𝐅𝐢𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐢𝐫𝐞🔥

Unsplas / Matthieu Comoy / Vlastní úprava Ahojte , Mám teď o své karanténě dost času na psaní a tak jsem se rozhodla vám tu naservírovat dal...

Unsplas / Matthieu Comoy / Vlastní úprava
Ahojte,

Mám teď o své karanténě dost času na psaní a tak jsem se rozhodla vám tu naservírovat další článek zaměřený na osobní růst se špetkou motivace. Vím jaké to je, když člověk nemá tolik motivace ráno vstát a nebo ho už nenaplňují věci, které kdysi běžně rád dělal. Myslím si, že každý z nás je svým způsobem komplikovaný a nikdy mě naše tělo a mysl nepřestane překvapovat. 

Většinou to začíná tím, že si málo věříme a jsme prostě přesvědčeni, že to nedokážeme i když chceme opak. Už několikrát jsem tu psala článek na toto téma, takže vám zopakuju pár důležitých bodů, které je potřeba dodržovat pro váš šťastný život. Vděčnost. Odpuštění. Sebeláska


Ze své vlastní zkušenosti vám doporučím, abyste se vykašlali na sociální sítě a na životy druhých lidí. A nebo to zkuste aspoň na nějakou dobu omezit, protože telefon je neskutečný zabiják naší produktivity. Já jsem čekala, že teď o karanténě se od mobilu a Instagramu neodtrhnu, ale opak je pravdou. Za celý svůj den se na mobil podívám párkrát a jinak se snažím psát, tvořit a nebo plánovat. Hodně mi to pomáhá, protože jsem se pustila do věcí, které bych jinak klasicky odkládala dokud bych na ně úplně nezapomněla. 

Udělejte si výhradně den jen pro sebe. V podstatě se vezměte na rande. Možná to pro některé zní malinko stupidně, ale je potřeba o sebe pečovat. Každý z nás si tenhle den může rozvrhnout po svém a prostě bude dělat to, co mu dělá radost. Věřte mi, budete se cítit skvěle. Jóga, procházka a vana se svíčkama dokáže zázraky.

Nasajte ten vibe - inspo 

Já si ráda zajdu do své oblíbené kavárny pro croissanty, dobrou limonádu a pokračuju v prochajdě pokud je dobré počasí. Většinou si chci někde koupit i velkou kytici, ale nikde nemůžu sehnat takové do kterých bych se zamilovala na první pohled. Doma si začnu plánovat to, co bych všechno letos ještě chtěla stihnout a jak toho vlastně dosáhnout. Večer to zakončím nějakým famózním jídlem, které si připravím a nebo si nechám přivézt nějaké kombo domů.

Buďte všímaví, přemýšlejte o životě a nevzdávejte se snů jen proto, protože něco nevychází. Je mi jasný, že tuhle frázi jste už museli slyšet hodněkrát, ale prožívejte svůj den tak jakoby byl poslední. Já si většinou uvědomím, že mi můj život utíká mezi prsty, když vidím někoho starého a je sám. V tu chvílí mně to nejen rozpláče, ale taky dovede k důvodu, že tu nebudu navždy a musím se fakt snažit, aby jsem jednou měla co vyprávět

Prozradím vám jeden můj nakopávak, když nemám chuť se svým životem hnout. Je to film Walter Mitty a jeho tajný život. Nebudu vám tady psát děj filmu, ale pokud právě procházíte menší krizí, což se prostě občas stává, tak doporučuju shlédnout tenhle film a pozorně sledovat každičký detail. Dokáže člověka navést tím správným směrem.

Zdroj

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Napsala jsi to moc hezky a s tvými myšlenkami souhlasím, občas člověk tak nějak vypne sám sebe a nemá chuť do ničeho, ale chce to tu správnou motivaci. :) Na film určitě mrknu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju😊✨Jsem ráda, že to vidíš podobně. A film doporučuju opravdu všemi deseti, doufám že se ti bude líbit tak jako mně!

      Vymazat
  2. Práve prechádzam týmto obdobím, hlavou mi lieta kopa myšlienok a svoj čas trávim stále na telefóne a všimla som si, že som z toho strašne unavená. Ďakujem ti za tento článok. Inšpiroval ma k tomu aby som sa aspoň nachvíľku zastavila a začala sa sústrediť na seba a na to čo ma baví. ♥

    Maj krásny deň. ♥
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí, ale věř mi že to znám. Jsem moc ráda, že si na tento článek narazila a pomohl ti v nějakém směru otevřít ♥ Takový komentář mi vždy zlepší den.
      Měj se náááádherně♥

      Vymazat
  3. Miroslav Malinka6/14/2022

    Super článek takovým obdobím jsem si procházel taky kdy jsem vysedával u sociálních síti poté jsem začal dělat to co mě opravdu baví a naplňuje a je to úplně super pocit. Doporučený film jsem také viděl a je moc dobrý :-)

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook