Live before I die

Co všechno musím stihnout před svou smrtí? Je toho hodně a taky to bude chtít hodně síly to všechno zkusit dokázat. Jsem velký snílek a všec...

Co všechno musím stihnout před svou smrtí? Je toho hodně a taky to bude chtít hodně síly to všechno zkusit dokázat. Jsem velký snílek a všechno je pro mě možné i to, že by se do mě mohla zamilovat Halsey. Chci, aby jsem na staré kolena měla co výprávět a aby všichni věděli, že jsem opravdu žila.

Unsplash / Flore Perrault a vlastní úprava
Podívat se do očí žralokovi.

Jsem velkou obdivovatelkou žraloků. Jsou fascinující a zároveň je můj největší strach. Viděla jsem spoustu dokumentů a filmů a pokud chcete plavat se žralokem musíte myslet jako on. Vždyky jsem snila o tom, že bych se jednou dostala do klece a opravdu viděla z blízka to čeho se nejvíce bojím.

Nahrát CD, kde budu zpívat jenom já.

I když jsem si to dlouho dobu nechtěla přiznat, tak zpívám vážně příšerně. Vlastně mi to vůbec nevadí, protože to přes hlasitou hudbu ani nevnínám, ale přátele mě slyšeli a to ani nemluvím o tom, jak řvu ve vaně. Proto bych si to jednou chtěla nahrát na CD, abych se pobavila a udělala třeba někomu "radost". Haha.

Napsat knihu a napsat jich ještě víc.

Knihu, kterou momentálně píšu už snad brzy dokončím. Není to jednoduché a chce to vážně pevné nervy. Naštěstí jsem tím docela pohla a mám v hlavě plno nápadu, jak knihu dokončit a jak s ní na svět. :)

Bydlet v bytě s obrovským oknem a krásným výhledem.

Někteří lidé sní o krásném velkém domě, ale já mám vysněný spisovatelský byteček. Obrovské okno s výhledem na město a u něj můj stůl s psacím strojem. Taky bych chtěla jednou vlastnit chatu u jezera a tam občas zmizet.

Procestovat místa, které mám na svém seznamu.

A těch je moc. Na světě jsou místa, které čekají na mě až je objevím. Nechci skončit na jednom místě do konce života. Je to škoda a taky velká ztráta. Chápu, že někteří nemají třeba možnost nebo prostě nemůžou vycestovat, ale já dokud můžu musím toho využít. A to nemluvím o tom jaké skvělé lidi můžete na své cestě potkat.


Vidět horu Mount Everest.

Do Nepálu mě to táhne už od dob, kdy jsem hrála Tomb Raider Legend. Vím, že na Mount Everest nemám šanci nikdy vylézt, ale za to bych ji chtěla aspoň vidět. A velký respekt těm, kteří tuhle horu dokázali zdolat. Jo a taky mě láká Tibetské jídlo.

Zažít romantiku jako z filmu.

Nemyslím tím, aby pro mě někdo běžel přes celé letiště a vyznával mi lásku, ale nikdy jsem nezažila takové ty romantické "maličkosti". Líbání v dešti mě láká, ale těžko říct jestli by to za tu chřipku stálo.

Adoptovat si pejska.

Klidně jich může být víc. Neznám kolem sebe nikoho, kdo by tak moc miloval pejsky jako já. Je těžké jít se mnou někam na procházku, protože se zastavím u každého plotu s pejskem a pak už je to i otravné. Nemůžu si pomoct, kdyby to šlo adoptovala bych si je všechny. A je mi líto, co se ve světě všechno děje a jaké zlo se na zvířatech pácha, proto palec nahoru za každého milujícího pánička :)

A tím pro dnešek končím, protože toho chci před smrtí stihnout opravdu hodně a článek by byl asi nekonečný. Užijte si silvestr a všechno nejlepší do nového roku :) 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Sny jsou důležité a držím ti palce, aby se ti jich splnilo co nejvíc! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já se také žraloků bojím a na druhou stranu mě fascinují, hodně se dívám na různá videa na YouTube i záhady ze světa žraloků, ale do klece by mě nikdo nedostal... maximálně ho vidět za sklem v nějakém akváriu. Jinak držím palce ať si sny splníš.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ta klec láká už několik let a musím to prostě zkusit:D:) A děkuji, nápodobně!

      Vymazat

Like us on Facebook