Maybelline Lifter Gloss💋😻

Vlastní foto Ahojte !👋🏼🤓 Tohle je snad poprvé, co dělám krátký kosmetický článek a nejspíš ne naposled. Mám lesky na rty moc ráda, jedi...

Vlastní foto
Ahojte!👋🏼🤓

Tohle je snad poprvé, co dělám krátký kosmetický článek a nejspíš ne naposled. Mám lesky na rty moc ráda, jediné co mi na tom vadí je, že se mi na to vždy lepí vlasy, když třeba trošičku zafouká. Každopádně jsem na tenhle lesk viděla spoustu pozitivních recenzí, tak jsem si řekla, že ho taky zkusím. 

Zaujal mě hlavně mohutný vzhled a vůně, která je u odstínu Moon až přehnaně sladká, ale Ice voní příjemně lehce jako kokos. Moon je malinko výraznější než Ice, oba jsou krásně třpytivé. Lesky jsou s kyselinou hyaluronovou, která by vám měla malinko dodat objem a rty příjemně prokrvit.

Moon
Ice

Za mně 5/5 a určitě doporučuju. Myslím si, že bude slušet každému, navíc je ten lesk takový menší, tak ho šoupnete i do kabelky, když půjdete někam na párty (až se bude moct si někam vyrazit). Jinak cena v Dm je 159Kč, ale cena je tak nějak po drogeriích různá. Žádný objem po použití lesku jsem nezaznamenala, ale já mám docela plné rty, tak jsem to možná ani nepoznala. Myslím si, že na letní večery je tohle ideální společník třeba na rande nebo na tu párty, jak jsem zmiňovala. Maybelline má celkově super produkty a tohle mi to jen potvrdilo. 😊✨

You Might Also Like

16 komentářů

  1. Tieto lesky vyzerajú skvelo. Hneď som sa po nich obzerala, keď som ich videla v drogérke, ale neviem prečo som si ich hneď nekúpila a teraz ich už neviem nikde nájsť, ale vyzerajú super, moc sa mi páči aj ich obal a počula som na ne len chválu.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou super, nemůžu si stěžovat! Ah .. tak to mě mrzí, že už to nemáš kde sehnat :( Kdoví třeba na něj ještě někde narazíš :)

      Vymazat
  2. Ahoj, mám doma tenhle lesk v odstínu Topaz a je naprosto skvělej! Od té doby, co ho mám skoro nenosím rtěnky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky,
      na Topaz jsem taky koukala, vzala bych si je všechny nejradši! :)

      Vymazat
  3. Lesky mají krásné barvičky, já ale bohužel lesky na rty nemám vůbec ráda :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo si já snad díky těm barvám nějaký ten lesk koupím :D moc si je nedávám mám adši rtěnky ta uvidíme. Je to i za dobrou cenu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají na výběr ještě docela dost barev, ale tyhle pro mě byly teda nejhezčí :) Zkus tomu dát šanci a uvidíš, třeba tě lesky nakonec chytnou :) Cena je super!

      Vymazat
  5. Vysoké hodnocení :) Vypadají super.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou opravdu super, ještě jsem snad nikdy nebyla takhle zamilovaná do lesku na rty :D

      Vymazat
  6. Tento produkt určitě chci vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus zkus! Dobře chutná hehe a krásně vypadá na rtech! :)

      Vymazat
  7. Recenzi na tenhle lesk jsem četla už i u Verči a koukám, že si lesk obě vychvalujete! :) Moc se mi líbí balení produktu, odstín, ale především i složení s kyselinou hyaluronovou, která slibuje ten větší objem, který bych vážně ocenila!

    Tereza z blogu Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě na lesky narazila u ní na blogu, tak jsem si řekla že taky zkusím. Je skvělý a dobře i chutná hehe, podle mě to není vůbec vyhozených 160Kč :) Je skvělej.

      Vymazat
  8. Tak to jsou krásné odstíny, budu se muset po leskách při příští návštěvě DM podívat. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou nádherné😊na léto ideální. Určitě koukni😊

      Vymazat

Like us on Facebook