Support yourself.✨

Unsplash / Andrea Davis / Vlastní úprava Všichni chceme pro sebe v životě to nejlepší , ale pozastavte se na chvílí nad svým životem. Žijete...

Unsplash / Andrea Davis / Vlastní úprava

Všichni chceme pro sebe v životě to nejlepší, ale pozastavte se na chvílí nad svým životem. Žijete každý den naplno a děláte něco pro to, aby byl váš život lepší? Pokud chcete něco změnit, musíte začít nejprve u sebe. Pokud nejste spokojeni sami se sebou, tak je to problém který je třeba řešit. 

Já jsem taková, že na svém blogu se snažím lidi za každou cenu nějak motivovat, ale častokrát zapomínám na sebe i přesto, že jsem jedna z nejdůležitějších osob ve svém životě. Ale můj hlavní problém v mém životě je, že se strašně moc starám o zbytečné věci nad kterýma dlouze přemýšlím a pak jsem z toho rozhozená. Všechno si prostě beru moc k srdci místo toho, abych byla nad věcí a šla dál. 

Moje máma si přečetla mé články poprvé, tak před týdnem. Říkala jsem ji o blogu už tak dva roky zpět, ale mamka a internet to moc nejde dohromady. Každopádně minulý rok dostala iPad, tak už se v tom malinko vyzná a sama si můj blog vypátrala. Dostala jsem spoustu chvály, že mám články hezky zpracované a že by mě to do budoucna mohlo někam dostat. Je to máma, jasně že mě pochválí, ale chápete tu pointu .. je to od mámy, je to ta nejlepší chvála ever.


Takže, když jsem měla před týdnem chuť se všeho vzdát, tak teď jsem naprosto odhodlaná všechno o čem jsem kdy snila dokázat. Zaměřím se hlavně sama na sebe a budu se po malinkatých krůčkách posouvat. Nikdy jsem to sama se sebou nevzdala, ale občas tady byly dny, kdy jsem neměla na nic náladu a všechno vypadalo bledě. Jsem ráda, že se i přesto všechno snažím. Nezapomínejte se chválit! 🙏🏼❤️

train your mind to see the good in every situation.

Co tímhle článkem chci říct je, že člověk by to neměl nikdy vzdávat. Vím, že na tohle téma tu píšu hodně často, ale myslím si, že někteří lidé to potřebují prostě víckrát "slyšet". Svět je těžké místo a ne každý se s tím umí poprat. Já si dodnes neumím objednat pizzu a to je mi čtyřiadvacet let. Na druhou stranu jsem na sebe moc pyšná, že pořád píšu. Vytvořila jsem blog, který je odkazem na můj život. Nejsem žádný influencer, co má tisíce sledujících a přidává každý den příspěvky. Ale můžu vám nabídnout pravdu, která je podle mě víc než počet sledujících. Ať už jste kdekoliv nebo řešíte cokoliv, nevzdávejte se

Sleduj mou Facebookovou stránku a buď vždy ve střehu! Lifeordreamidiots.cz

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Chvála od maminky vždy potěší, naši o mém blogu vědí už několik let a podporují mě, což povzbudí a úplně tak chápu tvojí radost. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je skvělý♥taky jsem ráda, že mě kamarádi i rodina podporují. Zvlášť od té maminky to nejvíc potěšilo♥.

      Vymazat
  2. Moje máma mě chválí od začátku, máme spolu přátelský vztah a v mnohých věcech se s ní radím, i když počítači vůbec nerozumí.
    Chvála od mamči musela potěšit, to je nejlepší chvála.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš super! Já jsem ráda, že už mamka tomu začíná přicházet na chuť a já ji nemusím, co pět minut vysvětlovat, jak vypne světlo na mobilu 😎
      Potěšila moc!

      Vymazat
    2. Tak to je skvělá zpráva :) podpora od blízkých je to nejcennější. Mě naši oba sledují i na FB blog a ptají se na nové články, nebo videa :D ono to přijde.

      Vymazat
  3. To je od tvojí maminky moc hezké!
    Moji rodiče o blogu ví, mamka je víc nadšená a vše si čte a také mě její pochvala na hezký článek potěší nejvic ♥️
    Táta se občas mrkne, ale moc vážně to nebere, ale když mi sem tam pochválí fotky, o to víc to potěší 😊

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook