Today I Am Grateful

Unsplash / Averie Woodard Žijeme v prostředí, kde jsou lidé slepí. Co nevidíš, to nevíš.  Myslím si, že v dnešní době je lehké si najít part...

Unsplash / Averie Woodard

Žijeme v prostředí, kde jsou lidé slepí. Co nevidíš, to nevíš. 

Myslím si, že v dnešní době je lehké si najít partnera, ale hodně těžší opravdu milovat a důvěřovat. Tahle doba Facebooku a Instagramu je tak jednoduchá. Upravíte si profil, ukážete lidem to nejlepší ze svého života a pak už jen přidáte fotky, kde vypadáte dobře. Já osobně mám velký problém si někoho najít a trvá mi dlouho si vybudovat nějaký vztah, protože prostě lidem nevěřím. Je to hlavně i kvůli tomu, že jsem šíleně citlivý člověk a vážně těžce bych nesla, kdyby mi někdo ublížil. Ale já vím, že láska si ke mě vždycky nějak najde cestu a jednou budu s někým, kdo si mě opravdu bude vážit. To že jsem v minulosti zažila nějaké špatné věci neznamená, že je všechno u konce. Hlavní je, že mám kolem sebe lidi, kteří jsou mi neskutečnou oporou a lásku mi posílají každý den. 

I`m working on myself, by myself, for myself.

Poslední dva týdny byly v mém životě takové kritické. Byla jsem zavřena doma, chtěla jsem být sama a na veškeré hovory jsem nereagovala. Něco mě nejspíš osvítilo, protože se cítím už opravdu lépe a rozhodla jsem se, že se zaměřím hlavně na sebe a budu dělat vše proto, aby se všechny moje sny splnily. Jako první čím jsem začala je, že jsem si stáhla a vytiskla šablony z www.tednebonikdy.cz 

Každičký den jsem žila stereotypně a je jasné, že to člověka prostě přestane bavit. Díky těm šablonám mám svůj den předem naplánovány a dělám to co bych běžně za den neudělala. Je to dobrý pocit si to potom odškrtnout, že je to done. Hodně mi to teďka pomáhá :) Některé špatné věci vám opravdu dokážou otevřít oči.  Není všem dnům konec a já chci žít tak, že až jednou svým vnoučatům budu vyprávět svůj životní příběh uvidí v tom inspiraci :)

Vlastní úprava / Pinterest

A mé Vánoce 2020?

Letos to bylo takové zvláštní skrz covidová opatření, ale jsem ráda, že jsme mohli být všichni spolu a hlavně zdraví. Co musím, ale zmínit je, že tenhle rok bylo štědrovečerní jídlo úžasné. Měli jsme klasicky řízky, ale taky aljaškou tresku, kterou naprosto zbožňuju! Nebudu vám tady házet jaké dárky jsem dostala, ale mám velkou radost a jsem vděčná za každou maličkost. Teď už jsem teda na chvilku zase u sebe doma a užívám si svojí pohodičku než zase pojedu za rodinkou :) Každopádně užívejte si chvíle s rodinou .. Teď je to obzvlášť výjimečné :) 

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Krásny článok. Veľmi sa mi páčilo ako si písala o tej facebook a instagram dobe. V tomto s tebou súhlasím. Som rada, že ste sviatky prežili v zdraví. ♥ Inak aj pesnička je krásna.

    Maj krásny deň. ♥
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tak milý komentář♥Jsem ráda, že nejsem jediná co to tak vidí :) Taky měj krásný den♥

      Vymazat
  2. Hlavně, že sis Vánoce ve zdraví užila se svými blízkými. Následující rok snad bude pro všechny z nás lepší, přeji ti hlavně hodně štěstí a zdraví! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, verim ze by tenhle rok mohl byt lepsi!❤️Taky preji hodne stesticka a zdravi.

      Vymazat
  3. Je fajn, že jste byli o Vánocích spolu, teď jsem četla u jedné holčiny, že s rodinou se vůbec vidět nemohla... :(. Rodina o Vánocích je to asi nejdůležitější (nebo pro mě).
    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem moc rada, ze jsme byli spolu a hlavne zdravi💜🙏🏼tak to me mrzi, snad to tenhle rok bude lepsi. Presne tak i pro mne😊

      Vymazat

Like us on Facebook