Tip na originální dárek pro sebe nebo pro své blízké☕️

unsplash / Jessica Silveir a vlastní úprava Ahojte, Ještě chvílí a máme tady léto. Tohle roční období miluju, protože je pro mně cestování m...

unsplash / Jessica Silveir a vlastní úprava

Ahojte,

Ještě chvílí a máme tady léto. Tohle roční období miluju, protože je pro mně cestování mnohem příjemnější a nevadí mi se toulat do noci. Ve spolupráci s Tiskařík jsem dostala už cool plechové hrnečky právě na takové moje letní toulání. Hodíte to do batohu a svůj čaj nebo kávu si můžete vychutnat kdekoliv v přírodě. ( Předchozí článek ).

Tentokrát jsem se rozhodla si objednat takové ty klasické hrnky, ale s vlastní fotkou. Jeden jsem nechala vytvořit speciálně pro dceru mé kamarádky, protože je zamilovaná do jedné kapely a těžko se s nimi shání nějaký merch. Myslím si, že do toho hrníčku se naprosto zamiluje a já budu ta nejlepší teta na světě. Já si nechala vytvořit menší hrníček tentokrát pro sebe a v překladu je tam napsané "Všichni umřeme a nikdo si nás nebude pamatovat, takže kašlat (😂) na to".  Je to taková speciální připomínka pro mně, protože občas věci vzdávám a pohřbím je hluboko v sobě, proto jak si budu každé ráno dělat čaj, tak si to vždy přečtu a připomenu, že stojí za to riskovat a začít svůj den žít tak jakoby byl poslední. 

Ranní pomocník ke psaní.

A jako poslední jsem si vybrala takový roční nástěnný kalendář, ale na výběr jich tam máte mnohem více a opravdu můžu doporučit, protože jsem si jich pár nechávala dělat na Vánoce. A ani nedokážu popsat výrazy mé rodiny, když viděli fotky o kterých ani nevěděli, že je mám. Jenže já jsem já a snažím se fotit veškeré momenty, které za to stojí. Doslova jsem tím rodinu dojala a to mi udělalo radost. Tenhle roční kalendář je opět pro dcerku od kamarádky a myslím si, že větší radost jsem ji už udělat nemohla.

✨CNCO, aby jste věděli😅

Myslím si, že takové osobní dárky potěší nejspíš každého. Za mně to jsou například hezké dárky na Vánoce nebo narozeniny. Můžete si na webu nechat udělat na míru fotoalbum a nebo právě ty hrníčky. Ráda ze stránky objednávám i mimo spolupráci, protože jsem fakt spokojená. Pro hezké hrníčky mám fakt slabost a zvlášť, když jsem si ho navrhla v podstatě sama. Takže mě rozhodně nikdy neuvidíte pít čaj z obyčejného hrnku🤓

🤯

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Takovéto dárky vždy potěší, jsou krásnou vzpomínkou a např. hrneček nikdy není špatnou volbou. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super tip a super hrnček. :)

    www.beautiful-savage.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Hehe, ten hrneček je fakt super, ještě tím písmem barevným! :D Já zrovna k Vánocům taky dostala hrneček od přítele s naší fotkou, takže jako dárek souhlasím, že je to moc hezké!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karin Cvernova5/24/2022

      Dekuju, vybrala jsem to myslím nekde na pinterestu, tak me to okamžitě zaujalo. To je hezké od nej :) Ja rada dostávám takové dárky.

      Vymazat

Like us on Facebook