We call it the "dolce far niente"🇮🇹

<3 𝐄𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐛𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐅𝐎𝐂𝐔𝐒 𝐎𝐍 𝐘𝐎𝐔𝐑𝐒𝐄𝐋𝐅. Care your body, care your mind, stay awa...

<3

𝐄𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐛𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐅𝐎𝐂𝐔𝐒 𝐎𝐍 𝐘𝐎𝐔𝐑𝐒𝐄𝐋𝐅. Care your body, care your mind, stay away from toxic people, unfollow on social media, talk to the people who stayed with you at your worst, and still stay there at your side. Romanticize every moment of your life, love yourself.

Už je to delší doba, kdy jsem naposledy něco napsala, ale potřebovala jsem si na chvílí dát detox a věnovat se sobě. Hodně mi to pomohlo a cítím se skvěle po všech stránkách. Začala jsem trošku cestovat a užívám si život, jak to jen jde.🧘🏼‍♀️

Každopádně k tomu cestování. Stihla jsem se podívat do Milána, kde je nádherně a cigarety všude kam se podíváte, ale nikde je nekoupíte. Děláte, že jste se najedli ze čtyř těstovin za 15eur a pokračujete v prohlídce centra. Ale ne, musím uznat že jídlo tam je opravdu dobré a stojí za to. Milovník architektury a umění si najde své, tak jako já. Italové mají své kouzlo díky kterému mám chuť si sbalit všechny své vci a odjet tam prodávat růže turistům. Bylo fajn na chvílí prchnout z Ostravy mezi mé milované Italy. 

-život-

A to mě přivádí k myšlence, že utrácet za cestování je asi ta nejlepší investice, kterou můžete udělat. Protože tyhle vzpomínky vám nikdo nevezme a budete mít co vyprávět dětem jednou👶🏻Vlastně rovnou příští týden letím ještě do Říma s bráchou od kterého to byl dárek k Vánocům. Myslím, že letošní rok komplet procestuju. V červnu mě čeká ještě trip opět do Milána s mojí nejlepší kamarádkou, ale jen na otočku kouknout do Bergama. V podstatě se letíme jen najíst dobrých těstovin a zpátky domů.

Mezi psaním tohohle článku jsem teda stihla i ten trip do Říma. S cigaretami to bylo podobně asi jako v Miláně, ale bylo snažší (ale jen o maličko snažší) se k nim dostat. Jídlo bylo téměř na každému rohu a skrz řvoucí Italy jste občas neslyšeli ani vlastní slova. Jejich architektura je přenádherná a myslím si, že Řím by měl navštívit každý kdo miluje historii, chaos a těstoviny. 

Random detail, který mě zaujal a nejlepší gnocchi ever.

A když jsme s bráchou šli na naší první italskou snídaní, tak musím podotknout, že jsme potkali herce Matta Dillona, jak tam kafíčkuje (hrál ve filmu Něco na té Mary je). Taky mi na jedné fotce zapózovala schválně nějaká stará paní ani by mi to nevadilo, kdyby byla aspoň milá, ale nebyla. Každopádně pokud hledáte místa například podle TikToku jako já jídlo, tak vám doporučuju rezervaci, protože je to jinak nemožné se tam dostat.

Řím jsem si zamilovala díky těm útulným uličkám. Určitě se tam ještě vrátím aspoň na pistáciový croissant a dobré cappuccino v nějaké zapadlé uličce. Jsem ráda, že jsem za tenhle rok stihla už dva výletíky někam do neznámá a viděla zase něco jiného. Zkusila jsem užasne jídla a oprášila svojí angličtinu a pár italských slov por favor🤏🏼Cítila jsem se trošku jako Julia Roberts ve filmu Jíst, meditovat, milovat.

zdroj

Fontána Di Trevi a random ulička.

Myslím, že jsem v minulém životě byla nějaká Italka, co bydlela v nějaké zapadle uličce, kde vlastnila kavárnu a žila život. Jinak totiž nedokážu svojí lásku k Itálii popsat. Jsem ráda, že jsem měla tolik možností ji prozkoumat a vidět tolik hezkých míst. Už teď se těším na další místa. Díky bráchovi za skvělý zážitek. I love u:)

💖

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Krása! :) Mě Itálie taky fascinuje a strašně moc bych se chtěla podívat do Říma. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karin Cvernova5/23/2022

      Děkuju🫶🏼Itálie je překrásna, určitě se taky někdy podíváš😊K.

      Vymazat

Like us on Facebook