Be happy

Unsplash a vlastní úprava / Erik Mclean Každého z nás dělá šťastného něco jiného . Mě dělájí šťastnou pejsci a někoho zase nové oblečení. Vš...

Unsplash a vlastní úprava / Erik Mclean

Každého z nás dělá šťastného něco jiného. Mě dělájí šťastnou pejsci a někoho zase nové oblečení. Všichni jsme různí a zároveň jedineční. Je fajn si uvědomit maličkosti, které ve svém životě máme a věnovat jim aspoň trošku pozornosti, protože je dobré být vděčný i za to, že dýcháte a můžete svět vidět vlastníma očima.

Love yourself and be grateful

Milovat sám sebe je určitě základ. Dodnes si pamatuju na dny, kdy jsem sama sebe nesnášela. Nebyla jsem spokojená s tím, jak se chovám a jak celkově vypadám. Je důležité mít dobrý vztah sám se sebou, protože přece jenom spolu zůstanete do konce života. Naučila jsem se více vnímat, všimla jsem si nádherných detailů jako je třeba znaménko ve tvaru srdíčka, které mám na břichu. Vážím si například svých rukou díky, kterým můžu psát a dělat, co mně baví. Každé ráno se probouzím s pocitem, že jsem člověk, který se snaží dělat něco proto, aby se na něj nezapomnělo. A proto se ještě více miluju. Díky za maličkosti, velké věci a lidi, které ve svém životě mám. Bez toho by to nemělo smysl.

Žijte pro přítomný okamžik

Nikdo z nás netuší kolik zítřků má ještě před sebou, proto je dobré si opravdu vážit každého dne a prožít ho nějak zajímavě. Minulost změnit nemůžeme, budoucnost také neovládáme .. jediné co můžeme je tvořit naší přítomnost a být šťastní právě teď hned. Rozhlédněte se kolem sebe a buďte vděční právě teď. To co prožíváte právě teď vytváří vaší budoucnost, na to pamatujte.

Cestujte

Můžu potvrdit, že cestování je opravdu lék na spoustu bolístek. Není nad to na chvílí vypadnout někam mimo. Není potřeba hromada peněz, aby jste mohli procestovat krásná místa :) Díky cestování můžete poznat opravdu skvělé lidi, vidět nádherná místa a kousek něčeho nového ochutnat. Mě cestování dodává naději a odvahu. Mám ráda dobrodružství a nové věci, akorát momentální situace nám nedává moc možností, snad se to brzy změní :) 

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Cestování je lék na všechno, člověk si pročistí hlavu a přijde na jiné myšlenky. Hned bych někam vypadla! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně!:) Až bude možnost, budu se snažit na chvilku někam odjet :D:) snad se dočkám...

      Vymazat
  2. Noo, myslím, že moje nejoblíbenější motto - "Dej každému dni šanci, aby se stal tím nejkrásnějším dnem tvého života." - mluví za vše. :))
    A cestování? To naprosto miluju. Po ČR, do zahraničí, kousek od domova, daleko, kamkoliv.. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je hezké motto :) Taky jsem velká milovnice cestování a nejradši bych furt někde byla, tak snad bude všechno zase v pohodě a cestování bez omezení :)

      Vymazat
  3. Pěkný článek. S tím cestováním to mám obdobně a pokud nám nědělají totální lockdown, nebo mě někdo nenahlásí, kdo má covid, nebo okolní státy se před námi všechny nezavřou, či nenařídí testy, pojedu za 14 dní někam :) Potřebuji únik a dobýt.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) já bych taky někam na chvílí zmizla, ale jak píšeš je to teďka celkově dost složité :(

      Vymazat

Like us on Facebook