Moje léto 20

Unsplash / Bogdan Dada a vlastní úprava Moje léto je takové normální. Jsem klasicky v práci a letos teda bez dovolené, protože momentál...

Unsplash / Bogdan Dada a vlastní úprava
Moje léto je takové normální. Jsem klasicky v práci a letos teda bez dovolené, protože momentální situace není úplně vhodná na to někam vycestovat, ale příští rok si to určitě vynahradím. V srpnu mám 14 dní volna, takže se spíš pojedu podívat někde v okolí a zkusím nasát trošku inspirace do knihy.

Na příští rok plánuju na své narozeniny s přítelem letět do Říma. Aspoň na týden. Sice to bude v lednu, ale i tak si myslím, že to bude kouzelné. Přítel by zase rád v létě na jeho narozeniny jel k moři, nejlépe do Řecka, takže já začínám šetřit na své večerní dovolenkové toulky za jídlem. (Snad všechno vyjde, pokud vláda nerozhodne jinak).

Tohle léto se nekustečně pořád mění počasí, takže jsem momentálně nemocná. Je víkend, je nádherně, ale já prostě musím mít rýmu a angínu. Každopádně jsem si oblíbila svůj letní outfit, který celkem často nosím. Šaty jsem vyměnila za pohodlné levisky 501. Jsem tak bílá, že raději nosím "boyfriend jeans" než šaty.

Vlastní fotka
Musím říct, že psaní knihy vůbec není, tak jednoduché, jak jsem si před dvěma lety myslela. Tak dlouho už tu knihu píšu, ale taky jde o to, že ji nepíšu nějak poctivě, ale spíš když se mojí múze zrovna chce. Žádná jednoduchá záležitost vám povím. Rozhodně to, ale nevzdám a budu se snažit ji opravdu dokončit.

Skoro každý den na tajňačku cvičím. Na tajňačku proto, protože můj přítel by chtěl cvičit se mnou, ale já mám raději na tohle samotu a klid. Možná to, ale jednou překousnu a budeme parťáci. Stačí, že mě přitom cvičení provokuje naše milovaná kočička Lol. Je to s ní občas těžký, ale bez ní by to bylo nejspíš ještě těžší.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Tak ať si volno v srpnu užiješ podle svého :) S tím cvičením ti úplně rozumím, i já potřebuju mít svůj klid :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Jet někam na narozeniny to je tak nějak jeden z mých snů.... :- ) Hodně štěstí, snad vše vyjde podle tvých představ

    OdpovědětVymazat
  3. Já byla v Římě minulý rok na přelomu ledna a února a bylo to skvělé. Bylo nádherné počasí. Byla jsem jen v kabátku a musela jsem vytáhnout i sluneční brýle. Zmrzlina taky bodla. Takže pokud budete mít štěstí na počasí, určitě si to užijete. Řím je nádhernej. :))

    OdpovědětVymazat
  4. To zní krásně, do Říma bych se chtěla také podívat!
    S cvičením to mám úplně stejně, cvičim v 5 ráno, abych na to měla klid a byla sama, haha :D
    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook