Grateful

Unsplash a vlastní úprava / Nathan Dumlao Opět mám chuť vám napsat nějaký kraťoučký pozitivní článek, protože ty mám nejraději a mysl...

Unsplash a vlastní úprava / Nathan Dumlao
Opět mám chuť vám napsat nějaký kraťoučký pozitivní článek, protože ty mám nejraději a myslím, že i vy. Poslední dva dny jsem dost přemýšlela nad tím, co všechno jsem ve svých letech dokázala a čeho ještě dosáhnout chci. Není toho moc, ale ještě pořád mám možnost všechno doběhnout a žít svůj vysněný život. :) 

Láska k sobě

Vím, jak je obtížné cítít lásku k sobě samému, ale jak začnete, změní se vám komplet celý život. Pamatujte, že se sebou budete do konce života, tak z toho udělejte ten nejlepší vztah. Mít se rád znamená se povzbuzovat. S oblibou se ráno podívejte do zrcadla a řekněte si "dnes mi to opravdu sluší, bude to skvělý den". Zkuste trošku relaxace a načerpejte svou vnitřní sílu, ručím vám, že vám bude dobře.


Vděčnost

Každý z nás by měl být vděčný. Už jen to, že dýcháme je vzácné, že máme oči a můžeme všechno okolo nás vidět. Mezi námi jsou lidi, kteří třeba tuhle možnost nemají, ale i přesto jsou vděční.

Až teprve teď jsem zjistila, jaké to je vlastně být opravdu vděčný. Mám ve svých 23 letech byt, úžásnou práci a skvělé lidi kolem sebe, myslím, že tohle všechno je pro mě velký úspěch a jsem za to neskutečně vděčná. Je důležité si to každý den připomínat.

Žijte přítomným okamžikem

Nejhorší, co můžete ve svém životě udělat je, že budete všechno odkládat. Pokud tohle děláte, hodně rychle se to odnaučte, protože takhle se nikdy nikam neposunete. Jestli něco chcete musíte si zatím houževnatě jít a to hned. Já jsem byla tenhle typ člověka, který si raději všechno nechal na potom. Nakonec jsem se k tomu už nikdy nedostala. Občas je potřeba i trošku zariskovat a zažít dobrodružství, život si žádá odvahu a objevování neznámého.

Zdroj
Žijte a milujte. Život je příliš krátký na to, aby jsme ho promarnily. Nikdo z nás nechce jednou sedět sám na verandě starého domu a litovat, co v životě neudělal. Zvedněte se a zajděte si na své oblíbené jídlo, kupte si nějakou úžásnou knížku a užívejte si přítomný okamžik. Dělejte něco pro sebe. Ve světě se teďka děje tolik špatného, tak pojďme dělat dobré věci a žít skvělý život.

You Might Also Like

2 komentářů

Like us on Facebook