Tip na originální dárek!

  Ahojte , S radostí můžu oznámit, že se nám opravdu blíží Vánoce. Nevím teda, jak ostatní, ale já si vůni cukroví užívám a miluju tu atmosf...

 Ahojte,

S radostí můžu oznámit, že se nám opravdu blíží Vánoce. Nevím teda, jak ostatní, ale já si vůni cukroví užívám a miluju tu atmosféru. Minulý rok to bylo trošičku náročnější skrz covidou situaci, ale letos to snad bude lepší a doufám, že i se sněhem! 

Vlastní foto

Pro jistotu jsem si pořídila dárky předem a díky spolupráce s TISKAŘÍK jsem si mohla objednat moc krásné originální dárky pro své blízké a samozřejmě i něco pro sebe. Jsem moc ráda za to tuto možnost, protože jsem si díky tomu uvědomila, jak moc hezké je mít své vzpomínky v ruce. 

Nechala jsem si vytvořit fotokalendář pro svou rodinu. Dala jsem tam naše trapné momenty a fotky, které nám všem připomínají, že náš každý den je důležitý a je třeba ho žít na plno. Doporučím vám si na tohle tvoření udělat čas a pečlivě vybrat fotky v dobré kvalitě. Mě osobně to trvalo několik hodin, ale to proto, protože jsem nerozhodná a chtěla jsem ať jsou z toho všichni nadšení. Ačkoliv to měl být dárek, tak jsem to prostě své mamce ukázat musela a ta se do toho, tak zamilovala, že udělá tento fotokalendář i vzdáleným členům naší rodiny. Ráda bych vám tady dala fotku, ale bohužel jeden z mých sourozenců můj blog čte, takže až po Vánocích! 

www.tiskarik.cz

Ale! Nechala jsem si vyrobit ještě nádherné plecháčky na své cesty. Jak už jsem v jednom článku psala mám v plánu příští rok dost cestovat a proto byl tento plechový hrníček jasnou volbou pro mé dobrodružné cesty. Věřím, že jste očekávali nějaký super cestovatelský motiv, ale zklamu vás. Mé srdce momentálně patří Justinovi Bieberovi a jeho albu Justice. Jeden plecháček je pro mou milovanou osobu a druhý pro mě. Každopádně bych to nebyla já, kdybych si nepořídila jeden i s Machine Gun Kellym. Myslím si, že jsem ale úplně nevychytala fotku. 

Vlastní foto

A na konec bych chtěla říci, že jsou za super cenovou relaci. Čekala jsem, že to bude mnohem dražší, protože si přece jen necháváte tvořit na jejich produkty své fotky, ale mile mě to překvapilo. Takže za sebe můžu doporučit a myslím, že to jako dárek pod stromeček nebo na narozeniny moc potěší, tak jako mě a věřím, že na Vánoce i mou rodinu! 

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Tyhle plechové hrnečky naprosto zbožňuji, vypadají krásně a je to i super tip na dárek jak sama píšeš. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc mě potěšily, momentálně nepiju z jiného hrnku! :D

      Vymazat
  2. Anonymní9/25/2023

    Ahoj tyto hrníčky jsou moc pěkné.

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook