2021.

Vlastní úprava / Unsplash Kadir Celep Ahojte! Už nějakou delší dobu jsem nic nenapsala, ale všechno má svůj důvod a já jsem zase zpět v plné...

Vlastní úprava / Unsplash Kadir Celep


Ahojte!

Už nějakou delší dobu jsem nic nenapsala, ale všechno má svůj důvod a já jsem zase zpět v plné palbě. Každopádně bych chtěla napsat něco malinko k roku 2021, protože to byl přelomový rok v mnoha směrech, které mě dostaly dál než by jsem byla normálně asi ochotná zajít. Pár špatných momentů jsem taky zažila, ale to prostě k životu patří. Nebudu tady psát, že s novým rokem bude všechno lepší. Každý den může být lepší a nezáleží na tom jaký je právě rok. Všechno je na nás.


Každým rokem se něco učím a rok 2021 mě naučil...

Nic nelze odkládat!

Byla jsem klasický typ člověka, co nechával věci na poslední chvíli. Zjistila jsem, že i zítra může být pozdě, proto se snažím věci vyřešit hned a pokud chci něčeho dosáhnout musím prostě začít právě teď. Nikdo z nás neví, kolik zítřků ve skutečnosti máme. Určitě jsem tohle na blogu psala už několikrát, ale nikdy není špatné si to sem tam připomenout. Buďte sami sobě inspirací. 

Omezila jsem sociální sítě

Kdyby jste mě potkali před rokem, tak by jste zjistili, že právě v tu dobu jsem byla řekněme závislá na sociálních sítí. Nějak extra mě okolní svět nezajímal a utíkalo mi spoustu krásných detailů a vzpomínek, které se kvůli tomu ani nestaly. Momentálně jsem vděčná za každý moment, který můžu žít mimo internet, ale zároveň jsem vděčná, že díky tomu vám můžu předat tyto zprávy. 

Láska k sobě samému

Tak nakonec jsme si k sobě cestu našly, ale byla dlouhá a trnitá. Milovat sám sebe je základ, to už dávno vím, ale udržet si ten vztah chce trochu odvahy. Každý den se snažím si připomínat, že jsem dostatečně dobrá a že mám na to splnit si o čem sním.

Mám daný cíl

Vlastně jsem ho tak nějak vždycky měla, ale nikdy jsem nemohla najít ten správný směr. Chvilkama nejspíš ještě sjíždím z cesty, ale věřím, že momentálně tím správným směrem jdu. Nebudu tady vypisovat svoje cíle a co všechno si chci splnit, protože nejdřív potřebuju dokázat sama sobě, že to zvládnu. Letos mě čeká úžasná cesta do Říma a nejen tam, takže jde vše podle plánu.

Začala jsem s ...

S rituály. Nejsou to žádné Satanistické rituály, ale myslím tím, že si na každý den dělám plán co budu dělat a jak bych chtěla ať můj den vypadá. Pomáhá mi to být více produktivní, protože mám takhle jasný plán co a jak. Snažím se z každého dne vytěžit maximum, ale musím se přiznat, že občas to nejde. 


Děkuju.


end of the world w my friends

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Moc krásny článok. Je vidno, že si sa veľa posunula. Veci o ktorých píšeš so mnou silno rezonujú ako sebeláska, rituály či obmedzenie sociálnych sietí. Tam je to stále niekedy trochu ťažšie, ale veľmi mi pomohlo vypnúť si upozornenia.Teším sa na ďalšie články ♥

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za milý komentář♥Snažila jsem se a jsem ráda, že to jde vidět, ale pořád je na čem pracovat. A vím, jak to myslíš .. a vypnout si upozornění je skvělý první krok. Měj krásný den, děkuju♥

      Vymazat
  2. Omezit sociální sítě je super krok, také bych se k tomu měla dokopat, ale ne vždy to jde tak, jak si člověk naplánuje. Přeji ti jenom to nejlepší do nového roku! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy věci nejdou úplně podle plánu, ale když má člověk vůli a něco vážně chce, tak dokáže nemožné :) A děkuju, tobě taky♥ a držím palce s omezením sociálních sítí, i kdyby to bylo jen na chviličku! :)

      Vymazat

Like us on Facebook