Co musím stihnout do konce roku.

Zdroj Dočíst knihu Miluj svůj život od Louise L. Hay. Strašně dlouho se tou knihou brodím i když je naprosto skvělá a možná právě proto...

Zdroj
Dočíst knihu Miluj svůj život od Louise L. Hay.
Strašně dlouho se tou knihou brodím i když je naprosto skvělá a možná právě proto se vyhybám jejímu dočtení. Pokud vás momentálně něco trápí, nebo nemáte úplně chuť k životu, tak tahle kniha je opravdu k tomuhle určená. Doporučuju z celého srdce.

Zajít si někde na úžásné italské jídlo.
Jsem opravdu velká milovnice těstovin a hlavně Itálie. Musím se přiznat, že nedávno jsem dělala špagety podle jednoho itala a říkám vám, že to byli ty nejlepší špagety v mém životě, tak uvidíme, jak se předvedou v nějaké té restauraci :) (Pokud máte nějaké restaurace k doporučení, sem s tím).

Jet se zašít na chvilku na chatu.
Pro vlastní klid a vyčistit si hlavu. Našla jsem tady u nás spoustu krásných míst, které stojí za to vidět. Byla bych ráda, kdybych si vyjela s někým, ale ani by mi nevadilo kdyby jsem nakonec jela sama.
Zdroj
Naplánovat si dovolenou na příští rok.
Těžko se to bude plánovat s tím jaká je pořád situace a jak se to neustále mění, ale plánovat můžu tak či tak, jen prostě počítat, tak nějak se vším :) Letos jsem dovču strávila aspoň u bráchy v Praze, nemůžu si stěžovat byla to dovolená plná jídla. Ale bylo by super příští rok zavítat i trošku mimo:)
Oh Deer Bakery / Praha
Snažit se vylepšit své spisovatelské dovednosti, co to půjde + zase aktivně psát.
Samozřejmě sama musím chtít, nechci se do ničeho nutit. Koupila jsem si "Kreativní zápisník" od Reného Nekudy, tak doufám, že se do toho konečně pustím.

Uspořádat si svůj život.
Nechci tím říct, že bych ve svém životě měla nějaký nepořádek, ale je třeba, abych si uvědomila, co doopravdy chci a nenechávala některé lidi v nejistotě. Určit si nějaké priority a být dobrý člověk. Jo a taky zkusit méně kouřit, protože poslední dobou jsem se nějak rozjela.

Nechat si udělat tetování na krk.
V Říjnu jdu ke svému tatérovi dodělat své blackout tetování, tak mě napadlo, že bych si na krk nechala udělat nápis " Am I wrong for being lost?". Je to ze skladby Hollywood whore od Machine Gun Kellyho. Je to moje nejoblíbenější z alba a znám ji nazpaměť :) Aspoň to bude první tetování z důvodu.

Omezit sociální sítě a začít pracovat na sobě.
Všimla jsem si, že poslední dobou nedokážu bez mobilu pomalu skoro nic. Kdysi jsem byla ten typ, co prostě nemusel denně sdílet kraviny, ale teď jsem ten typ, co sdílí kraviny. Musím tohle opravdu omezit, protože cítím že to ma velký vliv na můj život. Věnovat se trošku sobě. Ráno vstát, udělat si kávu/čaj a užívat si chvilku pro sebe.

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Tak ti s tvými cíli budu moc držet palce! Určitě se ti většina podaří. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ježiš, ty dobroty, mňaaaam. ♥
    Další tetování také plánuju, tak snad je zrealizujeme. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až někdy budeš v Praze, určitě neváhej a zajdi si♥ Určitě zrealizujeme :)

      Vymazat
  3. Nech ti všetko vyjde. :) Inak super body!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  4. Sakra, psala jsem dlouhej komentář a hledala odkaz a celý to okno vypla :DDDDD.

    Každopádně jsem psala:
    1) Dáš nám recept na ty dobrý špagetky? Nebo si ho necháš pro sebe a já můžu jen zaplakat? :D
    2) Bejt bez socek, číst, vzdělávat se, vypisovat si, myslet na sebe, promyslet si, co chceš - to vše je mega důležitý. Ale je hrozně náročný se odprostit od tý potřeby vědět vše, co se děje. Nepodívat se na ty stories, neolajkovat fotku... Ale ono to nakonec jde. Nejlepší je si dát časový bloky, kdy na sockách nebudeš. Např. Od 11-12 a od 15-16. A pak přidávat. Nebo dát celý víkend bez sociálních sítí. To musí bejt taky paráda.
    3) K tomu psaní doporučuju knihu https://www.databazeknih.cz/knihy/piste-spravne-cesky-druhe-aktualizovane-rozsirene-vydani-394715

    Verča ze Ztracena v Praze | NOVÝ BYT, CO TEĎ? ZMĚNA JAK BLÁZEN! | BYDLENÍ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevadí! Jsem ráda, že sis udělala čas a napsala takovej dlouhej komentář! :D :)

      1) Chtěla jsem ho udržet v tajnosti, ale až bude správný čas dám vědět jakmile se objeví na blogu! :D:)

      Na sockách :D Haha, ono máš pravdu .. já to zkoušela chvílí bez toho být, ale dnes je to taková součást běžného života, že jsem to chvilkama nezvládala. Ale člověk si zvykne, když má opravdu pořád co dělat, tak se bez toho obejde :)

      Jinak děkuju na knihu určitě mrknu ! :)

      Vymazat

Like us on Facebook