Find your way

Unsplash a vlastní úprava / yannic laderach Prožívám opravdu zvláštní období. Jsou chvíle, kdy si myslím, že mi patří celý svět a můžu ...

Unsplash a vlastní úprava / yannic laderach
Prožívám opravdu zvláštní období. Jsou chvíle, kdy si myslím, že mi patří celý svět a můžu cokoli, ale pak jsou tu dny, kdy si připadám, že jsem tady úplně zbytečně. Celý tenhle rok mi přinesl opravdu hodně dobrého, ale bohužel i toho špatného. Nestihla jsem za tenhle rok vše, co jsem chtěla a to mě opravdu mrzí. Věřím, že kdybych se více snažila, tak by se to možná i stihlo. Žiju strašně stereotypně, takže každá mála změna je pro mě velkým krokem. Proto jsem se rozhodla učinit jedno VELKÉ rozhodnutí.

Po novém roce chci začít žít jinak. Tím myslím, že nejspíš začnu cestovat. Vím, že to zní strašně jednoduše, ale mě tohle všechno dodává naději, že je nějaká šance na chvilku zmizet. Sleduju spoustu lidí, kteří se nebáli a sami všechno zvládli. Chápu, že každý z nás má trošku jinou povahu a je zvyklý na něco jiného, ale o tom to právě je. Začít trošku riskovat a vylézt ze své komfortní zóny. Třeba zrovna jako moje nevlastní sestra, která každý rok žije na jiném místě. Momentálně se nachází v Brazílií. Většinou si vydělává, tak že učí angličtinu a nebo surfovat. Je taková moje inspirace. Celkově jde spíš o to, že potřebuju na chvilku vypadnout a zažít nějaké to dobrodružství, protože za barákem mě bohužel nečeká. Už jsem se samozřejmě setkala s otázkou "jak to budeš dělat s prací"? A na to mám jen jednu odpověď. "Svojí práci mám ráda, ale svůj život víc". A možná by se tím mělo více lidí řídit. (Všichni, ale máme jiné priority).

Chtěla bych "zmizet" nejlépe tak na dva měsíce (klidně i na déle podle situace). Lákají mě spíš plážové destinace, takže Bali je rozhodně na prvním místě. A proč zrovna Bali? Upřímně mě hlavně láká ten nádech dobrodružství, který z Bali vychází. Džungle, která mi připomíná Tomb Raider a chrámy, které jsou naprosto úchvatné. A hlavně klid. Betonová džungle mi už stačí, chci zažít trošku přírody a lidskosti. Myslím si, že by to byl i skvělý přínos pro mou knihu. Pamatujte, že cestovat jde i levně.

Zdroj

Už nějaký pátek sleduju na Youtube člověka
, který procestoval spoustu nádherných míst a vesměs docela levně. Jmenuje se Kryštof Paleta a jeho kanál jste mohli najít pod jménem Cestology. Momentálně si, ale dává na chvílí pauzu což chápu a proto kanál najdete už jen pod jeho jménem (zatím). Díky němu jsem se odvážila vůbec myslet na to, že bych mohla někdy někam takhle "spontánně" vypadnout. Doporučuju se podívat na jeho videa, stojí za to!:) @krystofpaleta 
Mám ještě spoustu času si tohle všechno dobře promyslet.
Všechno tohle má své pro i proti, protože je to opravdu obrovský risk v kterém mě úplně ne všichni budou podporovat, což plně chápu. Měřím 158 cm a hraju střílečky na ps4 což mi v reálném životě je úplně k ničemu. Chci se vydat na nebezpečnou cestu a pokud mě někde čekají zombíci, tak mají smůlu. Pořád nad tím vším budu samozřejmě přemýšlet, protože teďka jsem plná radosti a strašně odhodlaná vypadnout, kdoví jak to se mnou bude vypadat třeba za tři měsíce. Ale já si věřím!

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Momentálne zdieľam tvoju túžbu vydať sa niekam do exotiky. ;) Držím palce, nech to vyjde!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Doufám, že se vše podaří :) Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Chce to hlavně odhodlání a víru sama v sebe a půjde vše! Držím ti palce :))

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook