli tomu, že jsem měla dost stresy a tak nějak se mi vůbec do ničeho nechtělo. Věci, které jsem běžně dělala a milovala se najednou vytratily. Veškerou svojí pozornost jsem věnovala těm špatným věcem přičemž jsem zapomněla na ty dobré.

Hlavním důvodem proč tohle píšu je, aby jsem měla něco co mi vždycky připomene, že je potřeba jít dopředu a že není všem dnům konec. A navíc to třeba pomůže i někomu dalšímu. Nejhorší, co jsem v těhle špatných stavech nebo jak to nazvat mohla dělat bylo, že jsem strávila všechny volné dny zavřená doma. Byla jsem doslova ve svém vlastním vězení.

Jednoho dne jsem se rozhodla, že si koupím nějaké menší plátno, barvy pro začátečníky a všechno, co zrovna cítím namaluju. Můžu říct, že to byla dlouhá noc. Plátno, cigarety a hudba. Mistrovské dílo z toho nejspíš nebude, ale jakmile jsem to dokončila cítíla jsem se opravdu skvěle. Takže doporučuju.

Jako druhý bod, jak zase znovu začít žít je, že vyrazím na podzimní výlet do hor. Buď sama a nebo s někým, ale rozhodně tam musím. Na chvilku si vyčistit hlavu v nádherném deštivném lese. Myslím si, že tohle potřebuje cítit každý člověk. Na nějakou dobu se odpojit od "dnešního světa" a ztratit se.

Uvědomila jsem si, že jsem toho dost promrhala a že musím začít hned teď. Lehce se o tom píše, já vím.. ale pokud člověk opravdu chce, všechno jde :) Věřím v sama sebe víc než kdykoli předtím. Navíc začíná moje oblíbená podzimní atmosféra a já si to nenechám zkazit. Díky všem těm bolavým dnům, které mě nakoply. Mějte ten nejbáječnější život :)

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Je důležité věřit sama v sebe, někdy je to dost obtížné, ale pokud má člověk nějaký cíl, není nic zásadnějšího. Skvělé, že jsi našla tenhle přístup! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, jak píšeš. Jak člověk věří v sám sebe a má se rád, tak jde vše hned líp :) Bylo těžké k tomuhle přístupu se dokopat, ale všechno jde!♥:)

      Vymazat
  2. Myslím si to samé jako Pája, tím, že věříš sama sobě, tím můžeš nejvíc dokázat. :)

    somethingbykate .

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook