Inspirace s Poster Store🤎

Vlastní fotka  Dostala jsem skvělou nabídku spolupráce od Posterstore.cz . Doufám, že si článek užijete a já děkuju za příležitost! Poster S...

Vlastní fotka

 Dostala jsem skvělou nabídku spolupráce od Posterstore.cz. Doufám, že si článek užijete a já děkuju za příležitost! Poster Store je Švédská firma, která se inspiruje skandinávským designem a jeho jednoduchostí. Na jejich e-shopu máte na výběr opravdu nádherné plakáty a myslím si, že každý si tam přijde na své. Vybírat můžete z více než 1 400 plakátů a musím říct, že výběr mi dal opravdu zabrat, protože se mi jich líbílo hned několik. Kdo čte můj blog už nějakou delší dobu ví, že jeden z mých větších snů je dostat se do New Yorku, proto jsem při výběru prvního plakátu hledala zrovna NY, aby mi v mém bytě vždy připomínal mé sny. Všechny obrazy k sobě skvěle ladí a já už se těším až mi je kamarádi pochválí až je uvidí, hehe. 

Vlastní foto

Celkem jsem si tedy vybrala čtyři plakáty, které jsem vybírala hlavně na základě toho, aby mi vždy něco důležitého připomínaly. Jako první byl tedy výše zmíněný New York a potom mě zaujal Roger Moore, který hrál slavného Jamese Bonda a hlavně mi  připomíná 50 léta, které jsou pro mě ikonické. A jako další plakát ten hlavní na který jsem čekala je MĚSÍC.  Nechala jsem si ho objednat ve velikosti 50x70 cm, takže opravdu to není žádný prcek. Myslím si, že tento foto obraz bude pýchou mého bytu. YOU BE THE SUN AND I WILL BE THE MOON. A jako poslední je plakát, který vám dokáže nastartovat každé ráno! ☀️☕️I Believe in you nice butt!

Vlastní foto

Pokud se rozhodnete z e-shopu objednávat, tak určitě doporučuju i jejich překrásné rámečky, které vám přijdou i spolu s plakáty šikovně zabalené, takže se nemusíte bát o poškození. Máte jich na výběr hned několik a je jen na vás, které se rozhodnete vybrat ke svému plakátu. Musím říct, že obrazy mi udělaly opravdu velikou radost a byt prokoukl i když je nemám zatím pověšené. Cenově jsou plakáty skvěle dostupné a se slevou je máte za hubičku. Pokud třeba sháníte nějaký dáreček pro někoho, tak tohle by určitě potěšilo. 

Mimochodem dřevo použité pro plakáty je z lesů, které splňují nejvyšší ekologické a sociální standarty což je podle mě super vědět! A ke konci článku bych vám ráda ještě zmínila, že každé úterý najdete na e-shopu novou kolekci. 

A já pro vás mám slevový kód na 35% při zadaní kódu LOD35. Sleva platí na všechny plakáty (neplatí pro kategorii Kolekce umělců a neplatí pro rámečky). Nelze kombinovat s jinými slevovými kampaněmi. Kód je platný od 1.6.-1.7.2021

Doufám, že si něco vyberete a budete stejně nadšeni jako já! Krásný zbytek dne.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Moc krásné plakáty sis vybrala, mě se hrozně moc líbí černobílé kombinace a New York mám také, v tom si sedneme :)

    Somemthingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Poster store mají skvělé plakáty, sama jsem měla tu příležitost si něco vybrat a jsem za to ráda ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné plakáty, přesně takový styl mám také ráda! :)

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook