Léto je tu!

Vlastní úprava a  zdroj Jako každý rok doufám, že tohle bude to nejlepší léto. Myslím, že je to jen o tom "jaké si to uděláš, tako...

Vlastní úprava a zdroj
Jako každý rok doufám, že tohle bude to nejlepší léto. Myslím, že je to jen o tom "jaké si to uděláš, takové to máš". Jelikož chodím do práce a žiju dospělácký život, tak je moje léto trošičku časově omezené. Mám pár míst, které bych chtěla navštívit a s přáteli něco malého vymyšlíme, ale žadné velké plány na léto nemám. Jediné co plánuju je prožít nádherný a bláznivý život, to je zatím vše.

Kam bych se v létě chtěla podívat a co stihnout?


  • Rozhodně mě nemine nějaký cool výlet s kamarádama. Teda momentálně máme všichni strašně velké oči, že si někam vyjedeme, ale aby to nakonec nedopadlo tak, že budeme sedět s cigárama u vody, která je 20 min od nás . :) 

  • Snad se stihnu podívat i za hranice, vzala jsem si na srpen dovču, tak by mě to trošku mrzelo, kdybych se nepodívala zase jinam. Pokud se to, ale nepodaří, tak po Vánocích někam vyrazím. Plánuju Londýn nebo hory v Itálii. :)  

  • Přes léto bych opravdu ráda dopsala svou knihu, ale s tím jak jsem pořád v práci je to skoro nemožné. Ale uvidíme, jak to půjde přes léto. Dokud není moje múza na dovči, tak by to možná mohlo i klapnout. Držte palce!

  • Začít chodit na ten prokletý kurz jógy. Možná je jednoduší cvičit doma, ale to já nezvládám dělat pravidelně, když mám ale nějaký režim je to naprosto o něčem jiném. Navíc jsem si teď nedávno vysnila, že bych si ráda zacvičila jógu na pláži, tak už mám další důvod odjet si odpočinout k moři. :) 
Zdroj
Co se týče teda ještě toho léta, tak jak jsem psala v předchozím článku, že máme nový bazén, tak já si stále ještě nepořídila plavky. Takže v nejblížší době zajdu na "menší" nákupy, protože bez plavek to s mojí stydlivostí moc nepůjde. Třeba se přes léto i opálím, když jsem nechytla ani minulý rok v Barceloně. Já a sluníčko nejsme moc velcí kamarádi, ale třeba se letos sblížíme. 

A nakonec bych chtěla napsat, že ať už tohle léto dopadne jakkoliv, tak si ho hlavně užijte a ničeho nelitujte, protože nevíte kolik zítřků vás ještě čeká a proto, žijte a milujte. Život je moc krátký na to, aby jste byli nešťastní. Vyražte teď hned na ten nejbláznivější výlet s tím nejlepším člověkem ve vašem životě. Nebojte se riskovat a život vám ukáže ty největší krásy, které skrývá. 

Mějte se nádherně a žijte ten nejlepší život!


Máte taky svojí letní písničku? Textem nepůsobí úplně stylem "summer vibes", ale já ji ráda poslouchám zrovna v tomhle období. Díky Mac Millerovi za úžásnou hudbu, která tu s námi bude navždy. Písnička mi vždycky připomene skvělé chvíle s lidma, které miluju :) 

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Já půjdu tohle léto poprvé na real brigádu (a to je mi 18, Terezo styď se.:D) a strávím měsíc na jazykové škole na Maltě, kam se moc těším! <3 také bych ráda přečetla něco z mé povinné četby k maturitě a konečně začala cvičit scio na přijímačky na VŠ. Tak snad se nám zadaří!

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      haha nemáš se vůbec proč stydět, já jsem na tom byla úplně stejně :D A přeju ti hodně štěstí, Maltu ti závidím!
      A ano, snad se nám zadaří. Měj se hezky K.

      Vymazat
  2. Držím palce s dopísaním knihy!! Podľa mna je každé leto svojim spôsobom to najlepšie, lebo každé leto je iné. Ja dúfam, že to moje bude aspoň také dobré ako to minulé. Mám v pláne festivaly, nejaký ten výlet po Slovensku a inak treba zarábať! Inak oceňujem pesničku! Mac je láska
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      mockrát děkuju z celého srdce doufám, že vše klapne :) A máš pravdu co se týče toho léta, každé je něčím jiné. Já letos žádný festival bohužel nenávštívím, ale snad příští rok. Za to si to, ale vynahradím na koncertě Machine Gun Kelly.
      "treba zarábať"! Haha, tak tak.
      Měj se hezky K.

      Vymazat
  3. Držím palce, nech ti všetko vyjde, aby si bola spokojná! :) My máme s kamarátmi tiež vždy na začiatku leta hrozne veľké oči a nakoniec sme radi, ak sa vôbec stretneme viacerí naraz :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      ahhhh moc děkuju! Jsem ráda, že v tom nejsme sami. A souhlasím s tím co jsi napsala :D:) Měj se hezky K.

      Vymazat
  4. Držím palce ať se ti vše podaří tak jak chceš :) s tou knihou jsi mě nakopla, taky bych měla pokračovat ve psaní :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahooj,
      děkuju pěkně, snad ano :) A tobě přeju taky moc štěěěěstíčka :) Měj se hezky K.

      Vymazat
  5. Do Londýna bych se také chtěla podívat, tak držím palce, ať ti to vyjde! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Jéj, super ciele, snáď sa ti všetky vydaria. :) Zaujala ma hlavne tá knižka, páni, znie to super!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook