Something awesome

Unsplash / Jon Tyson PRAHA Minulý víkend jsem si udělala výlet do Prahy za bráchou, který byl opět skvělý. Ochutnala jsem opravdu skvě...

Unsplash / Jon Tyson
PRAHA

Minulý víkend jsem si udělala výlet do Prahy za bráchou, který byl opět skvělý. Ochutnala jsem opravdu skvělé jídla a viděla zase pár zajímavosti. Byla to super odreagovačka, protože letos se na dovču kvůli momentální situaci nechystám, takže to pro mě taková menší dovča byla a v srpnu jedu zase. Měli jsme konečně dost času se pustit do mých vlasů, takže jsem zase krásná blondýna! Skvělý pocit, když se o vaše vlasy stará někdo, kdo tomu opravdu rozumí :)
Konečně fresh vlasy!
Měla jsem tam kolem sebe spoustu inspirace, takže mám zase pár nových nápadu. Je tam fakt nádherně, člověk má pořád co dělat a pořád co objevovat. A to jídlo všude? V srpnu budu ve svém "jídelním tour" pokračovat. Našla jsem jinak na Instagramu úžásnou pekárnu, která se jmenuje Oh Deer Bakery a vypadá opravdu famózně! Plánuju tam vyrazit, jak budu v Praze a vyzkouším snad vše, co tam mají! :)
Praha a slávky - něco pro mně
MÁM KOČKU!

Upřímně jsem si ji pořídila takovou náhodou. Chtěla jsem kočku už dávno předtím, ale nakonec mi to kamarádka rozmluvila, tak jsem se na to vykašlala a asi dva týdny potom přidala moje jiná kamarádka na svůj Instagram, že má koťátka a neví, co s nima. Zeptala jsem se přítele jestli by chtěl kočku. Řekl, že jo, tak jsme si pro ni za tři dny jeli. Tu kterou jsme si vybrali měla něco s očkem, vzala jsem si ji hlavně proto, protože jsem se bála, že ji nikdo chtít nebude. Jmenuje se Lola (jméno Lola kvůli jedné písničky a když si odmyslíte A zbyde vám LOL.) Je mazlivá, má ráda hlavně mého přítele a je moooc veselá.

Naše Lol.

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Jeej, to je krásne, že si si tú mačičku zobrala :) určite sa bude mať dobre!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to náš miláček i když občas zlobí!:) Má se skvěle

      Vymazat
  2. Máš nádherné vlasy. A je pekne od teba že si si zobrala mačičku :)

    SÚ LACLÁČE MUSH HAVE TEHULIEK?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, brácha je šikovný :) Ahhh, děkuju, je to naše zlatíčko.

      Vymazat
  3. To mohl být fajn výlet, já v Praze pořádně nebyla ani nepamatuji, tedy kromě letiště a autobusu :) Krásné vlásky.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky a máš nádherné vlásky!! :) je dobře, že jste si kočičku vzali. Je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, máš opravdu krásné vlasy! Jinak ke kočičce gratuluji, já také vždycky chtěla domácího mazlíčka, ale nikdy mi to nebylo povoleno. :D :)

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook