OCTOBER

Vlastní foto Podzim se nám nádherně vybarvuje a já se díky němu cítím úžasně. Taťka už mi nakoupil dýně a já se těším až je budu moct ...

Vlastní foto

Podzim se nám nádherně vybarvuje a já se díky němu cítím úžasně. Taťka už mi nakoupil dýně a já se těším až je budu moct vydlabávat. Dýňová polévka mě určitě taky nemine. A chřipka mě taky neminula. Už tak týden pokašlávám, mám horečky a o rýmě ani nemluvím. Co by to byl, ale za podzim bez tohohle že? Doufám, že budu brzy fit a budu moct konečně vyrazit na nějaký výlet.

S podzimem jsem si samozřejmě musela koupit i nějaké nové oblečení. Tématické tričko Beetlejuice a tričko s malým nápisem LA. Ještě jsem si koupila boty podobné klasickým černým Martenskám. A k těm mě vede i vtipná historka, protože jedna bota mi snad v každém obchodě pípá a řeknu vám, že je to docela nepříjemné. Samozřejmě s tím zajdu do toho obchodu, kde jsem je kupovala, tak doufám, že to nějak vyřeší.

Vlastní foto
Nedávno jsem byla s rodinou ve skvělé restauraci v Ostravě. Jmenuje se Saloon Pub a vzhled restaurace vám připomene Ameriku 50 let. Chodíme tam s přítelem rádi a řekla bych, že dokonce i pravidelně. Nemůžeme si vynachválit Fish and Chips. Když jsem tam, tak seděla s rodinou a viděla jsem, jak se všichni skvěle baví, tak vám musím říct, že jsem takový pocit štěstí dlouho nezažila. Bylo to super být zase takhle pohromadě i když tam někteří chyběli, ale s těmi si to vynahradím příště. Člověk si potom uvědomí jaké má štěstí a že má důvod být vděčný.

A na závěr vám chci doporučit řekněme čtyři "podzimní" filmy.

1. Beetlejuice

Tohle je prostě klasika a já ten film naprosto zbožňuju, pokud ho vůbec neznáte, tak se musíte podívat! Film režíroval Tim Burton. Film je o tom, že manželskému páru se stane nehoda při které oba umřou. Do jejich domu se nastěhuje New Yorská rodinka, která chce dům kompletně zrenovovat. To se samozřejmě manželskému páru duchů nelíbí. Proto se budou snažit všemožně je z domu dostat. Najmou "bio-exorcistu" Beetlejuice, aby rodinu vyděsil. Beetlejuice akorát není úplně fér chlápek.


2. Stážista

V hlavní roli Robert De Niro a Anne Hathaway. 70letý vdovec je přesvědčen, že ještě není úplně čas odejít do důchodu. Využije příležitosti a stane vedoucím stážistou módního webu. Brzy se stane blízkým přítelem majitelky firmy a bude ji velkou oporou a to i svým mladším kolegům. Nádherný příběh, který mě vždy dostane.


3. Frankeweenie: Domácí mazlíček

Je to příběh o chlapci a jeho pejskovi. Victor bohužel o svého psího miláčka přijde a proto se ho bude snažit za každou cenu dostat zpět. Zkusí vědu a svého nejlepšího kamaráda přivede zpět k životu - jen s několika změnami. Snaží se Sparkyho ukrýt, ale podaří se mu uniknout. Všichni tedy zjistí, co Victor udělal ... a může to mít opravdu příšerné následky.


4. Koralína svět za tajnými dveřmi

Koralína Jonesová se právě přestěhuje a je tak nějak na všechno sama. Je v začínající pubertě a svět ještě poznává. Přestěhovali se do starého domu někde v ,,pustoprázdnu". Rodiče na ní nemají čas, tak si hledá zábavu všude možně. Společnost ji začne dělat soused Hubík, který bydlí kousíček a zvláštní kocour. Jednoho večera najde Koralína v domě tajné dveře, které ji ukážou její lepší život. Za dveřmi ji to totiž čekají noví rodiče, jiný Hubík a zábavní sousedi. Koralína začne brzy přemýšlet, jestli by to pro ni nebylo lepší zůstat tam navždy. Nebylo a ukňouraný kocour se ji to snažil celou dobu naznačit. Je všechno opravdu, tak dokonalé jak se zdá? 



You Might Also Like

4 komentářů

  1. Páteční večer trávím doma, takže díky za tipy na filmy! :D :))

    OdpovědětVymazat
  2. Stážistu jsem viděla zrovna nedávno, když jsem byla taky nemocná a ten film si mě naprosto získal! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. Jéj, pripomenula si mi, že Stážistu som si chcela pozrieť. Díky. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  4. Stážista a Coraline jsou super filmy. :) Já dýni snad budu dlabat o víkendu, ještě uvidíme...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook