Autumn time.

Unsplash a vlastní úprava / Cloe Fontaine Ahojte, venku už se ochladilo a to znamená jen jedno. Vytáhnout svetříky a hurá podzimu napro...

Unsplash a vlastní úprava / Cloe Fontaine
Ahojte,
venku už se ochladilo a to znamená jen jedno. Vytáhnout svetříky a hurá podzimu naproti! Celkově je tohle období kouzelné a já miluju tuto část roku. Dokonce jsem 31.10. vzala volno a víte proč? Abych mohla vydlabávat dýně a udělat si "Halloweenský večer". Z naší rodiny jsem jediná, která takhle blbne kolem Halloweenu, ale já viděla tolik amerických filmů, že by prostě byl hřích, kdybych si ho po svém neoslavila taky.

Moje podzimní nálada se každým dnem zvyšuje, proto už plánuju jaké nové čajíky si pořídím, kolik zázvoru mi vydrží do konce měsíce a jaké filmy si stáhnu. Podzim je prostě moje spisovatelská část roku, jak přes léto moc nepíšu, tak teď budu pořád. Inspirace je momentálně všude kolem plno než obvykle. V tomhle čase chodím ráda nakupovat právě do Marks and Spencer kde, mají úžásné čajíky a Halloweenské blbiny. :)

Praha 9.9.2019
Mimochodem nedávno jsem byla v Praze na koncertě Machine Gun Kelly a říkám vám byla to pecka.  Když teda pominu toho trpaslíka, který stál hned vedle mě na balkóně a vůbec mu nevadilo, že měl plný jas na Iphonu, takže jsem viděla všechno. Dokonce mu bylo jedno, že vidím ty nahaté baby, které mu posílají fotky. Z druhé strany jsem měla nasraný pár a ti si koncert vůbec neužili teda. Chvilkama jsem měla chuť jim oběma natáhnout a prostě připomenout, že jsou na koncertě a nikoho nezajímá to, že mají trable v ráji. Hlavně mi trošku kazily atmošku. Ale koncert jinak úžásný  :)


9.9.2019 / Forum Karlín Machine Gun Kelly

Druhý den jsem svojí nejlepší kamarádku prostě musela vzít na snídání do maličké útulné restaurace Marthy`s Kitchen. Mají tam skvělé snídáně na které prostě pravidelně musím, když jsem v Praze. Zatím jsem tam teda ochutnala jen málo z toho, co tam mají. Vejce Benedikt je prostě mojí nejoblíbenější snídání. Kamarádka si dala sladké lívanečky. Obsluha je velice příjemná a milá, vždy se ráda vrácím, odcházím spokojená a s dobrým pocitem :) Mají dvě pobočky. Doporučuju! :)

Marthys Kitchen

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Já podzim taky miluju! Hlavně to dlouhé vysedavání v kavárnách a pití čajů! <3

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já kdysi podzim, tak moc nemusela, ale nějak jsem se do něj zamilovala :D:) Přesně tak, hlavně čajíčkování :)

      Vymazat
  2. Ten podnik vyzerá úžasne. :) Hneď mám chuť na lievance!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělý! Určitě pokud někdy budeš v Praze, tak neváhej! :)

      Vymazat
  3. Svíčky a čaje - už začíná podzim ♥ Mám moc ráda toto období. Vejce Benedikt jsem k snídani měla zatím jen jednou, ale vím jistě, že to nebylo naposledy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak♥ Haha, to věřím, já jsem se konečně naučila holandskou omáčku, tak dělám Vejce Benedikt i doma.

      Vymazat
  4. Miluju, miluju! Podzim je skvělý a pro mě jako stvořený. Jsem moc ráda, že je tu. A přesně jak píšeš, svetry, svíčky, čaje, pro mě knihy... skvělé

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, knihy mě nenapadly. :) Tohle období je prostě kouzelné a je krásné, že to tolik lidí vnímá jako já.♥

      Vymazat
  5. Taky mám ráda podzim, čajíky, seriály, teplé deky a odpočinek :) Halloween teda nijak moc neslavím, ale je super že si ho takhle užíváš :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám Halloween opravdu ráda♥Atmoška a dýně, to je prostě moje. :)

      Vymazat
  6. Podzim miluju, teď si ho užívám na maximum! :)) Jinak ta snídaně vypadá nádherně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nápodobně, jen užívej!♥:) Byla výborná doporučuji!

      Vymazat
  7. Taky miluji Halloween a vše kolem a dokonce už od začátků zaří dělám dýňové polévky a hledám tu nej. dekoraci. :) Ještě přemýšlím, jaký film si pustím tentokrát.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super :) Já mám ráda na Halloween film Husí kůže.Doporučuju

      Vymazat

Like us on Facebook