goals: be happy

Rachel Conye - Unsplash / Vlastní úprava    Tenhle rok byl po všech stránkách opravdu těžký.  Na světě se dělo tolik špatného, že asi ani ne...

Rachel Conye - Unsplash / Vlastní úprava

  Tenhle rok byl po všech stránkách opravdu těžký. 

Na světě se dělo tolik špatného, že asi ani nemusím zmiňovat co. Posílám lásku všem, kteří právě prožívají něco zlého. Ale nechci si jen stěžovat zažila jsem i to dobré a za to jsem nesmírně vděčná.

Tenhle rok se chci soustředit hlavně na sebe a na to, co chci dokázat, nesmím zpomalit. 

A co mi rok 2020 vlastně přinesl? 

  • Ukázal mi, že člověk nesmí věřit každému, protože člověk který slíbil, že mi neublíží mi samozřejmě ublížil. Beru to jako ponaučení a posunula jsem se díky tomu zase o kousek dál, pracuju na sobě a snažím se dělat všechno proto, aby se to už nikdy neopakovalo. Někdy i to špatné je pro něco dobré :) 
  • Naučila jsem se šetřit a začala kvůli tomu číst knihu Nejbohatší muž v Babylóně. Obzvlášť v této době je dobré mít nějakou rezervu a odkládat si na sny, nečekané výdaje a situace. Je hloupost čekat, že vám někdo něco dá nebo že náhodně vyhrajete jackpot, začněte teďka hnedka :) 
  • Našla jsem si malý útulný umělecký byt v centru Ostravy. Raději bych napsala v centru New Yorku, ale to snad někdy časem hehe. V tomhle roce jsem začala bydlet poprvé úplně sama a byla to výzva, kterou jsem ale zdolala. Jsem ráda, že mám svoje místo, kde se můžu schovávat před realitou. 
  • Začala jsem malovat na plátna. Byl to jeden den, kdy jsem se cítila mizerně, tak jsem se spontánně rozhodla, že si zajedu pro plátno a všechny svoje pocity tam vecpu. Začalo mě to tak bavit, že jsem si dokonce z práce přitáhla staré obrazy a na čistou stranu jsem malovala, co mě zrovna napadlo. Je to pro mně skvělý relax.
  • Ve své práci jsem letos zažila tolik srandy, že by z toho klidně mohl být dokument. Takže jsem vděčná za to, kde pracuju a že kolem sebe mám ne jen kolegy, ale taky skvělé kamarády! :) I když jsme to v práci měli občas těžké kvůli situaci, tak jsme to všichni společně zvládli a do nového roku vstupujeme zdraví:)
Vlastní úprava

A taky velké díky za to, že jsem Vánoce mohla strávit se svou rodinou a že jsme všichni zdraví <3

Sice jsem zažila nějaké trápení, nedokončila knihu a nepodívala se na místa, kde jsem chtěla, tak jsem pořád vděčná za to co mám a kde jsem, protože vím že se stále posouvám a další rok bude velkolepý jako ten další a další. :) Vám přeju to stejné a hlavně zdraví! Žijte ten nejlepší život. 

Pamatujte, že svět patří těm, co se neposerou! 

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Jsem ráda, že i přes to, jak byl ten minulý rok zvláštní, sis na něm našla tolik pozitiv :)
    Ať se ti příští rok vše splní! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já jsem ráda, že jsem dokázala z roku 2020 dostat něco světlejšího :) Děkuju i tobě ať se vše splní♥

      Vymazat
  2. Nech je aj rok 2021 aspoň tak spolovice taký dobrý ako tento. Som rada, že spomínaš hlavne tie pozitívne veci. A áno, aj ľudia čo sľubujú nie vždy svoje sľuby dodržia. Sama som sa na tomto popálila.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně .. doufám, že rok 2021 bude o něco lepší♥ bylo to hodně bolestivé, ale je to už skoro za mnou, člověka to posune:)

      Vymazat
  3. Důležité je uvědomit si, zda nám rok 2020 přinesl i nějaké pozitivní věci a je super, že i ty jsi jich pár našla. Ať je ten následující pro všechny z nás příjemnější! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě. Sice to bylo občas těžké, ale to se snažím zastínit a píšu jen o tom dobrém😊doufám, že bude dobrý.

      Vymazat
  4. ráda si čtu takovéto články... jsem ráda, že člověk umí najít i něco pozitivního na loňském roku, který nebyl jednoduchý :) aspoň si více vážíme maličkostí a už nic pro nás nebude samozřejmost, třeba lidstvo potřebovalo nějaký takovýto kopanec :)

    OdpovědětVymazat
  5. Měla jsi pěkný rok a to co se nepovedlo, tak se určitě někdy povede. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook