4 seriály na Netflixu, které stojí za to vidět💫📹

Unsplash / Edwin Hooper Ahoooojte! Měla jsem hromadu času shlédnout na Netflixu spoustu seriálu a některé z nich ve vás zanechají spoustu o...

Unsplash / Edwin Hooper
Ahoooojte!

Měla jsem hromadu času shlédnout na Netflixu spoustu seriálu a některé z nich ve vás zanechají spoustu otazníků a myšlenek, proto vám některé z nich chci doporučit a napsat vám k tomu pár svých vět. Myslím si, že některé z nich jsou nedoceněné a přitom jsou svou myšlenkou naprosto úžasné. Třeba vás nějaký zaujme! 💯

After Life☀️🌨

Začnu tedy svým oblíbeným. Hlavní postava je Tony, který píše do novin. Před pár měsíci přišel o svou manželku kvůli rakovině a velice špatně to nese. Začne být zlý a doslova nesnáší každého člověka, kterého potká. Věci, které rád dělal jsou pro něj spíš už jen přítěží a jediný smysl jeho života je pes. Několikrát se pokusil si vzít život, ale při každém pokusu ho tak trošku jeho pejsek zastaví. Postupem času mu do života vkročí pár lidí, kteří mu pomůžou na svět koukat i z té lepší stránky.

Za mě opravdu krásný seriál, který vám ukáže, že život to s vámi jen tak nevzdá. Vtipný, ale zároveň i dojemný. Pokud právě prožíváte nějaké těžší období, doporučuju. Koukněte.

Zdroj


Unsolved Mysteries🕵🏼🕯

Pokud aspoň trošku máte rádi záhady, tak tohle je pro vás jako vyšité. Je neskutečné, co všechno lze spáchat aniž by se našel viník, proto po každém shlédnutém díle kroutím hlavou. Uvidíte tam výpovědi skutečných svědků, rodiny a dalších lidí, kteří s tím měli něco společného. Všichni se stále dodnes snaží přijít na odpovědi.

Odjakživa jsem se zajímala o takové to tajemno a záhady, proto jsem se musela prostě podívat. Musím říct, že některé záhady jsou dechberoucí a jiné zase malinko nudné, ale tak už to bývá. Rozhodně mě to neodradilo a všechny série jsem shlédla! 

Zdroj


Bonding🍑🍆

Tohle možná není seriál pro každého, ale podle mně je opravdu zajímavý. Studentka Tiff z New Yorku si přivydělává bokem jako domina, uspokojuje lidi dle jejich potřeb (můžete si o tom počíst na Google). Když na to náhodou přijde její nejlepší kamarád ze střední, který je gay, tak ho Tiff přesvědčí ať je její asistent. A o své zkušenosti se potom dělí na pódiu, kde vystupuje jako komik. 

Musím říct, že jsem si seriál od prvního dílu okamžitě zamilovala. Je to vtipný seriál, který má zároveň skrytou myšlenku a to ukázat, že i když má člověk nějaké zalíbení v něčem, co je trošku neobvyklé, tak to neznamená, že je něco míň než ostatní. 

Zdroj


Lupin🔦💰

Francouzský příběh o muži, který se svojí zlodějskou partou ukradne šperk v hodnotě několika milionů. Není to jen tak nějaký šperk, je to šperk který má za sebou velkou historii. Naše hlavní postava totiž není jen tak nějaký zloděj, je to zloděj inspirovaný knihou jehož hlavní hrdina byl Arsene Lupin, který byl ve Francii velmi populární jako lupič-gentleman. A vy hned v první díle zjistíte, že to není krádež jen kvůli tomu, aby získal spoustu peněz, ale aby pravda vyšla najevo. Má to hlubší význam. Pamatujte,že Lupin je vždy o dva roky napřed!

Rozhodně doporučuju pustit si seriál v originálním znění! Seriál mě nadchl už jenom kvůli herci, který hrál v nádherném filmu Nedotknutelní a tahle role mu naprosto sedla. 

Zdroj

You Might Also Like

20 komentářů

  1. Všechny by se mi líbily! Asi jen kromě toho Lupina, to úplně není můj styl. 😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jukni za mně top seriály! :) To chápu ..

      Vymazat
  2. Vidím, že máme stejný vkus. Lupina jsme zkoukli s přítelem během jednoho večera. Unsolved Mysteries milujeme...:) Bonding jsem čekala pěkně dlouho na druhou sérii. Jen After Life mne minulo a to jen kvůli tomu, že moc nemusím hlavního představitele.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já to měla za dva dny shlédnuté, naprosto skvělý seriál :) Hah na Bonding jsem taky čekala.. sice ta druhá série byla trošičku jiná než jsem očekávala, ale líbílo se mi to! Rozumím, ale musím říct že mu role mrzutého Tonyho, co nenávidí svět velice sedla :)

      Vymazat
  3. Teda, nic z toho jsem neviděla, ale ráda omrknu :) Děkuji za tipy. Máš moc pěkný blog.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukni, doufám že tě to bude bavit :) Není vůbec zač a já taky děkuju! <3

      Vymazat
  4. Viděla jsem After Life a byla jsem z něj vlastně nakonec nadšená :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super! Jsem ráda, že to někoho nadchlo tak jako mně! :)

      Vymazat
  5. Skvělé tipy, žádný ze seriálů neznám, ale hned o víkendu se na nějaký z nich vrhnu! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že některý seriál si k tobě najde cestu! :) Klidně dej pak echo do komentářů, jak se ti seriál líbil :)

      Vymazat
  6. Nad Lupinom uvažujem už veľmi dlho, asi sa do toho pustím hneď zajtra. Skvelé tipy.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne úplně každého to teda chytne, ale třeba se ti to zalíbí tak jako mně! :) Děkuju.

      Vymazat
  7. Ty první dva jsme doma viděli, v podstatě jsem musela, protože mamka miluje toho herce z After life a říkala, že to musíme vidět 😂 myslím, že ona už to zná skoro nazpaměť 😂

    Zbylé dva jsem zatím neviděla, ale podle názvu už jsem o nich slyšela. Na Lupina slýchám tak rozporuplné názory, že jsem zvědavá, jaké to vlastně je!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mamka ví, co je dobré!😂Je to fakt nádherný seriál a mamku chápu, protože herec si ke mně taky našel cestu. Bonding je skvělá odreagovačka bych řekla a Lupin .. na toho si každý asi musí udělat svůj názor, mě se to fakt líbílo :)

      Vymazat
  8. Díky za další tipy, zkusíme. Lupin se nám ale nelíbil vůbec, po prvním díle jsme ho stopli. Teď máme rozkoukaný Homeland, připadá nám to mnohem zajímavější:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba vás něco chytne :) zkuste. Chápu, každý si na to udělá svůj obrázek, jak se na to podívá :) sto lidí sto chutí. Mně to hlavně zaujalo i skrz toho, že jsem četla knihu o Lupinovi :)

      Vymazat
  9. Lupin je hodně oblíbený. Nevyjasněné záhady jsem viděla a dokonce jsem hledala na google, jestli už jsou nějaké vyřešené :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lupin je super a zajímavý :) Fakt? To mně nenapadlo, taky mrknu :)

      Vymazat
  10. Už jsme viděli s přítelem na Netflixu všechno možné a jedeme dál, ale toto neznám :D Ani jedno :D Třeba se k tomu jednou také dostaneme... tam je toho dost :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na Netflixu tolik toho objevila, že mám zábavu tak na pár měsíců :D Určitě koukni, jsou to super seriály :)

      Vymazat

Like us on Facebook