Víno, které bodne ! Part 2

<3 Ahojte, Ve spolupráci s  Vínoodboláků.cz  jsem si pro vás připravila další článek o víně. Kliknutím na odkaz se dostanete na hlavní st...

<3
Ahojte,

Ve spolupráci s Vínoodboláků.cz jsem si pro vás připravila další článek o víně. Kliknutím na odkaz se dostanete na hlavní stránku e-shopu, ale určitě zavítejte i do sekce o nás - je tam moc krásně napsány příběh, jak celý tento obchod s vínem vznikl. V předchozím článku jsem zmiňovala, že víno tolik nepiju, ale po dovolené v Itálii se toho dost změnilo. Takže děkuju své rodině za pozdní večery se sklenkou vína, protože teď pro mně ochutnávky budou mít jiný rozměr.

Velmi mi začalo chutnat tedy Italské víno a to konkrétně Frizzante, které jsem právě na dovolené často pila. Dočetla jsem se, že pochází z regionu Treviso, kde jsem byla na výletě s rodinou. Vím, že nám to s něčím míchali, ale nejsem si jistá jestli to byl Sprite nebo něco jiného. Každopádně to na letní večery velmi bodlo, takže při tomto výběru vím do čeho jdu. Co se týče chutě, tak je dost osvěžující a pro mně osobně je to jako Aperol akorát ve verzi vína bez té hořkosti.

Aby toho nebylo málo sáhla jsem ještě po jednom italském víně ať ochutnám i něco jiného než Frizzante. Vybrala jsem si růžové Spumante Rosé Rosagemma. Ze všech objednaných vín jsem tohle vyzkoušela jako první a je to takové svěží šumivé letní víno. Na e-shopu jsem je napsáno, že bylo oceněno zlatou medailí na významné soutěži a já můžu říct, že zaslouženě. Navíc vám krásně vejde do kabelky a taky mě z něj druhý den nebolela hlava.


Můj další výběr byla Francie.
Conn Oisseur je název na láhvi, ale při kliknutí na odkaz zjistíte nejspíš přesný název. Celkově, když si projdete na stránce různé vína, tak se vesměs o každém dozvíte nějakou fajn zajímavost. Upřímně hned, jak jsem u tohohle vína v popisu viděla jahody, maliny, med a třešně, tak jsem věděla, že tohle víno je přesně pro mně. Zatím jsem ho ještě nezkoušela, protože nechci být navalená tři dny po sobě. Já jsem ten typ, kterému stačí dvě skleničky a je vymalováno. Hned jak bude příležitost, tak si ho určitě s kamarádkou u něčeho dobrého otevřeme.
<3
A teď tu máme na řadě tentokrát Moravu. Víno Sedlák Rulandské šedé. Vinařství Sedlák znám a tohle víno jsem už pila. Chuť vína je taková plná a výrazná. Neumím to přesně popsat, protože pro to neznám ty správná slova, ale je to prostě takové to víno, které si můžu dát vychlazené kdekoliv a je to taková jistotka, která nezklame. Myslím, že můj táta by vám tohle víno popsal mnohem lépe a proto tato láhev poputuje rovnou k němu. Vína z Moravy jsou prostě skvělá.

A jako poslední přichází Beton Sauvignon & Pálava od vinařství Mádl Malý vinař. Nene, není to víno od Jiřího Mádla. Tohle spojení Sauvignonu a Pálavy mě mile překvapilo, protože to vidím prvně. Úplně první víno, které jsem ve svém životě zkusila byla právě Pálava. Bylo to na oslavě od mého kamaráda táty, který mě v podstatě donutil vypít aspoň jednu skleničku a pak už to šlo samo. Takže proto jsem si vybrala tuto láhev s touhle neobvyklou kombinací. Těším se až se na ni vrhnu!

Sice mám za sebou několik (spoustu) propitých letních nocí se sklenkou vína, ale i přes to ze mně ještě není žádný expert přes vína. Myslím si, že to brzy změní a v příštím článku se dozvíte, jak podle čichu poznám rok vína. 

Bylo moc milé si v rámci spolupráce udělat takovou hezkou objednávku, protože na eshopu lze přehledně vybrat přesně to víno, které byste chtěli a odkud. A mají opravdu rychlé dodání, protože jsem víno měla hned druhý den doma. 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Já jsem vždycky pila víno ráda, ale v posledním roce jsem přestala tak nějak pít úplně. Prostě na to nemám chuť. Jsem ale ráda, že ti nové víno udělalo takovou radost! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. Víno mám moc ráda, hlavně bílé a růžové..Od Bodláků jsem už také měla a byla jsem moc spokojená. :)

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook