ʜᴀᴠᴇ ᴀ ɢᴏᴏᴅ ᴅᴀʏ☀️

Unsplash / Gabe Pierce / Vlastní úprava 𝚈𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚎 𝚎𝚡𝚊𝚌𝚝𝚕𝚢 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚎 𝚖𝚎𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚋𝚎 Psaní inspirativních a m...

Unsplash / Gabe Pierce / Vlastní úprava

𝚈𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚎 𝚎𝚡𝚊𝚌𝚝𝚕𝚢 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚎 𝚖𝚎𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚋𝚎

Psaní inspirativních a motivačních článků je zkrátka moje parketa. Tentokrát se zaměřím na život samotný a jak jsem se zamilovala do každého detailu svého života. Ne vždycky jsem byla taková pozitivní a viděla všechno jasně, někdy jsou tady bohužel i ty temné chvilky a špatné dny, ale je jen na nás jak jsme ochotní se s tím vším vypořádat. 

Velkou zásluhu má na tom moje všímavost a smysl pro detaily. Taky jsem odjakživa byla za všechno nesmírně vděčná a laskává, ale nechci se tady nějak vychvalovat já jen, že jsou to vlastnosti na které jsem pyšná a jsem ráda, že taková jsem. Proto jsem se rozhodla vám tady napsat pár bodů, které mě dělají šťastnou a díky tomu je pro mně život, tak vzácný. (Nezmiňovala jsem rodinu nebo zvířata, protože to je moje samozřejmost, ale jen ať víte😜).

Možnosti.

Věřím v to, že každý z nás má na výběr a záleží na nás jakým směrem náš život půjde. Každé ráno máte čerstvý start a fakt je třeba toho využít, protože nikdo z nás neví kolik zítřků nás ještě čeká. Chci tím říct, abyste se nebáli trošku riskovat a udělali to o čem sníte.

Jídlo.

Samozřejmě je to velice důležité k našemu žití, ale já si k jídlu našla speciální vztah, kdy si to jídlo dokážu vážně užít a ocenit kuchařovu práci. Miluju hlavně italské jídla, takže těstoviny jsou u mě na prvním místě, ale taky ráda zkouším nové věci. Musím říct, že jsem nikdy nebyla moc na kávu, ale od té doby co máme v práci nového kolegu (teď už můj kamarád Filip) tak kávu naprosto zbožňuju. Mám doma kávovar a jak si teď dokážu kávu užít je neskutečné. Takže díky Fili za objevení pokladu.

Moje Valentýnské lívance. From me to me :)

Podzim a léto.

Moje dvě nejoblíbenější roční období. Podzim především kvůli deště a zbarveného listí, taky nemusím chodit úplně navlečená a je mi fajn. Miluju sledovat, když za okny leje jako z konve v podzimní podvečer. To je prostě kouzelné. Léto má rádo nejspíš většina z nás a já hlavně z důvodu, že miluju letní večery se jen tak toulat městem. 

Neznámí usmívající se lidé.

Často se mi stává, že jdu a vesměs jsou to mladé holky, které se na mně usmívají. Vždy se snažím ten úsměv vrátit zpátky, ale občas si říkám, že co když se sakra neusmívá na mě, ale ve finále mě to potěší a zlepší den, snažím se být k lidem taky vždy milá.

Noční projížďky v autě.

Pamatuju si, když jsme s našima jezdívali do Itálie na dovolenou a já jsem vždycky koukala z okna auta se sluchátky v uších a představovala si, že jsem ve videoklipu. Teď jezdím po večerech třeba s kamarádem nebo s partou a je to jiné. Hudba je nahlas, že se navzájem neslyšíme, ale dokážeme si užít ten moment bez zbytečných slov. V létě vytáhnu hlavu ven z okna a nechávám se doslova unášet, ale snažím se tak, aby mi kamarád po cestě někde hlavu neurval. Vždy dbejte na bezpečnost! 

Jóga.

Každé ráno aspoň 10 minut. Díky józe a dobré snídaní může můj den jít tím správným směrem. Snažím se to dodržovat i když jdu do práce, ale občas to chce fakt velkou odvahu. 

Cestování.

Je tolik míst. které ještě chci vidět a ani nevím jestli mi na to bude stačit jeden život. Letos určitě navštívím Řím a taky mám naplánovanou cestu do New Yorku a okolí. Zatím rok 2022 miluju.

Vesmír. Nebe. Hvězdy. Slunce.

Tak nějak miluju všechno okolo toho. Všechno je to tak záhadné, ale fascinující zároveň. Právě večer v létě ráda koukám na hvězdy a tak nějak vždy v ten moment cítím, že jedna tam svítí jen pro mně

Umění.

Obrazy a dobré knihy. Každý z nás si pod uměním představí něco jiného. Mezi mé oblíbence patří třeba Woody Allen, Vincent van Gogh a Francis Scott Fitzgerald. Miluju tu rozmanitost a jak jde umění vidět skoro ve všem.

A krásného Valentýna!💗

.......................𝚝𝚘 𝚋𝚢 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚒𝚗𝚞𝚎𝚍

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ono je dobré, když si člověk uvědomí, že jsou na světě věci, pro které stojí za to źít. I kdyby to měla být jedna jediná.

    OdpovědětVymazat
  2. Tolik krásných snů, plánů a možností, jo rok 22 bude skvělý! :) Jinak s jídlem a kávou jsme na to stejně, také si vychutnávám kuchařovo umění a kafe miluji.
    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook