you might like it 🍒 🌿🎥

Co jsem shlédla :   Mám mnohem radši filmy než seriály a když už teda koukám na nějaký seriál, tak musí být opravdu dobrý, aby mi to za ten...

Co jsem shlédla : 

Mám mnohem radši filmy než seriály a když už teda koukám na nějaký seriál, tak musí být opravdu dobrý, aby mi to za ten čas stálo. Dnes se zaměřím na filmy/seriály, které jsem shlédla nedávno a byly, tak dobré, že jsem prostě o nich musela napsat článek. Není jich teda moc, ale jsou naprosto skvělé a já vám je musela doporučit. Snad se vám nějaký z mých oblíbenců zalíbí a kouknete. 

<3
THE CHOSENseriál

Tento seriál je zaměřený na život Ježíše a pohledu lidí, kteří ho při jeho cestě potkali a přidali se k němu. Naprosto chápu, že tohle asi není šálek pro každého a ani já se do toho zpočátku nehrnula, ale po prvních třech dílech jsem se nemohla přestat dívat. Příběh je zpracovaný dle pravdivých událostí z evangelií o Ježíši Kristu. Některé události, některé postavy a dialogy jsou vymyšleny. Ale veškerý biblický obsah a historický kontext i umělecké ztvárnění podporují pravdivost a záměr Písma. Líbí se mi, jak jsou postavy netradičně vtipné a jak je to hezky pojato, že i nevěřícího to chytne za srdce. Ježíše hraje velmi sympatický herec a když ho vidíte jako Ježíše vtipkovat, tak si ho prostě zamilujete. Velice doporučuji! (Na Netflixu najdete pouze první sérii, ale na zbytek se můžete zdarma podívat na angel studios). 


SALTBURN
- film

Možná už jste o tomto filmu slyšeli, protože lidi z něj docela šílí. V hlavní roli Jacob Elordi jako Felix, který má všechno o čem může kluk na univerzitě snít. Pak je tu, ale Oliver, který se snaží své místo na univerzitě vydobýt a zapadnout mezi ostatní. Když se spolu začnou kamarádičkovat, tak mu Felix nabídne jestli nechce léto strávit s jeho rodinou na rozlehlém sídle jménem Saltburn. Oliver se vesměs zdál být takový chudáček, který neví jaká bije, ale skutečnost je jiná. Je to zajímavá podívaná a chvilkami nevíte, co si myslet. Některé scény jsou trochu nechutné, ale naprosto vhodné pro ten film. Líbílo se mi to a klidně bych si to pustila znovu. Mám ráda podivínské rodiny, které žijí ve velkém sídle a mají zvláštní zvyky. 


INTERGALCTIC
- film

Animovaný film, který je od amerického rappera Kid Cudi. Tohle je hodně takový pohodový příběh, který je ideální na večer s přáteli. Je to o umělci Jabari, který plave mezi úspěchem a láskou. Konečně se přestěhuje do vysněného bytu na Manhattanu a zalíbí se mu holka od vedle. Je to tak pěkně propletené a ukazuje to různé životní zkušenosti, které jsme už všichni zažili. Celý soundtrack ve filmu je od našeho tvůrce a různé postavy ve filmu dabují známí herci jako Timothée Chalamet, Macaulay Culkin a hlavní postavu Jabariho dabuje samozřejmě sám Kid Cudi. Je to milé a doporučuji.  

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Nic z toho jsem zatím neviděla, ale díky za super tipy! :) Hned si půjdu něco pustit na Netflixu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Thanks for creating a space that fosters continuous learning and personal growth.

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook