m.i.l.u.j.u

Vlastní úprava / Unsplash Tim Trad Oceán - a všechno s tím spojené. Miluju slovo oceán. Přijde mi, tak čisté, nevinné a jednoduše pr...

Vlastní úprava / Unsplash Tim Trad
  • Oceán - a všechno s tím spojené.
Miluju slovo oceán. Přijde mi, tak čisté, nevinné a jednoduše prostě nádherné. Ráda se dívám na dokumenty o oceánech, zajímá mě všechno okolo toho. A taky jsem velká fanynka žraloků. Fascinují mě stejně jako oceán.


  • Déšť a jeho vůně.
Miluju, když prší. Lépe se mi píše a ráda koukám v ten moment z okna. Připadám si jako Bella ve Forks, která čeká na svého Edwarda. A ta vůně potom? Hah, prostě to žeru. Podle mě jsou města nejkrásnější, když zrovna prší.

  • Staré věci (starožitnosti)
Ráda chodím do obchodů se starýma věcma. Líbí se mi, že ikdyž je to staré fakt jako staré, tak vás ta věc dokáže natolik upoutat, protože to má pořád co říct a skrývá se za tou věcí určitě nějaký příběh. A to mě na tom bere, dokážu si věcí vážit a člověk, který to vlastnil, tak by byl určitě rád.

  • Milé a úsměvavé lidi
Někdy vám nějaký neznamý člověk dokáže změnit den k lepšímu a nebo dokonce i život. Jelikož pracuju s lidma, tak věřte nebo ne, ale milý zakázník mi opravdu dokáže zlepšit den. A nejvíc miluju, když někam jdu a nějaký random člověk se na mě prostě usměje. :))))

  • Ranní probuzení
Možná to zní divně, ale jsem vděčná za každé ráno, kdy se probudím. Vždycky mám možnost začít na novo a vím, že žiju. A když to ráno začne nějakou skvělou snídání, tak je to ještě lepší.

  • Jídlo
Určitě nejsem jediná, ale opravdu mám speciální místo ve svém srdci zrovna pro dobré jídlo. Proto i na cestování nejvíce miluju to, že ochutnám něco nového. Nejlepší jídlo, které jsem, kdy jedla je Paella, mé nejoblíbenější jídlo ze Španělska.

Barcelon 2018 / Paella
  • Pejsky
Jelikož už teda bydlím ve svém a mám dovoleno mít pejska, tak jsem se rozhodla, že jednoho z útulku zachráním. Vzala bych si je všechny, ale bohužel, tak velkej byt nemám. Dnes jsem psala do jednoho útulku, co je kousek od nás na jednu jednookou fenečku. Jsou jí 3 roky. Pokud už tam fenečka nebude, tak jsem se rozhodla, že si vezmu nějakého staršího, aby mohl dožít v domově plné lásky. Jsem opravdu strašný psomil a pro pejsky bych se roztrhla.

Rony (od ex přítele).

You Might Also Like

6 komentářů

  1. To je krásný článek :) Také jsem strašný psomil a mrzí mě, že u rodičů pejska mít nemůžu.. I proto se těším, až budu bydlet ve svém a pejska si budu moc pořídit ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, takové milé slova mě vždycky potěší:)♥ Určitě si ho jednou pořídíš, já to zatím stále řeším, protože jsem dost v práci, ale snad to výjde :)

      Vymazat
  2. Každý máme nějaké věci, které milujeme! :) U mě by to byla asi příroda/výlety/poznávání nových míst. :) No a jídlo je asi klasika. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anoo, to já mám nespočet věcí, které miluju:) Ale jídlo je pro mě život :D:)

      Vymazat
  3. Oceán je pro mě také nádherný, vždycky jsem se díky němu dokázala zrelaxovat. Déšť mám také ráda, hlavně při usínání. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super, že to někdo vnímá tak jako já:) To je super! A souhlasím, déšť při usínání mám taky ráda:)

      Vymazat

Like us on Facebook