LÁSKA

Unsplash a vlastní úprava / Joshua Rawson Každý z nás vnímá lásku jinak. Každý cítí lásku jinak. Já osobně si myslím, že je láska všude ...

Unsplash a vlastní úprava / Joshua Rawson

Každý z nás vnímá lásku jinak. Každý cítí lásku jinak.
Já osobně si myslím, že je láska všude kolem nás jen je velmi obtížné ji cítit přes ten všechen vztek a zlobu lidí. Dnešní doba nám dává tolik možností, jak si snadno a rychle najít lásku svého "života". Upravíte si profil přesně, tak aby vše bylo perfektní a vše může začít. Každý by chtěl mít vztah jako z filmu, ale nikdo se tak nechová.

Pamatuju si doteď na chvíle, kdy jsem byla poprvé zamilovaná. Vaše celé tělo se chvěje a život máte kompletně vzhůru nohama, protože právě zažíváte něco, co nejde ani popsat slovy. Znám spoustu lidí, kteří jsou sami a jejich důvod proč jsou sami je prostý. Nechce se jim začínat od znova. Já teda nevím, ale podle mě jsou začátky fakt hezké, kdy se poznáváte a sbližujete. Víte o tom, že když zahlédnete někoho atraktivního rozšíří se vaše zorničky o 20%. Když se zamilujete zaplaví  se váš mozek dopaminem. A víte, co ještě tuto reakci způsobuje? Drogy.

 Řeknu vám to ze svého pohledu, tak si do toho můžete projektovat sebe. Kluk se zamiluje do holky. Na první pohled. Ale trvá jim celou věčnost, než se dají dohromady. Ale když se to stane, skončí spolu na lodi a uvědomí si, že jediný způsob, jak mohou zůstat spolu, je nikdy nedoplout na břeh. Takže vyvěsí žlutou vlajku, aby spolu mohli plout až navěky věků. A díky tomu si uvědomíte, že jsou pro vás někteří lidé tak důležití, že zastíní všechno ostatní. A jen vy musíte přijít na to, co je to za lidi.  Kdybyste se měli vzdát úplně všeho a strávit zbytek života na lodi, kdo budou ti, bez nichž nemůžete být? Vytvořte si vlastní seznam a dělejte vše pro to, aby věděli, co pro vás znamenají. Doufám, že pro mě není příliš pozdě :)

 Každý má o lásce své vlastní představy. Různé filozofie, fakta, pravidla, jak to funguje a co máte dělat. Ale na ničem z toho by nemělo záležet. O lásce se nemluví, láska se prožívá. 

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Moc hezky sepsané a souhlasím s tebou. Láska je všude kolem nás, ale v dnešní době ji lidé bohužel nevnímají tak, jak by nejspíš měli...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a nemůžu nic jiného než souhlasit :)

      Vymazat
  2. Krásně napsaný článek. Pro mě je láska hodně důležitá, vidím i různé podoby lásky, které nás provádí celým životem, proto jsem si i symbol lásky nechala vytetovat, protože je to něco , co tu bude ať už od rodičů, přítele....

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. O lásce se naopak musí psát (nebo se jinak zpodobňovat, kreslit, zpívat, já nevím co všechno). Ty pocity jsou neskutečně silné (umí být) a dokážou tě vytáhnout zpátky na hladinu, když máš ponorku. Prostě si uvědomíš, co na tom člověku miluješ. Proč jste spolu. Co jste spolu už prožili a co byste třeba ještě mohli.

    Krásný článek, měj se hezky. A taky sama za sebe doufám, že pro mě ještě není pozdě neztratit všechny ty přátele, na které jsem možná už trochu pozapomněla. :)

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook