Ocean eyes

Unsplash / Luana Azevedo a vlastní úprava Už píšu asi tak desátý článek a upřímně mi jde z toho hlava kolem. Dlouho jsem nic nenapsala ...

Unsplash / Luana Azevedo a vlastní úprava
Už píšu asi tak desátý článek a upřímně mi jde z toho hlava kolem. Dlouho jsem nic nenapsala a není to tím, že bych neměla o čem psát, ale spíš mám nějakou menší krizi a tak nějak nemám chuť na nic. Všechny články, které jsem tenhle měsíc napsala a nepublikovala jsou asi až moc osobní a proto tady nejsou. Potřebovala jsem se nutně vypsat a nejspíš tu zůstanou je pro mně.

Momentálně moje volné dny vypadají takhle : Jím cukroví ve vaně, poslouchám hudbu a piju víno. Skvěle se mi přemýšlí a aspoň na chvílí jsem myšlenkama trošku jinde. Letos jsem neměla ani chuť napsat nějaký Vánoční článek, ale tím líp možná, protože je jich všude pořád plno.

Za chvílí tu máme Silvestr na který se já šíleně těším. Přijede mi kamarád z Německa, kterého jsem musela přemluvit, protože nám s kamarádkou už bylo smutno a jak na nový rok, tak po celý rok :) Neplánujeme nic velkého...hehe zatím. Věřím, že to bude nezapomenutelný poslední den v roce.

Rozhodla jsem se, že si na chvilku od všeho dám pauzu. Začala jsem teda deaktivováním Instagramu a Facebooku (Messenger jsem si nechala). Myslím, že je to dobrý začátek i když nevím, jak dlouho to potrvá. Jsem sama na sebe dost zvědáva.

Každopádně přeju, aby jste do nového roku vkročily tou správnou nohou. :)


You Might Also Like

1 komentářů

  1. Taky se mi stává, že napíšu spoustu článků, které pak ani nevydám.. Ale myslím si, že i o tom blog je, abychom se tu mohli vypsat nehledě na to, jestli článek zveřejníme, nebo ne :) Užij si Silvestrovskou oslavu! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook