Come and find yourself

Unsplash a vlastní úprava / Vanessa Serpas Doma, doma, doma. Tyhle povánoční chvilky doma mi dělají opravdu dobře. A taky jsem malinko ráda...

Unsplash a vlastní úprava / Vanessa Serpas

Doma, doma, doma.

Tyhle povánoční chvilky doma mi dělají opravdu dobře. A taky jsem malinko ráda, že jsou zavřené obchoďáky, protože se mi tím prodloužilo volno a musím říct, že delší volno mi momentálně po mé existenční krizi bodne. Jsem doma a můžu tvořit velké i malé věci, ale občas je to už na hlavu co si budem. 

Momentálně hltám seriál After Life, který je mi velkou inspirací co se týče psaní, ale o tom seriálu chystám pro vás speciální článek, protože si to zaslouží. Začala jsem teda psát ten e-book a nejlepší myšlenky mě chytnou většinou v jednu ráno prosím pěkně, takže zatím co ostatní chrní, tak já mám červené oči, píšu a piju kafe které mi nechutná. Chtěla jsem spíš dokončit svou knihu, kterou píšu už několik let, ale já pro ni nemám absolutně ani špetku inspirace, tak snad mě ještě něco k tomu dokope. 

Teď jsem si uvědomila, že vlastně na druhou stranu vlastně zas až tak úplně happy nejsem, že je "lockdown", protože nemůžu nikde do hor a nemůžu ani lyžovat .. ve skutečnosti jsem nikdy nelyžovala, ale zrovna letos jsem chtěla haha. Jediné co mě vážně mrzí je, že jsou zavřené restaurace to mě pomalu zabíjí. Díky bohu za donášku, ale není to ono samozřejmě. 

Ještě než ukončím článek, tak vám tady chci hodit pár mých oblíbených písniček, které mi mi skoro každý den dělají společnost. 






You Might Also Like

3 komentářů

  1. Máš pravdu, že už je to dlouhé. Také na mě poslední dobou doléhá to, že jsem stále jenom doma. Snad už to brzy skončí a dočkáme se klidných Vánoc - také už se těším! :)

    OdpovědětVymazat
  2. To s přítelem mě mrzí, musí to být těžké. :) Co se týká Vánoc, tak já už začala před týdne, z hallowenských filmů jsem přehoupla rovnou do svátečních.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Och, akurát dnes som si púšťala vianočné pesničky a začína ma chytať vianočná nálada a to je len siedmy november. Mala by som sa krotiť, ale som rada, že v tom nie som sama.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook