Deep breaths. You got this.🌈

step by step. day by day. Unsplash Právě prožívám takové zvláštní období. Ne těžké, ale prostě jen trošku zvláštní a složitější. Snažím se ...

step by step. day by day.

Unsplash
Právě prožívám takové zvláštní období. Ne těžké, ale prostě jen trošku zvláštní a složitější. Snažím se sama sebe podporovat, co to jen jde a zkouším na to všechno koukat z té lepší stránky. Člověk někdy potřebuje otevřít oči, aby se někam posunul. Měla jsem teďka před sebou tolik velkých rozhodnutí a já doufám, že všechna byla správná. Změnila jsem zaměstnání a také jsem se rozhodla příští rok zase studovat, ale o tom až v příštím článku. 

Strašně dlouhou dobu jsem nepsala nebo vlastně psala, ale nikdy nic nedokončila. Měla jsem v hlavě tisíc jiných myšlenek, které mě nechtěly pustit dál. Každopádně jsem zpět a rozhodla jsem se články vydávat pravidelně a můj cíl je se toho opravdu držet. Pomaličku se u nás konečně všechno otvírá a možná to vypadá, že zase na chvílí budeme žít normálně. Tohle léto si odpustím dovolenou, protože toho bylo poměrně hodně, ale příští rok se těš Říme! 🍝

Eh.. Mimochodem, taky jsem si udělala malinkatou radůstku a objednala si spodní prádlo od značky Shein. Popravdě jsem tomu moc nedávala, ale moc mile mě to překvapilo a za tu cenu to bylo skoro zadarmo. Dodání bylo rychlé a vypadá to přesně jako na fotkách, takže za sebe můžu doporučit!

<3
Během toho půl roku, co trčím doma jsem se začala věnovat digitální tvorbě kreslení a musím říct, že to miluju. Samozřejmě nic nemá na to, když můžu všechny své emoce vykreslit na plátno, ale tohle digitální potěšení mě opravdu baví. Založila jsem si dokonce Instagram zvlášť můžete se klidně mrknout, popřípadě mě sledovat. Moc mě to potěší! Stačí kliknout na jméno 😊 @foxillas 👩🏼‍🎨


A co musím na závěr doporučit? 

Manifest law of attraction.✨
Je to aplikace, která vás příjemně nutí plnit si své sny. Nastavíte si tam svůj cíl, popíšete ho jak to jen jde a zaměříte se na něj. Můžete si tam nastavit i vlastní afirmace. Jak vše máte nastaveno podle toho, jak chcete a jak se vám to líbí, tak můžete začít. Každý den vám to bude připomínat ať aplikaci otevřete a podíváte se na cíl, který tam máte, přečtete si afirmace a obrázky, které máte jako motivaci, tak vám to pomáhá růst. Za mě opravdu super appka, která mi připomíná proč jsem začala.

I AM GRATEFUL TO BE ME

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Držím palce, ať je vše brzy dobré :)

    One Loving Girl

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce, ať toto zvláštní období brzy pomine, ať se ti v nové práci líbí a ať tě studium baví :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za milý komentář! :) Doufám, že vše bude v pohodě!

      Vymazat
  3. To prádlo je krásné, četla jsem, že na Shein mívají moc hezké :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc jsem tomu nedávala, ale ve finále jsem opravdu spoko a můžu doporučit :)

      Vymazat
  4. S články ti moc držím palce, sama vím, že někdy nejde vydávat úplně podle představ a také bych to teď chtěla napravit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ikdyž se to nezdá, tak je to někdy fakt náročné...ale jde to :) Děkuju a tobě taky držím palce!

      Vymazat

Like us on Facebook