22

Will you roll and ride like, we're together? And keep the vibe alive forever. ZDROJ Zjistila jsem, že v mi v tvorbě mé knihy...

Will you roll and ride like, we're together?
And keep the vibe alive forever.
Zjistila jsem, že v mi v tvorbě mé knihy pomáhají noční jízdy autobusem z práce. Nikdy jsem si moc nevšímala detailů, prostě jsem chtěla být co nejdřív doma. Jenže teď je to nějaké jiné, možná to všechno bude podzimem a novým albem od Halsey. A jak si vůbec užíváte podzim?

Poslední dobou přemýšlím hodně, ale opravdu hodně nad svým životem.  Nechci si stěžovat nebo tak, jsem ráda za to jaký život žiju a že vůbec dýchám, ale chci víc. Nemyslím tím, abych rychle zbohatla a mohla žít v Paříží, to opravdu ne. Myslím tím, že potřebuju obrovskou změnu, která mě donutí se posunout zase dál. Nejdřív teda musím donutit sama sebe, protože jinak to asi nepůjde. O co mi jde je, že potřebuju dopsat svou knihu a začít na plno žít. Nechci o tom jen psát, ale prožívat to. Skoro v každém článku tohle všechno zmiňuju, doufám že vám to nevadí, protože to pořád ze sebe potřebuju všechno dostat.

Je mi 22 a neumím si ani objednat pizzu, jak mám zdolávat hory? Ještě pořád překonávám spoustu překážek, ale snažím se to zvládnout. Vždycky jsem BYLA ten typ člověka, který si myslel, že mu všechno spadne do klína a že nebude muset hnout ani prstem. Hodně jsem se mýlila a vím, jak je těžké dosáhnout toho, co člověk opravdu chce. Jak jsem si říkávala, že knihu může napsat každý a že je to jednoduché. Obrovská blbost, která mě dohnala. Jestli člověk něco chce musí to opravdu chtít. Ale hádám, že se můžu snažit sebevíc chtít, ale Halsey na rande prostě nedostanu.

Víte, udělala jsem si asi před dvěma lety pozitivní deníček. Začalo to jednou neobyčejnou knížkou. Když jsem byla v nové práci, tak jsem na ni narazila schovanou pod papírama. Jmenuje se Síla je ve vás od Louise Hay. Moc jsem tomu ze začátku šanci nedávala, ale pak mě to opravdu chytlo. Kniha je o tom, jak dokážeme pomoci myšlenek ovládat svůj život a že slova mají opravdu důležitou roli v našem životě. Rozhodla jsem se knihu po kouscích opět přečíst a důležité části, které by mi mohli jednou v životě pomoct zapsat. Od autorky jsem si samozřejmě musela koupit další knihu, která se jmenuje Miluj svůj život a opravdu vám ji ze srdce doporučuju. Pokud nevíte, jak začít život měnit nebo potřebujete do svého života trošku světla, tak neváhejte. :)

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Veta Je mi 22 a neumím si ani objednat pizzu, jak mám zdolávat hory? je pre mňa neopísateľne relatable.

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  2. Jak já ti rozumím... Ale moc ti držím palce, aby si ten svůj život začala žít na plno a milovala jsi svůj život :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju,tyhle komentáře mě pokaždé dostanou a potěší. :)

      Vymazat
  3. Díky za tip na knížku, určitě se k ní jednou musím dostat - tyhle žánry mě moc baví :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač. Doufám, že se bude líbit :) Ale za mně je to opravdu jedna z nejlepších vůbec.

      Vymazat

Like us on Facebook