Mé oblíbené filmy & seriály

FAV Ahojte ,  Dnes vás zasvětím do své filmové kartotéky a ukážu vám to nejlepší. Mám hodně ráda filmy, takže mám celkem přehled. Mám radši...

FAV

Ahojte

Dnes vás zasvětím do své filmové kartotéky a ukážu vám to nejlepší. Mám hodně ráda filmy, takže mám celkem přehled. Mám radši starší filmy, ale některé novější jsou taky skvělé. Při výběru filmů jsem hodně pečlivá. Taky máte takové to, že když se chystáte jíst, tak si u toho za každou cenu musíte něco pustit? 

FILMY

Devátá brána 

Je to film z roku 1999 s Johnny Deppem ala Dean Corso, který se specializuje na zjišťování pravosti starých knih. Najme si ho bohatý chlapík, který po něm chce, aby mu ověřil knihu "Devět bran do Království Stínů" a jeho autorem je sám Satan. Je to prý jedna ze tří existujících kopií a jen jedna je pravá a Dean musí zjistit, která to právě je. Vydá se tedy do Evropy, aby si prohlédl zbylé dva tisky. Na jeho výpravě ho potká spoustu zvláštních okolností a taky potká velice divnou slečnu, která mu bude dělat společnost. Miluju tajemno a věci okolo toho, takže je tento film perfektní. Rozhodně doporučuji všemi deseti! 


Constantine

V hlavní roli Keanu Reeves jako zabiják démonů. John Constantine dokáže rozpoznat anděly a démony skryté pod lidskou tváři. Kdysi chtěl spáchat sebevraždu a tím si tak koupil jednosměrnou jízdenku do pekla. Brzy se pozná s jednou policistkou, která bude potřebovat pomoct při záhadné sebevraždě jejího dvojčete. Vyšetřování je přivede do světa andělů a démonů, kteří se snaží dostat do našeho světa. Dostane Constantine zpáteční jízdenku do nebe? Keanu je v tomto filmu přenádherný a naprosto mu tahle role sedla a dokonce v jednom rozhovoru říkal, že by si rád Constatina znova zahrál. Dočkáme se dalšího dílu?


Černý telefon

Finney je třináctiletý kluk, který žije s otcem a svou nebojácnou sestrou. Život se mu změní v momentě, kdy ho unese sadistický vrah, který nosí masku a má dost zvláštní způsob mučení. Unese ho a věznit ho bude ve zvukotěsném sklepě. Na zdi toho sklepa visí odpojený telefon, který najednou zazvoní. Ze sluchátka se začnou ozývat předchozí oběti a všichni mu chtějí pomoct, takže hra o život začíná. Je potřeba tenhle film opravdu pozorovat, abyste ho pochopili. Bude to znít divně, ale mám pro toho vraha docela slabost, protože ho hraje Ethan Hawke.


Call me by your name

Teď tedy přejdeme k něčemu jemnějšímu. Elio má sedmnáct let, když si jeho rodiče do své italské vily pozvou na léto hosta. Je to čtyřiadvacetiletý Oliver, který má charisma a každý ho má rád až na Elia. Tomu se ze začátku moc nelíbí, ale časem mezi nimi začne vznikat něco mnohem hlubšího než je přátelství. Tenhle film jsem viděla letos poprvé na dovolené v Itálii. Film se mi, tak líbil, že si chci nechat udělat tetování. Miluju tu italskou atmosféru, která tam všude je a jaký má Elio krásný vztah s rodiči, kteří ho ve všem podporují. 


My neighbor Totoro

Jsem docela fanynka anime a různých Japonských pohádek. Příběh je o dvou sestrách, které se s tatínkem stěhují na venkov do strašidelného domu. Starší sestra se stará o domácnost mezitím co mladší sestra objevuje les u jejich domu. Obě se spřátelí s roztomilými lesními duchy a obrovských chlupáčem jménem Totoro. Zažiji s nimi velké dobrodružství a radosti na které jen tak nezapomenou. Je to takový příjemný příběh, který potěší jak menšího tak i dospělého. 


SERIÁLY

Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora

Naprosto jedinečný zážitek při sledování tohoto seriálu. Osm hororových epizod a každá má odlišný příběh. Nebudu rozepisovat o čem každý díl je, ale je to úžasně vizuálně propracované. Celkově nápady příběhů jsou fakt zajímavé a lehce mi to připomíná Love, Death & Robots. Obsazení herců vás taky mile překvapí. Mě osobně se nejvíce líbila sedmá epizoda s názvem "Prohlídka". Ta byla asi nejvíce divná a zároveň nádherná. Doufám, že se brzy dočkám druhé série! 


The Sandman

Viděla jsem tenhle seriál minimálně čtyřikrát a mám ho dokonce zarámovaný na zdi. Je svět do kterého se dostaneme jen pomocí snění. Sandman je Pán snů, který umí zhmotnit naše nejhorší noční můry a představy. V prvním díle je Sen vězněn v našem světě sto let a jeho nepřítomnost spustí spoustu události, které změní svět spících i bdících. Sen se bude snažit veškeré chyby napravit a musí zjistit kdo je vlastně přítel, a kdo nepřítel. Jsem velký snílek a je tam moc hezky ukázané, jak je snění a sny důležitou součástí našich životůMoji kamarádi, kterým jsem to doporučila se prý líbílo pár začátečních dílů a pak už moc ne, takže to před koncem vypli. Já jsem zamilovaná a nemůžu se dočkat druhé série, která je už na cestě. 


High Fidelity

V původní verzi tohoto seriálu z roku 2000 si zahrála od hlavní herečky Zoe Kravitz matka Lisa Bonet. Rob je majitelka obchodu s LP deskami vzpomínající na své vztahy, které ji nevyšly. Snaží se přijít na důvody proč se s ní vlastně téměř každý partner rozešel a co je na ní špatně. Takže se rozhodne, že každého bývalého partnera zkontaktuje a zjistí důvody. Někdy je, ale možná lepší minulost nechat minulostí a nevědět. Líbí se mi prostředí a styl jakým je seriál pojat. Druhá série se bohužel konat nebude což je škoda.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Zajímavé tipy na filmy a seriály, nic z toho neznám, ale určitě některé z nich ráda zařadím na seznam. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karin Cvernova10/14/2023

      Neni to teda salek caje uplne pro kazdeho, ale verim ze neco by se ti libit mohlo☺️

      Vymazat
  2. Anonymní10/09/2023

    9. brána je jeden z mých oblíbených filmů. Kabinet kuriozit jsem nedokoukala, to jsem nějak nedala...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karin Cvernova10/14/2023

      Je to naprosty masterpiece!👻a kuriozity chapu, uprimne nektere epizody byly opravdu nechutne zvlastni.

      Vymazat

Like us on Facebook