Hungry artist

Unsplash / Allef Vinicius Můj život se neustále nějak zmenšuje. Jsem nejistá a uzavřená hluboko v sobě. Možná to je všechno proto, prot...

Unsplash / Allef Vinicius

Můj život se neustále nějak zmenšuje.
Jsem nejistá a uzavřená hluboko v sobě. Možná to je všechno proto, protože jsem pořád v jednom kole a nesnažím se to nějak změnit. Je pátek večer a já místo toho, abych si šla někam sednout s kamarádkou jsem radši doma. Zašitá u počítače se slovy, které neumím ani napsat. Kreslím si a snažím se napsat něco, co mi změní život.

V blízké době mám v plánu na chvílí vypadnout. Prostě si sbalím notes a uteču někde, kde uslyším své myšlenky tak nahlas, že se napíšou samy. Párkrát jsem to už udělala, že jsem vzala auto a odjela na chvilku pryč. Sice to bylo jen na tři hodinky za naše město, ale byl to tehdy jedno z nejlepších rozhodnutí v mém životě. Tyto spontánní nápady musí přijít z čista jasna a nesmíte váhat ani minutu. 

Tenhle článek píšu už několik hodin a ani nevím jestli se tomu vůbec dá říkat článek. Momentálně mám velkou potřebu něco napsat, ale ani pořádně sama nevím co. Utápím se v hudbě a myšlenkách. Poslouchám album Hotel Diablo od Machine Gun Kelly a už ho znám i pozpátku. Nejradši z toho alba mám asi Hollywood Whore a Glass House. 




Taky jsem ještě pořád celkem nešťastná z toho, že nemám dotetovanou ruku a nemůžu si kvůli tomu brát trička s krátkým rukávem, protože se takhle necítím fajn. Ale musím to už vydržet 27.2. jsem objednána a snad už to dotáhneme do konce a můžem začít konečně druhou :) Jinak dát si začernit skoro celou ruku černě bylo hodně spontánní rozhodnutí. Nelituju toho a snad ani nebudu.

Vánoce už jsou za dveřmi a já už díky bohu mám skoro všechny dárky koupené. Těším se na tu rodinnou atmošku a hlavně, že budem všichni spolu. Letos je to poprvé, co jsem všem na otázku : Co bys chtěla k Vánocům odpověděla, že nic. Většinou jsem měla nachystaný seznam, co by mi udělalo radost, ale už jsem z toho vyrostla a největší dar je pro mě, že jsme všichni spolu. 

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Doufám, ze pak uvidíme výsledek tetování :) Dárky na Vánoce momentálně řeším, ale letos to nebude nic velkého. Přesně jak říkáš, hlavní je, že budeme všichni spolu!

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě o tom bude článek :) Přesně tak, krásné Vánoce!

      Vymazat
  2. Držím palce s tetováním, aby se povedlo dle tvých představ! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mě mrzí, že se radši uzavírám do sebe a do pokoje než abych objevovala ten obrovský a podnětný svět venku. Ale mám pořád pocit, že tam na mě beztak není nikdo zvědavý...

    Držím palce s tetováním a hezké Vánoce!

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook