𝟑 𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐭𝐨 𝐟𝐚𝐥𝐥 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐥𝐢𝐟𝐞🤍✨

Vlad Sargu / Unsplash a vlastní úprava Ahojte , Připravila jsem si pro vás článek o tom, jak se zamilovat do svého života a i když to píšu n...

Vlad Sargu / Unsplash a vlastní úprava

Ahojte,
Připravila jsem si pro vás článek o tom, jak se zamilovat do svého života a i když to píšu nerada, tak já bych před třemi lety klidně svůj život vyměnila za krabičku cigaret. Naštěstí tomu teď takhle není a já mám skvělý život, který je každým dnem lepší a lepší. Často slýchávám hlavně od svých přátel, jak jsou věčně nespokojeni a jak jim stále něco chybí. Pojďme se na to tedy zaměřit. Jak změnit svůj život, aby jste mohli říct, že ho opravdu milujete?

  1. Budu se opakovat, ale základ je milovat prostě sebe.🦋
Sami se sebou budete do konce života, tak z toho udělejte ten nejlepší vztah. Chovejte se k sobě hezky a buďte k sobě milí, hodní a chvalte se za každý malý i velký úspěch. Ráno si připravte nezapomenutelnou snídaní, pracujte na sobě a buďte strůjcem svého štěstí. Ačkoliv to může být dlouhá cesta zamilovat se do sebe samého, ale pokud to dokážete a přijmete, tak celý váš život se otočí k lepšímu. Já jsem začala chodit na randíčka, prostě se vezmu do parku nebo na nějaké dobré jídlo. Užívám si samotu a vnímám detaily. Poslední dobou jsem si tyhle chvilky se sebou hodně oblíbila a v životě jsem snad takhle spokojená jako jsem právě teď nikdy nebyla.
Pinterest inspirejšn

2. Užívejte si život.✈️

Spoustu z nás žije velice stereotypní život a to je špatně, ale samozřejmě někomu to tak vyhovuje, já tohle píšu pro lidi, kteří nejsou spokojeni a chtějí se do svého života hluboce zamilovat. Většina lidí chodí do práce, kterou nemají rádi a to je přivádí občas do stavu stereotypu a deprese. A na to vám můžu doporučit jedině to, že si zapamatujte, že díky té práci si můžete zaplatit nájem, máte jídlo a můžete si koupit něco co vám zlepší náladu. Buďte vděční. A pokud chcete změnit zaměstnání, tak vám nic nebrání. Zaměřte se na to, co chcete opravdu dělat, pilně se tomu věnujte a ono si vás to najde. Co se týče toho užívání života tím myslím to, aby jste nebáli riskovat a pokud toužíte po něčem bláznivém, tak do toho hned jděte.

3. Nebuďte líní.🏋🏼‍♀️

Podle mě se spoustu lidí nikam neposunulo právě z důvodu, že věci odkládají a nikdy se k tomu stejně nevrátí. Chcete žít úžasný nezapomenutelný život, ale nic pro to nechcete udělat? Potom je přeci jasné, kam to vede. NIKAM. Já si vždy naivně myslela, že mi všechno spadne do klína, že mi nejspíš i napsaná kniha spadne z nebe přímo do postele a já ji jenom nechám vydat. Teď mě, ale baví stále něco dělat, tvořit a zdokonalovat se. Překonala jsem sama sebe a dokonce i o svém volnu vstávám 6-7 ráno, kdy si udělám skvělou snídání, zajdu na čerstvý vzduch a snažím se pracovat na věcech, které chci aby mě v budoucnu někam dostaly, protože si to zasloužím. Pracujte na svých snech a vyražte na dobrodružnou cestu se sebou!

...

Před dvěmi týdny jsem shlédla přednášku od amerického spisovatele a lékaře Joeho Dispenzy - Myšlením tvoříme svojí realitu a musím říct, že bylo hodně zajímavé. Joe Dispenza se věnuje mnoha oborům, ale hlavní je neurologie od které sleduje výzkum dalších vědců, ale sám se na některých podílí. Dispenza vystudoval také chemii, neurovědy, neurologii v rámci mozku a je také vystudovaným chiropraktikem. Zmínil spoustu důležitých faktů jako například : Nejlepší cesta k předvídání budoucnosti je si ji vytvořit.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Naprostááá pravda! :-) Hlavně ta lenost bych řekla...vidím to u přítele. Kdyby nebyl línej, tak by to bylo skvělý, ale moc pro to nedělá a akorát mě s tím rozčiluje. Jinak já život žiji co nejlépe můžu... hodně jsem si uvědomila už před pár lety. Snažím se a jsem dost pozitivní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to s tou leností zažívala sama se sebou a byl to děs. Byla jsem několik let na stejném místě. A chápu, těžko radit chlapovi ! :D Ale hlavní je, že jsi ty spokojená se svým životem, na tom záleží. S tou pozitivitou si můžeme podat ruce! Krásný den :)

      Vymazat
  2. Naprosto souhlasím, pro psychickou pohodu člověka jsou všechny body nesmírně důležité! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Jsem ráda, že to někdo vidí jako já! :)

      Vymazat
  3. Já to mám tak půl na půl.. Jsem šťastná, že jsem! Ale občas mě přepadnou slabé chvilky.. u mě ale největší smutek vytváří peníze a muži. Prostě ke štěstí potřebuji peníze a chlapa. (Zdraví je jasné, to je nejdůležitější.) Aby ty peníze ale nebyly špatně pochopené... myslím to tak, že potřebuji být v klidu, že mám zaplacené vše potřebné, že se nemusím stresovat tím, že nevím, jak zaplatím nájem, jak zaplatím pojištění.. A ráda bych, kdyby mi ještě něco zbylo, abych nemusela celé dny jen sedět doma, ale mohla také někam vyrazit a něco si koupit. A co se týče chlapa, já jsem rak, takže prostě potřebuji k životu lásku! :) A když tohle všechno tak nějak mám, jsem šťastná! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti naprosto rozumím a úplně vím, co tím chceš říct! Zažívala jsem to stejné, ale naštěstí už vím jak s penězi nakládat a většinou mám nějakou jistotu (ale ne vždy, někdy se rozjedu a pak je to konečná). Každopádně tohle určitě zažívá mnoho lidí a s tím chlapem? Mluvíš mi z duše. Napsala jsi to dobře a naprosto souhlasím s tím, co jsi napsala :) Ačkoliv si to možná hodně lidí nepřizná, tak peníze jsou v dnešní době obzvlášť důležité.

      Vymazat

Like us on Facebook