Podzimní deprese

Unsplash a vlastní úprava / Andrea Davis Začal podzim a s ním začala i moje podzimní deprese. Myslela jsem, že letos se ji vyhnu oblouk...

Unsplash a vlastní úprava / Andrea Davis
Začal podzim a s ním začala i moje podzimní deprese. Myslela jsem, že letos se ji vyhnu obloukem, ale myslela jsem špatně. Urputně se snažím dopsat svou knihu, ale nějak mi to teď nejde a jsem z toho celkem smutná. V práci je to poslední dobou strašně zvláštní a svoje kamarády skoro nevídám, protože jsem furt v práci, takže se teď cítím opravdu rozpolceně.

Cítím, že potřebuju na chvílí zmizet. Třeba někam do nějaké chatky u jezera nebo do Paříže v dešti. Jen já a psaní. Každý z nás určitě někdy prostě potřebuje vypnout a dát si od všeho pokoj. Když píšu o chatce u jezera, tak mi to vždy připomene film Tajemné okno s Johnny Deppem a já se pak hned vcítím do hlavní postavy filmu.

Zkusím po novém roce svoje zmizení uskutečnit a dám si na chvilku prostě pauzu. Třeba to bude i skvělý začátek do nového roku.

Potřebuju změnu. Žiju totiž strašný stereotyp, což mi moc v psaní mé knihy nepomáhá, protože kde mám potom brát inspiraci, že jo. Strašně moc sním o tom se v noci procházet po Paříží. Trošku za to může film Půlnoc v Paříží, který naprosto miluju. Déšť a Paříž. Inspirace sama o sobě. 


Zdroj

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Midnight in Paris je moooc krásny film <3

    OdpovědětVymazat
  2. Věřím tomu, že se jednou v noci Paříží budeš procházet :)) Chápu, že tě deptá, že ti psaní knížky nejde tak, jak by sis představovala, ale dej tomu čas, inspirace zase přijde! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahh...moc děkuju za tak milá slova :) Doufám, že jednou se to opravdu povede. A jak píšeš s tou inspirací, tak v to doufám taky. Měj se krásně a ještě jednou děkuju:)

      Vymazat
  3. Podzimní deprese mívá hodně lidí, já se s tím poslední roky snažím bojovat, ale občas mě také dostihne špatná nálada a nevím co s tím..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak..:) Bohužel to momentálně prožívám,je to děs a snad to brzy zmizí :)

      Vymazat
  4. Držím ti prsty aby sa ti z tohto stereotypu podarilo dostať. Mám to teraz docela podobne. Som v kuse unavená a taktiež žijem ten istý rutinný život. Autobus, škola, autobus domov, učenie, spánok, filmy, a zase... Zvládneme to. ;) Dúfam, že si spravíš ten výlet do Paríža.;) Máš krásny blog. ;)

    Prajem ti pekný deň. ♥
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, moc děkuju za tak milý komentář. :) Určitě to zvládnem! Měj se krásně:) a ještě jednou děkuju.

      Vymazat
  5. Ten druhý film jsem viděla, první by mě lákal. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook