Another day - no days off

Unsplash / Colin Maynard Další nekonečný den v nouzovém stavu a naše pobočka má zavřeno až do Valentýna (14.2.). Každopádně se většinu vol...

Unsplash / Colin Maynard
Další nekonečný den v nouzovém stavu a naše pobočka má zavřeno až do Valentýna (14.2.). Každopádně se většinu volného času snažím využít nějak produktivně a furt na něčem pracuju. Možná jsem to už v nějakém článku zmiňovala, ale začala jsem psát druhou knihu. Nejradši bych dokončila tu první, ale bohužel mám momentálně víc inspirace k té druhé. Jsem ráda, že mám teď o čem psát a že mám na to tolik času. Sice mi chybí práce a ráda bych se nahodila zpět do klasického režimu, ale taky jsem ráda že můžu pracovat na svých snech

A aby toho nebylo málo koupila jsem si plátno a CBD joint k dobré atmosféře. Kdoví třeba se díky tomu ze mně stane druhý Picasso. Ne to ne, jen se potřebuju trošičku uvolnit a třeba mi to pomůže. Mimochodem taky jsem si pomalovala svoje 501 levisky. Jelikož v Levi`s pracuju a mám těch džínů strašně moc, tak jsem si řekla, že se nic nestane, když zkusím udělat nějaký svůj crazy kousek.

Fotka z road tripu a můj crazy kousek.

20. ledna jsem oslavila své čtyřiadvacáté narozeniny. Je až neskutečné, jak ten čas letí a proto by nikdo svým časem neměl mrhat. Někdy je fajn si prostě udělat pohodičku a odpočívat to určitě, ale ne týden v kuse. Člověk by se měl posouvat a snažit se pro sebe něco dělat. Nemůžu pořád uvěřit, že je mi 24 a mám práci, která mě baví a místo kam se můžu schovat před realitou (svůj byt). Myslela jsem si, že budu do třiceti bydlet s mamkou, protože jsem introvert, ale nakonec komunikace s lidmi je moje náplň práce a dnes se nebojím si ani pizzu objednat! :) 

Každopádně, co tímhle článkem chci říct, že je to sice složité, ale snažím se si to nějak zpříjemnit. Nevybrala jsem si to trčet doma, ale když už musím, tak proč toho nějak pozitivně nevyužít? :) Věnuju se angličtině, malování, psaní a věcem na které bych třeba během práce vůbec neměla čas. Nestihla jsem do konce roku 2020 dost věcí, takže mám teďka dost času to všechno napravit. Nedala jsem si na tenhle rok žádné předsevzetí, protože vím co od života chci a jdu si za tím.

Pokud vás mé články zajímají a baví vás číst, budu moc ráda za like na své facebookové stránce. https://www.facebook.com/kcvernova. Právě pracuju na znovuvzkříšení stránky, takže brzy očekávejte spoustu nových věcí a blížící soutěž o krásné produkty! :) 

Krásný zbytek dne! :) 

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Úplně skvělý článek. Musím souhlasit. Člověk by se měl naučit odpočívat, ale když odpočívá týden vkuse nebo déle, už je to špatně. Ale neříkám, že se mi to někdy nestalo. Někdy jsem se cítila tak hrozně, nic se nedařilo, že třeba týden jsem nebyla schopna se dát do nějaké práce. A přesně, i mě práce s lidmi naučila lépe komunikovat a nebát se si něco sama zařídit, třeba objednat tu pizzu. Teď jsem sice od tebe nějaké čtyři roky, ale musím říct, že teprve před těmi čtyřmi (možná pěti) roky, jsem se začínala více otrkávat. :))
    Tak přeji, ať tě neopouští inspirace v psaní knihy. Dříve jsem taky jednu psala, chtěla jsem jakoby přepsat svůj deník, ale nedotáhla jsem to ani do půlky. :D
    Hezký den. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tak milý komentář!❤️
      Úplně tě chápu, já občas mám takové své dny, kdy opravdu celý den nevylezu z postele a děsí mě celý svět👀a práce mi opravdu chybí. No já se taky právě otrkala nedávno, ale hlavní je že jsme to zvládly!🤓a děkuju, doufám že se kniha vydaří! Škoda, třeba se k tomu časem ještě dostaneš, kdoví.🤫I tobě hezký den.

      Vymazat
  2. Opožděně ti přeju všechno nejlepší k narozeninám :) A držím palce, aby jsi druhou knihu dotáhla do konce :) Je fajn, že jsi ty dny dokážeš naplnit a využíváš svůj čas produktivně :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju děkuju!❤️
      Snažím se, sem tam mám teda nic nedělání den, ale většinou něco dělám jinak bych se zbláznila🙄a doufám že to vyjde! Ještě jednou děkuju🙋🏼‍♀️

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Mockrát děkuju✨💖Karanténa dělá svoje🙊

      Vymazat
  4. S knihou ti moc držím palce, je super, že si za svým snem jdeš! Jinak opožděně ti přeji jenom to nejlepší k narozeninám! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju!💖
      Tyhle komentáře mě vždy moc potěší, budu se snažit!☺️

      Vymazat
  5. Pěkný článek z opravdového života. Přeji, ať se psaní knihy daří, také mám pořád plno práce, spoustu plánů a na bedrech si ještě nesu několik nedokončených úkolů z minulého roku. Ale, člověk musí i odpočívat a trochu relaxovat. Teď jsem strávila víkend na sněhu a bylo to úplně super ... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju😊také doufám, že se vše vydaří🤓
      Tomu rozumím. Relax je občas třeba, a víkend na sněhu zní fantasticky:)

      Vymazat
  6. Úplně chápu ty pocity být doma, mám to stejně, akorát já se nemám kam vrátit :) Jinak celkově mám pocit, že leden spí, lidé jsou takové přejeté a když vynechám hory, je všude klid a mrtvo, je to smutný a zdlouhavý. Jinak opožděně přeji všechno nejlepší k narozeninám.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to šílený, snad bude vše brzy v pořádku✨
      Máš pravdu, je to celkově smutné a takové ponuré. Moc děkuju a krásný zbytek dne😊

      Vymazat

Like us on Facebook