Another day

Zdroj neznámý a vlastní úprava  Den nevím kolikátý Nečekaně jsme zase zavřeni doma. Věděla jsem nebo spíš všichni jsme aspoň tušili, že k t...

Zdroj neznámý a vlastní úprava
 Den nevím kolikátý

Nečekaně jsme zase zavřeni doma. Věděla jsem nebo spíš všichni jsme aspoň tušili, že k tomu zase dojde. Snažím se všechen ten čas nějak využít například čtením knížek, cvičením, pečením dobrot a hlavně psaním článků. Ne všichni z nás jsou teda doma a proto těm, kteří musí pracovat i v takové situaci přeju hodně sil. 

Samozřejmě by se to letos neobešlo bez dýní. I když se u nás Halloween neslaví, tak já si tenhle americký svátek ráda oslavím. Filmy, spousta čokolády a vůně svíček, to je ono. Když jsem ještě dělala brigádu u taťky, tak jsme jezdili do Komárova (to je u Opavy) kde je taková krásná farmička a tam pravidelně jezdím každý rok pro dýně. 

Zahradní centrum Komárov

Pár Halloweenských filmíku :)

Ještě před tím než začal "lockdown" jsem byla na výletě. Prvně jsme šli na stezku v oblacích, ale bylo tam poměrně dost lidi na to jaká je situace, tak jsme se raději otočili a jeli kousek dál na Horní Bečvu, kde nikdo nebyl a užívali si chvilku klidu u vody. Bylo to fajn strávila jsem tam spoustu času, když jsem byla mála, protože tam můj děda měl penzion, teďka žije v Maďarsku. Jinak trávím většinu času doma, tak jak nám všem je to doporučeno, ale vyjít si na chvilku do přírody není nikdy špatný nápad. 

Horní Bečva

Momentálně pracuju na svém e-booku a hledám nějaké inspirace na Tumblru. Pokud chcete můžete můj Tumblr sledovat -> https://peaceformypeople.tumblr.com. Zatím ještě netuším, jak dlouho budu doma, tak dělám všechno proto, aby to nebylo zbytečné. Rozhodně dokážu strávit několik hodin u Netflixu, ale taky ráda tvořím a dělám něco pro své sny, zvlášť když mám teďka tolik času se na ně opravdu zaměřit. Pro více informací mě můžeš sledovat i na mém Instagramu! :) @cvernovakarin

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Veľmi príjemný článok. Ach, tá farma s tými tekvicami je krásna. Raz by som aj ja chcela takéto miesto navštíviť. Za seba musím povedať, že si tento “lockdown” veľmi užívam a vôbec by mi nevadilo keby ešte pár týždňov trval. Snažím sa venovať škole, viac píšem a tvorím, trávim veľa času v prírode ale aj pozeraním filmov s mojim priateľom. Varíme, pečieme, oddychujem. Ja som veľmi spokojná a ani kaviarničky mi nechýbajú, ale na druhu stranu sa už teším na to prvé kapučíno v šálke.

    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :)
      Bylo tam fakt příjemně, super atmosféra a přítel byl schopný vzít klidně deset dýní :D:) Jako upřímně já si to taky užívám, byla jsem dost v práci, tak tahle "dovolená" není vůbec špatná až na pár maličkostí. Taky se těším až konečně zakotvím ve své oblíbené restauraci :)

      Vymazat
  2. Také se snažím čas využít efektivně a dělat činnosti, na které běžně není tolik času - přesně jak sama píšeš, blog, čtení a podobně. :) Doba je teď šílená a já doufám, že aspoň ty Vánoce budou v rámci možností klidné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fajn, lepší než celý den proležet! :) Taky doufám, já Vánoce miluju a chci si je s přítelem užít na plno.

      Vymazat

Like us on Facebook