Pár tipů, jak využít den naplno!

Vlastní úprava a / Unsplash Efe Kurnaz J ak moc je pro vás důležité nepromrhat zbytečně svůj čas?  Každé ráno dostáváme darovaných 86,400 s...

Vlastní úprava a / Unsplash Efe Kurnaz
Jak moc je pro vás důležité nepromrhat zbytečně svůj čas? Každé ráno dostáváme darovaných 86,400 sekund a je jen na nás, jak toho využijeme. Pokud máte hromadu času, tak je opravdu škoda toho nevyužít, protože nevíte kolik zítřků nás ještě čeká. Vím, že toho během covidové situace tolik nejde dělat, jako třeba si zajít do oblíbené kavárny, ale proč si ty volné dny nezpříjemnit?

7 tipů, jak si zpříjemnit volný den a efektivně ho využít

Choďte více ven🌳
  • Slunce a čerstvý vzduch je lék skoro na všechno. Upřímně nikomu neprospívá celé dny sedět doma, proto je opravdu skvělý nápad se jít sem tam projít do parku nebo kdekoliv mimo byt/dům a vidět i něco jiného než interiér bytu. Zkuste si z toho udělat zvyk.
Rozvíjejte se📚
  • Rádi vaříte? Chcete se naučit cizí jazyk? Do toho! Věnujte se tomu a neodkládejte to. Já se ve svém volném času věnuju například angličtině. Umím anglicky, ale furt ne tak dobře, abych se dokázala opravdu srozumitelně domluvit, proto jsem si stáhla aplikaci Duolingo. Skvělá a chytrá aplikace, která vám pomůže od základní angličtiny až po tu těžší. 
Vypněte veškeré notifikace na mobilu📲
  • Nebojte se udělat první krok a na chvilku zmizet ze sociálních sítí. Tohle vám opravdu prospěje, pokud se potřebujete na něco soustředit nebo něco chcete dokončit, tak do toho. Telefony jsou tichým zabijákem naší produktivity. 
Úklid🧹
  • Pro lepší fungování během dne musím mít doma prostě uklizeno. Tím, že bydlím už sama ve svém bytě, tak mě to uklizení opravdu jinak baví než když jsem bydlela s rodiči a uklizení tehda pro mě byl trest. Navíc každý se rád vrací do voňavého a uklizeného bytu a taky vám to podle mě potom lépe myslí! 
Cvičení🧘🏼‍♀️
  • Tak v tomhle vám nepůjdu asi úplně příkladem, protože já cvičím jen podle nálady, ale je super když si z toho někdo udělá ranní rituál. Podle mě je bezva taková jóga a je fajn se ráno trošku protáhnout než začnete něco dělat. Na YouTube nebo na Pinterestu najdete spoustu tutoriálu, jak začít. 

Zajít do útulku🐶🐱
  • Pokud máte někde v blízkosti útulek a nemáte třeba vlastního parťáka, tak můžete využít možnosti jít nějakého vyvenčit, tak jako jsem to udělala před pár dny já. Kvůli téhle tíživé situaci je spoustu útulku ve špatné situaci a proto jsem se rozhodla jeden podpořit v Dětmarovicích. Dovezla jsem jim pár dobrot a vyvenčila malého psíka Míšu, kterého jsem si tak zamilovala, že si ho plánuju adoptovat. Je to velký krok, proto chci ať se nejdřív pořádně poznáme skrz procházky, tak držte palce!
Vrhněte se do uskutečnění svých snů🌈
  • Zkuste se na chvíli zastavit a zamyslet se nad tím, co opravdu chcete a co od života očekáváte. Spoustu lidí chce například cestovat nebo si najít vysněnou práci, ale už jen pár lidí pro to něco opravdu dělá. Mě hodně do začátku pomohla kniha Nejbohatší muž v Babylóně. Díky té knize jsem se naučila šetřit, protože já kdysi dokázala utratit vše během dvaceti minut. Každopádně v dnešní době nemusí být cestování zas, tak drahé když jste šikovní a víte jak na to. Každý z nás má jiné vize, proto se nebojte vylézt ze své komfortní zóny a začít se soustředit na to co vám pomůže se dostat blíž k vašemu snu.

You Might Also Like

16 komentářů

  1. Veľmi pekne spracovaný článok. S tým poriadkom to mám úplne rovnako.Poriadok je pre mňa základ a všetko mi ide lepšie a krajšie, keď aj priestor naokolo mňa dáva zmysel a všetko má svoje miesto

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju😊
      Já to mám úplně stejně jako ty. Čistý byt, čistá mysl🤯

      Vymazat
  2. Já se snažím hlavně cvičit a chodit ven, podle mě bez čerstvého vzduchu den být nemůže :) člověka to probere.

    Somethingbykta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto s tebou souhlasím. Navíc venku je teď často krásně, tak by byla škoda to prosedět doma!😊

      Vymazat
  3. Po dočtení tvého článku ze sebe mám vskutku dobrý pocit, protože jsem si uvědomila, že na procházky chodím denně alespoň dvakrát a zatím mám v únoru každý den nachozeno přes 10 km, jupijej! :D Cvičím pravidelně ráno i večer, vzdělávám se, mám téměř vždycky uklizeno a snažím se dosahovat svých cílů! Jen u mě trošičku pokulhává ten telefon a obecně sociální sítě, tam trávím času až zbytečně moc, i když se snažím čas strávený u obrazovek prokládat třeba čtením... Co mě tedy vůbec nenapadlo (zřejmě proto, že v okolí žádný útulek nemáme), je právě návštěva útulku, což mi přijde jako moc milý skutek! :) Tak držím palce, ať to s adopcí pejska klapne, to je od tebe opravdu moc hezké. <3

    Tereza z blogu Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahhh to je super! Musím se na taky naučit na procházky chodit denně .. ty jsi perfektní příklad pro můj článek!😊S těmi sítěmi to mám stejně, ale rozhodla jsem se že každou sobotu si smažu Instagram a budu mít takovou "detox sobotu" nebo jak to nazvat. Jasně to chápu, já mám útulek právě asi 20 minut autem a už dlouho jsem o pejskovi snila, tak jsem tam spontánně jela a dovezla pár dobrot, protože útulek taky skrz covid prožívá krušné časy. A děkuju, doufám že si s Míšou sedneme a nakonec si ho pak budu moct odvézt domů😊

      Vymazat
  4. Moc dobře napsaný článek. Mám pejska takže ten mě vždycky dokope jít ven a dát s ní procházku za to jsem ráda, že nejdu třeba i sama :D :) no a vaření v tom jsem se v karanténě hodně našla, tak se snažím zdokonalovat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju😊
      Tak tohle je taky jeden z důvodu proč bych si chtěla pejska adoptovat😊Taky se občas snažím něco nového uvařit, ale občas na to nemám nervy.....

      Vymazat
  5. Super článek :) Já poslední týdny mám pocit, že se plácám od ničeho k ničemu, ale snažím se s tím bojovat. Snažím se alespoň chodit každý den ven s pejskem, zkoušet nové recepty a dělat si radosti :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju😊
      Měla jsem podobné pocity jako ty, ale zkusila jsem si nastavit režim a zatím to pomaličku, ale jistě zabírá😊To je super, že máš aspoň toho psího parťáka, snad se taky dočkám. 😊

      Vymazat
  6. Skvělé tipy, které mi mluví z duše! Úklid a cvičení mě vždycky šíleně nabudí a mám z těchto dvou aktivit super pocit. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda😊
      Souhlasím, já sice s tím cvičením ještě trošku pokulhávám, ale snad mě to brzy bude tak bavit jako tebe😊

      Vymazat
  7. Chodit víc ven bych měla. Jsem pohřbená dost často u počítače a moc hezký to teda neni. Ale na druhou stranu si ráda vypínám notifikace, protože mě jakýkoliv upozornění serou :DDD.

    SPODNÍ PRÁDLO Z SHEIN 💃 - 1. ČÁST | HAUL| Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti věřím!
      U mě to ještě před týdnem vypadalo jako v jeskyni, ale jsem ráda, že jsem zase objevila světlo slunce :D Já notifikace začala vypínat teprve nedávno a musím říct, že mi to dost pomohlo😊

      Vymazat
  8. Tipy skvělé, ale občas se těchto bodů vůbec nedokážu držet. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Super tipy. kéž bych uměla vypnout notifikace na mobilu. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook